Spalare Compartiment Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    "The dealer" se lauda ca ei nu spala motorul cu apa ci cu alte chestii "speciale". Si a mai spus ca problema cu spalatul la spalatorii nu ar fi chiar apa in sine ci jetul puternic care poate dezlipi unele chestii electrice(adevarul este ca jetul de apa este cu muult mai puternic decat jetul de aer).
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #32
      Motorul se spala cu apa la dealer, dar inainte e suflat cu aer.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Eu am fost la dealer si nu au vrut sa-mi spele motorul, au motivat ca nu e bine. am ajuns acasa, am cumparat benzina si m-am apucat de treaba. am suflat cu un compresor tot prafu si dupa aceea am sters cu carpa imbibata cu benzina. a iesit perfect.se poate folosi si motorina
        Last edited by cristivsb; 6 April 2008, 12:08.

        Comment


        • #34
          Dragii mei, eu mi-am spalat motoru' de vreo 4 ori pana acum, dar niciodata cu jet de apa.
          Ma rog, astia de la Dacia nu recomanda multe chestii, dar n-am vrut eu cu jet de apa, desi nu cred ca pateste ceva.

          O carpa uda, stoarsa bine (clatita din cand in cand) si faceti o treaba minunata, plus (cred eu) ca va si relaxati in timpul asta. Motor, capota, absolut tot luat la ''pitzigait'' si e super ok. Fara detergenti si alte chestii.

          PS: fratelo si-a spalat cu furtunu motorul o sg data..n-a patit nimic, da' a facut balta mare in curte.

          Comment


          • #35
            Pulverizator de abur

            Zau ca nu mai gasesc celalalt thread cu spalarea motorului ... Oricum, mi-a venit comanda de pulverizator de abur, revin cu poze dupa ce-l curat pe al meu.
            Attached Files
            sigpic
            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

            Comment


            • #36
              Eu as baga oricand futunul in motor, in detrimentul "pinguinului". E clar ca aburul intra in multe locuri si ramane mai mult acolo, oxidand contactele.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Revin cu poze si doua filmulete scurte (a "filmat" nevasta-mea si nu i-a dat si "rec", deci nu am cum sa va arat intreg procesul). @andrei cantitatea de apa din abur e foarte mica, rezervorul pinguinului avand doar 320 ml. Pentru spalarea intregului compartiment motor au fost necesare doua umpleri, deci 640 ml de apa. Si cu o carpa inmuiata cu care sa stergi cred ca era nevoie de mai multa apa. Rezulatele sunt evidente si credeti-ma efortul depus e minim.
                Attached Files
                sigpic
                Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                Comment


                • #38
                  Da... A iesit brici...Si cred ca nu a afectat ceva pe la motor...Nu?
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by valeriuciprian View Post
                    Da... A iesit brici...Si cred ca nu a afectat ceva pe la motor...Nu?
                    Nu, la motor nu s-a intamplat nimic. Operatiunea s-a facut la taica-miu in curte la Tecuci dupa care a urmat un drum dus-intors la Slanic Moldova si apoi drumul catre Bucuresti. In total vreo 6 - 700 km. As putea spune ca-i mai sprintena ca-i mai usurica ;) . Sper ca de data asta sa se incarce si filmele .....
                    sigpic
                    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                    Comment


                    • #40
                      Salutare! Poate sa ma lamureasca cineva vreau sa imi cumpar un aspirator dar am inteles ca virgula cablul are doar 3 m si ar avea unele probleme putere de aspirare slaba. Are cineva aspirator pentru logan? Ce firma model? Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Uite aici o discutie despre aspiratoare.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          waaa oameni, nu mai vb ma prostii ca nu are nimic daca il speli lcu jet. azi l-am spalat si acum sta turat in 5000 si face ledul de la injectie in bord ca bradul de craciun, merge si in suturi, asa ca daca voi ati avut noroc sa nu o luati pe maneca nu insemna ca e bine ce ati facut, ce spuneti voi e egal cu aaa eu stiu pe unu care fura si nu a patit nimic asa ca poti fura si tu, e bine oare? mentionez ca e diesel al meu. asa ca aia care au scris acolo sa nu dati cu jet nu sunt cretini, nu mai ascultati toti "priceputii" ca intr-o zi o sa va smulgeti parul din cap de probleme asa ca mine.

                          Comment


                          • #43
                            Eu nu am spalat si nu o sa spal niciodata motorul la masina....mentionez ca in februarie masina face 3 ani si motorul este curat,il sterg de 3-4 ori pe an sau oridecate ori este nevoie cu carpa uscata de bumbac sau,ultima data,sambata ce a trecut cu servetele umede...daca ai timp si chef mai bine o stergi asa decat sa bagi apa.

                            Comment


                            • #44
                              Am spalat motorul (dci) fara nici un fel de probleme! Aveti mare grija sa nu ajunga apa la capitonajul de la capota (dci si 1.6 16v) pentru ca isi pierde rigiditatea si "atarna" peste motor!

                              Comment


                              • #45
                                nu va inteleg...de ce trebuie voi sa spalati motorul? aveti capota transparenta ca Ferrari ? ;)
                                Va laudati cu motorul asa de des....(il aratati peste tot)?

                                servetele umede sau carpa umeda e arhisuficient.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google