Stiri din tenis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sloane Stephens este noua regina de anul acesta de la US Open, adica jucatoarea care a fost demolata de Simona Halep la Washington; 7-6, 6-0; asta e tenisul.
    Din punctul meu de vedere, e un rezultat absolut intamplator, care arata cat de slab a fost acest turneu; nu s-a ridicat nici pe departe la inaltimea celor de la Roland Garros si Wimbledon.
    ...
    Sa asteptam si noul campion de la US Open.
    Attached Files
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Comparatii ca a batut-o halepoaica pe Stepens nu stiu pe unde sunt fix zero ca relevanta.
      Acum Stephens a jucat bine si a invins, machidoanca a jucat prost si a plecat acasa

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Sloane Stephens este noua regina de anul acesta de la US Open.

        Din punctul meu de vedere, e un rezultat absolut intamplator, care arata cat de slab a fost acest turneu; nu s-a ridicat nici pe departe la inaltimea celor de la Roland Garros si Wimbledon.

        Fara dubii. Un US Open mediocru, cel putin la WTA.
        Keep walking...

        Comment


        • Pai cum altfel ar putea fi catalogat un turneu in care castigatoarea vine de pe locul 83?
          Si poate as fi fost mai putin intransigent in aprecieri, daca jucatoarea castigatoare a turneului ar fi aratat un joc excelent, dar cand succesul acesteia vine pe fondul unei lipse de forma a marilor jucatoare consacrate, nu pot sa am alta abordare.
          Ramane sa vedem daca jocurile viitoare vor confirma ca nu a fost o intamplare castigarea US Open, a acestei jucatoare; in sensul acesta eu nu pot fi prea optimist.
          ...
          Nadal se impune pentru a 3 a oara la US Open fara emotii, in fata unui outsider; K. Anderson.