Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

    Dupa cum am scris sunt in cautarea unui kit de ambreiaj.

    Am mai multe intrebari...pe diferite site-uri exista diferite tipuri de dimensiune la disc 180, 200, 215


    Ce dimensine sa comand ? La discurile de frana am patit sa mi se comande gresit, nu vreau sa o patesc si la ambreiaj.

    O sa merg pe Sachs,din ce am citit par a fi cei mai buni.

    Astept pe cineva care ma poate ajuta cu niste sfaturi utile sa nu o dau in bara.

    Masina este din 2007, motor 1.4 8v MPI.

  • #2
    Cea mai buna varianta pentru 1,4mpi este LUK, ambreiajul SACHS pentru 1,4 este "refurbished" Made in SLOVACIA.

    Comment


    • #3
      Asta nu stiam, ce dimensiune atunci ?

      Comment


      • #4
        http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ambreiaj+sachs

        180.

        Ambreiajul se mai comanda si dupa VIN - asta ca sa fii sigur ca nu gresesti.
        Last edited by Cromatic; 27 June 2013, 22:57.

        Comment


        • #5
          loganul 1.4 are ambreiaj de 180, am auzit ca cica unele(destul de putine) au de 200, adica volanta de 1.6 8v. Eu unul am marit putin puterea si am zis sa incerc exedy care cica e mai sport si ma gandeam ca voi scapa si de sunetul tehnologic de la relanti. Ambreiajul se descurca foarte bine doar ca zgomotul de la relanti exista in continuare si esti mai intens. Pedala de ambreiaj merge cum nu am simtit la nicio masina (foarte foarte usor). O alta problema e ca se cam regleaza aiurea, adica cea mai ridicata pozitie a pedalei este aproape cat este de fabrica. Stiu ca un coleg a reusit sa ajunga cu exedy la 90 000 km si inca nu plange. Nu zic ca e cel mai tare dar avand in vedere pretul de achizitie este de luat in seama.

          Comment


          • #6
            Tot dupa VIN a comandat discurile de frana si mi-a dat de 238 mm si nu de 259..

            In fine, am citit despre Sachs, chiar toate sunt refrubrished ? Adica nimeni nu se sesizeaza ca pune ceva reconditionat ?

            E ca si cum ti-ai pune cauciucuri reesapate..

            In fine, multumesc pentru link si sfat, o sa merg pe Luke atunci.
            Daca mai are cineva ceva de adaugat mai dureaza la mine cate zile, pana intru in posesia banilor.
            Sfaturile utile sunt bine venite.

            Aaaa si BTW, masina mea are 97 de mii, kitul de fabrica inca pe masina...
            Last edited by TazMan; 27 June 2013, 23:06.

            Comment


            • #7
              Originally posted by o8MeLC View Post
              Stiu ca un coleg a reusit sa ajunga cu exedy la 90 000 km si inca nu plange. Nu zic ca e cel mai tare dar avand in vedere pretul de achizitie este de luat in seama.
              Cred ca te referi la mine . Ambreiajul asta refuza, efectiv, sa se predea. Chiar mi-am propus sa-l tin pana nu mai pleaca masina de pe loc sa vad cat tine. Nu am chiar 90.000 facuti cu el, dar pe acolo si nu l-am menajat deloc.
              Chiar il recomand.
              sigpic
              Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

              Comment


              • #8
                Originally posted by TazMan View Post

                refrubrished ? Adica nimeni nu se sesizeaza ca pune ceva reconditionat ?

                E ca si cum ti-ai pune cauciucuri reesapate..


                Vezi ca nu este rectificat, Refurbished inseamna resigilat. Ce sa mai rectifici la un ambreiaj nenea? ( ma refer acum la generatiile noi de masini).
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Daca tot il schimbi dai o fuga la dezmembrari si ia-ti o volanta de 1.6 8v si pui un kit de 1.6 8v de 200, crede-ma o sa simti diferenta...Chestia cu SACHS e in felul urmator, nu e refurbished, reconditionat sau mai stiu eu ce...in cele mai multe situatii in cutiile de SACHS au venit kit-uri de LUK, ciudat dar cu cine sa te certi, oricum mergi pe LUK e foarte ok..Bafta!
                  ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                  ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                  Comment


                  • #10
                    da se va simti ce? vrei sa zici ca cel de 180 pe 1.4 nu cupleaza bine? cu ambreiaj de 200 sivolanta aferenta va trage masina mai greu.

                    Comment


                    • #11
                      La mine cu volanta de 1.6 si kit + softul facut de DOC tragea mult mai bine, nu inteleg de ce spui tu ca va trage mai greu...cupleaza bine si cel de 180 nu despre asta era vorba..stima!
                      ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                      ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                      Comment


                      • #12
                        Parerea mea este sa mergi la service sa iti demonteze ..vezi ce ai pe masina si stii ce sa comanzi. Cat despre LUK sau SACHS....parerea mea e ca nu e nici o diferenta. Ambele merci sunt proprietatea ZF. Deseori in cutie de Sachs gasesti piese Luk si viceversa.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos inca o data pentru sfaturi in legatura cu ambreiajul.

                          Acum daca tot dau jos ambreiajul nu ar fi cazul sa schimb si uleiul din cutie ? Tinand cont ca are 97000 de km.

                          Am tot citit aici pe forum si m-am gandit sa bag ELF 75w80, sau merge alt producator ?

                          Comment


                          • #14
                            Uleiul la cutie era bine sa il schimbi de la 60.000km. 75w80 e recomandat de ei..nu conteaza marca. eu unul folosesc 75w90 de la Motul si e ok, dar il schimb la fiecare 60.000

                            Comment


                            • #15
                              Din ce am citit despre 75w90 ar fi probleme cu schimbarea treptelor 1 si 2 iarna.

                              Eu am intrat in posesia masinii pe la 85000 de km si de atunci trag sa ii schimb una alta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google