Simering Pompa Servo Directie Mecanica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simering Pompa Servo Directie Mecanica

    Salutari! Detin un Logan PH2 1.2 cu vreo 90mii km parcursi, din pacate pompa de servo directie s-a defectat iar in urma demontarii am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb un simering. Din pacate am tot cautat fara rezultate sa cumpar, la un pret rezonabil, simeringul in cauza. Motivul pentru care apelez la forum este pentru ca poate cineva stie de unde il pot gasi la un pret sub 50ron asa cum il vinde o persoana de pe okazii (+ ca vizual nu e identic cu ce am eu) iar o pompa cu totul nu-i vad nevoia cand e vorba doar de o garnitura rupta. Astfel simeringul are codul inscriptionat 26043760 , iar pompa are codul 2614633. Stie cineva? Cat despre demontarea pompei servo mecanice, totul a decurs foarte usor nefiind decesare scule speciale sau procedee prea complicate. Atasat poze . Multumesc tuturor!
    Attached Files

  • #2
    Da un ochi si pe la dezmembrari. Motorasul cum iti merge dupa 90 k ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Nustiu de ce motoras e vorba, dar starea tehnica a pompei in sine era ok, o piesa dinauntrul pompei a deteriorat garnitura de cauciuc a acelui simering, dece sa ajuns acolo nustiu - probabil axul are ceva il voi verifica. Cat despre dezmembrari inca sunt in faza cand caut ce-a mai ieftina solutie , fiindca la 200ron pompa mecanica din dezmembrari, 350ron compatibila si o reparatie care e sub 100ron - merg pe ultima varianta, nefiind ceva care sa se incadreze in "mai bine nou decat reparat"

      Comment


      • #4
        In legatura cu "Cum iti merge motorasul dupa 90k" ma refeream practic la motor in sine !

        Sa stii ca si din dezmembrari poti face afaceri foarte bune(cu pompa de servo) trebuie insa sa mai cauti.
        Last edited by prometheus; 9 February 2015, 16:05.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          imi cer scuze de "motoras" - Masina merge ok dupa cei 90k km tot ce am schimbat la motor a fost pompa de apa si curelele de distribuite. Sunt al 2lea posesor al autoturismului iar la mine a facut 20mii km. Din pacate nu pot spune ce consum am la ea fiindca varianda e una extra light iar bord-ul nu imi arata consumul de benzina. Anul de fabricatie e 2010 spre final.

          Comment


          • #6
            Codul corect pentru pompă e 7700840105 (sau 8200888510), iar simeringul nu apare ca piesă de schimb în dialogys.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru interes ! Da codul l-am citit gresit, eticheta de indentificare a pompei servo este in imaginile atasate.

              Referitor la simering, nimeni cu solutii? Am incercat la un magazin specializat pe rulmenti si simeringuri dar si la piese auto si nu prea gasesc local in Pitesti...

              Comment


              • #8
                Simeringul acela se numeste manseta de sens iar daca presupun ca l-ai gasi la 1 ron, ti-ar trebiu citeva mii ca sa il poti monta corect fara sa curga. daca nu ai rezolvat problema , ia-ti alta pompa de servo directie - CEA MAI BUNA REPARATIE ESTE PIESA NOUA -. Sa nu te lauzi caci nu tine, deoarece acel simering etanseaza NUMAI ungerea elementului mobil, in spatele lui etansarea dinamica este sparta , stricata, si de aceea iti trebuie o pompa noua.
                Last edited by raddy; 12 May 2015, 21:34.

                Comment


                • #9
                  Corect raddy, am gasit simering corespunzator la o firma de prin bucuresti iar costul de achizitie a fost cam 65ron dar problema nu s-a localizat doar in simering ci si in restul interiorului (n-am ce sa mentionez tehnic ca piesa defecta). Dupa montaj al simeringului pompa functiona , aveam servo doar ca pompa inca scotea zgomot iar dupa o zi a cedat simeringul si a aruncat lichidul...probabil axul din interior avea abatere sau altceva era decalibrat. In esenta depinde de fiecare persoana daca doreste sa incerce reparatia pompei dar nu e suficient inlocuirea unei piese, mai trebuiesc si alte elemente verificate si rezolvate.

                  Comment


                  • #10
                    " mai trebuiesc si alte elemente verificate"
                    Cum ar fi uleiul servo schimbat la 2 sau 4 ani , dupa cum doresti avind in vedere ca are un pret mic . Sa nu ti bracat volanul la maxim (ma refer si la istoricul masinii pe care nu-l cunosti) . Exista si uleiuri speciale pentru etansare, daca doresti sa-l incerci dau link catre firma - asta pina ajungi sa stringi bani pentru o pompa .

                    Comment


                    • #11
                      Orice semering,este o "victima colaterala",cauza reala fiind uzura lagarelor(rulmenti,bucse) si lipsa de centrare a axului pe care este montat.Inlocuirea,doar a semeringului,este o munca inutila si negindita...
                      Last edited by lenush64; 15 May 2015, 09:41. Reason: x

                      Comment


                      • #12
                        vezi si www.trami.eu ca oarca aveau si pompenin oferta.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google