Stikere LOGAN CLUB pentru Timisoara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stikere LOGAN CLUB pentru Timisoara

    Deoarece in zona noastra de vest, nu stiu de unde am mai putea achizitiona stikere "Logan Club" cred, ca am putea sa ne mobilizam oleaca, si sa cerem de la cei din tara.....daca sunt amatori, sau stiti pe cineva care area asa ceva, contra cost, binenteles...sa ma/ne anunte.Multumesc.

  • #2
    Salut! Incearca aicea baiatul acesta face si sunt de calitate la super preturi! http://www.loganclub.ro/forum/vand_p...to-t17573.html

    Comment


    • #3
      Eventual, o sa vorbesc cu KeanuRev cand ajungem la regionala de la Cluj

      Comment


      • #4
        Pe la noi Streu se ocupa de stikere.

        Comment


        • #5
          Din pacate de streu nu prea dam, ca si eu l-am stresat cu stickere )

          Comment


          • #6
            Baieti vorbiti cu turturel linku l-am pus mai sus! Si eu am comandat de la el si sunt foarte bune si face orice!

            Comment


            • #7
              Eu va pot face da minim 5 seturi Daca vreti cu timisoara, daca nu simple se pot... i le pot da la razvy
              LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
              Enter the Matrix

              Comment


              • #8
                Daca mai sunt amatori care vor stikere sa ma anunte, eu o sa comand si uite asa toata lumea fericita....
                Eu vreau stiker logan club, unde Logan sa fie pe negru si Club pe alb.
                Razvy daca mergi la Cluj sa nu ma uiti....
                KeanuRev poti face rost de stikere asa cum am cerut ???daca da, poti sa-i dai lu' Razvy....
                Numai bine.

                Comment


                • #9
                  Sa-mi spuneti cum vreti, simple sau cu timisoara, si iau eu de la Keanu vreo 10-15 bucati, in functie de cat de scumpe sunt, daca imi ajung banii iau si 50 daca e :|

                  Comment