Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sonda Lambda

    Salut!

    Ce se poate intampla daca sonda lambda imi da eroare in bord, ce se poate intampla daca merg cu masina asa? Pentru ca am fost la un tester si mi-a spus meseriasul ca de la sonda am eroare, a sters-o dar dupa 50 de km a reaparut eroarea. Se poate defecta ceva daca voi continua sa merg fara s-o schimb? Mentionez ca masina merge perfect iar consumul nu a crescut deloc, e ok.
    Si mai e ceva: sunt cumva 2 sonde la logan? Am 1.6 16V (2007)

    Merci!

  • #2
    sunt 2 sonde ...care dintre ele are eroare ?
    ... prima este cea mai importanta

    Comment


    • #3
      poate ca nu ai sesizat cresterea consumului fiindca el de fapt a ramas constant , n-a scazut deloc de la iesirea din iarna cand se stie ca avem un consum marit vrem nu vrem . Da o resetare la tabloul de bord si mai vedem. Apropos...de cand s-a aprins becul si care e consumul ce-l ai acum?
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        N-a crescut deloc consumul, am tot facut teste, am intre 5,7 si 7% (functie de mers). Becul sta aprins de mai bine de 1000 de km. Nu stiu de la care sonda e eroarea, nu mi-s spus tipul de la service...

        Comment


        • #5
          Nici un specialist pe forum?

          Comment


          • #6
            nu e vorba de specialist ... pana nu testezi nu vezi...
            eu sunt convins de 2 variante :
            1. daca s-a dus catalizatorul se aprinde sonda 2
            2. ai agatat cumva sonda 2 ...

            o intrebare... s-a aprins in mers ?
            Last edited by cos_min_i; 28 April 2012, 20:24.

            Comment


            • #7
              Salut.
              De obicei martorul la sonda se aprinde cand se depisteaza o eroare sau benzina nearsa.
              Eu zic sa faci o investigatie amanuntita deoarece daca e o problema mai serioasa,vei trage ponoasele mai tarziu.
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                Da, s-a aprins din mers iar sonda 2 n-a fost agatata cu nimic, e la locul ei..

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  E posibil sa fie cumva si din mufe,da-le cu spray de contacte.[e o varianta mai ieftina]
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Silviusly View Post
                    N-a crescut deloc consumul, am tot facut teste, am intre 5,7 si 7% (functie de mers). Becul sta aprins de mai bine de 1000 de km. Nu stiu de la care sonda e eroarea, nu mi-s spus tipul de la service...
                    Daca martorul s-a aprins dupa ce a fost stearsa eroarea e posibil ca defectiunea sa fie la sonda oxigen amonte sau pur si simplu la catalizator.
                    Ambele componente ar trebui diagnosticate, pentru a sti ce anume provoaca aprinderea martorului, pentru ca mi-e greu sa cred ca utilizezi continuu numai benzina proasta.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Am fost iar la service si eroarea este de genul: senzor1 banc 2 dar nu m-a lamurit ce inseamna - doar atat ca e sonda lambda...

                      Comment


                      • #12
                        mergi altundeva sa faci diagnoza, ala e tester de aproximeaza erori ,poate nu are nicio legatura cu sonda propriu zisa,sau poate sa insemne vreun rateu nu neaparat o sonda defecta.
                        Asa ca sa iti faci o idee ... bank 1 si bank 2 au motoarele in V ca sa stii pe care parte e sonda respectiva ,ori sensor 1 sensor 2 si bank 1 si bank 2 deja te duce cu gandu la cel putin 4 senzori...
                        In principiu daca stam sa ne gandim mai mult ce a vrut sa zica diagnoza aia probabil voia sa zica ori Bank 1 Sensor 1(care inseamna sonda de pe galerie dinainte de catalizator) or Bank 1 Sensor 2(sonda dupa catalizator).Asadar ,daca e vorba despre bank 1 sensor 2 ,problemele pot fi o gramada,de la un rateu de combustie,benzina neaprinsa trecuta prin catalizator,la catalizator defect,fisa defecta, bujie defecta,bobina defecta,incalzire sonda defecta pana in final la sonda defecta.Cu un tester specific renault,vezi mai bine despre ce e vorba, daca sonda e dusa o sa fie o eroare de genul voltaj sonda sau incalzitor sonda...si atunci poti sa iei alta linistit sau sa verifici cablajul.
                        Bank 2, sensor 1 uite aici niste explicatii ,dar parerea mea e ca se aproximeaza eroarea... si nu o traduce cum trebuie.
                        Last edited by Cristi_Xp; 16 May 2012, 21:25.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          noi fost restaurant friptura mancat...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Masina NU mai merge ,,perfect" si da, se poate defecta mai tare. Asa ca trebuie depistata rapid cauza.

                            Comment


                            • #15
                              Duminica mi s-a aprins si mie in mers martorul antipoluare. Fiind in Buzau, pana in Ploiesti , motorul a mers la fel, nu am sesizat nimic anormal in cei 70 km. Astazi am fost cu ea la diagnoza (Eka Trust) si mi-a gasit ca sonda lambda 2 este cea cu problema (ceva..P00402 catalizat.(2) gaz scazut- cam asta scria pe laptop) A introdus codul in al program si scria acolo: catalizator,sonda lambda 2. Mi-a ridicat-o pe elevator s-a uitat la ea si nu era deconectata sau vreun fir scos. M-am informat cat costa si nu scap fara 300 lei. Acesta sonda nu se poate curata in vreun fel?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google