Spuma in busonul de la ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spuma in busonul de la ulei

    Am o problema . Nu la Logan , la ............Lacetti . Deci sunt probleme si la alte marci nu doar la Golan . Am complectat ieri 15 grame de ulei si pe capacul de la gura de umplere cu ulei in interioar am vazut ca era o spuma crem . Din cate stiu ar insemna apa in ulei . M-ar mira !!!!!!!!!! De unde naiba ? Ce altceva ar putea fi , afecteaza cu ceva ?

    Ms pt raspunsuri . A , masina nu papa ulei . Sau papa cele 15 grame in 2-3
    000 km .
    B -X X - DDF x 2

    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

  • #2
    Poate 150 grame.
    Cati km are masina, ce ulei folosesti?
    Ai combinat doua tipuri de ulei?

    Comment


    • #3
      Nu , Octavian , 150 grame este mult , era cu un mm , 2 , sub maxim . Masina are 10 000 km , ulei am complectat cu GM 5W30 exact ce am luat de la dealer . Ei mi-au zis ca tot din asta am in motor . Din 10000 km , aproximativ 8500 maxim 9000 sunt facuti in Bucharest City .
      B -X X - DDF x 2

      :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

      Comment


      • #4
        doua cauze ori antigel ori uleiurile nu sunt compatibile.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Na ma rog, nu stiu cum ai cuantificat tu 15 grame de ulei, pe bidon gradatiile sunt din 100 in 100 gr, 15 gr nici nu-ti dai seama la nivel daca pui.

          GM 5W30 e ulei super OK, deci nu-i de la ulei.
          Arata-le la cei din service treaba asta. Probabil ca mai trebuie stransa chiulasa, desi mi se pare stupid...nu stiu...sau poate a facut ceva condens de la vremea asta.

          PS: sterge busonu cu carpa, ruleaza in continuare si vezi daca mai apare spuma aia pe buson.

          Comment


          • #6
            ai 2 feluri de ulei in motor si nu sunt combatibile...am patit si eu!
            Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Octavian___30 View Post
              Na ma rog, nu stiu cum ai cuantificat tu 15 grame de ulei, pe bidon gradatiile sunt din 100 in 100 gr, 15 gr nici nu-ti dai seama la nivel daca pui.

              GM 5W30 e ulei super OK, deci nu-i de la ulei.
              Arata-le la cei din service treaba asta. Probabil ca mai trebuie stransa chiulasa, desi mi se pare stupid...nu stiu...sau poate a facut ceva condens de la vremea asta.



              PS: sterge busonu cu carpa, ruleaza in continuare si vezi daca mai apare spuma aia pe buson.
              Octavian , am scris 15 in ideea de foarte putin . Adica chiar daca nu complectam nu ma stresam . Dar na , cand ridic capota , nu pot sa nu-mi bag nasul .
              M-as bucura sa fie chestia cu condensul . Tocmai m-am uitat iarasi , l-am sters ieri , am facut maxim 15 km pana acum si a inceput iarasi sa se formeze .

              Originally posted by pipan View Post
              ai 2 feluri de ulei in motor si nu sunt combatibile...am patit si eu!
              Am e posibil si asta dar aia din service mi-au zis ca din asta ( GM 5w30 ) are . E posibil ca in Coreea sa fi pus altceva decat stiu astia ca ei sunt doar deleri . Or fi pus de rapita ?
              Last edited by FLORIN77; 7 February 2009, 12:14.
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • #8
                aparitia spumei inseamna o contaminare a uleiului asta e clar
                cu ce sa contaminat e mai greu de aflat deoarece ati completat cu ulei
                recomand schimbarera urgenta a uleiului nu de alta dar sar putea sati para rau dupa si tinerea sub observatie a celui nou
                exista varianta fericita in care spuma a aparut datorita incompatibilitati dintre uleiuri sau varianta nasoala ,iti intra antigel in ulei
                baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                Comment


                • #9
                  Poti sa amesteci tu toate uleiurile posibile ca tot nu or sa faca spuma alba. Dar in vasul de antigel nu ti se pare ca s-a inegrit antigelul? Cel mai probabil s-a fisurat pe undeva garnitura de chiulasa si scapa antigel in ulei si invers, ulei in antigel.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    M-ai facut curios Vitriol , tocmai am fost si m-am uitat , in antigel nu se cunoaste nimic . Cred ca-i vizitez pe cei din service luni .
                    B -X X - DDF x 2

                    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                    Comment


                    • #11
                      Probabil in fabrica a fost pus ulei full-sintetic si aici semi-sintetic, sau invers. Sau uleiul asta e facut in alta parte, are aceeasi denumire, dar alta compozitie si a facut o reactie chimica.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cred ca e doar condens, am observat asta la vechea masina si se intampla doar iarna cand temperaturile sunt mai scazute.

                        Comment


                        • #13
                          Pe unele ambalaje de ulei scrie clar ca contin agenti antispumare de unde rezulta ca spumarea asta poate avea consecinte grave asupra motorului...daca se vede la buson gandeste-te ce inseamna asta cand pistonul se deplaseaza in cilindru la turatie de relanti...adica abia il vezi cu ochiul liber. Din cate stiu, daca nu e nimic dubios la antigel ai mari sanse ca printr-o anumita insiruire de evenimente sa ai 2 feluri diferite de ulei in motor, caz in care e grav si musai va trebui sa inlocuiesti uleiul
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            oricum daca uleiul are alta culoare decat cea normala e o problema serioasa, deobicei se face gri de la apa.

                            Comment


                            • #15
                              Nu , nici uleiul nu este gri , pe joja nu se vede asa dar oricum luni ma duc in service .
                              B -X X - DDF x 2

                              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google