Suiera Turbina Peste 3000 Rpm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    o vreme nu prea am mai auzit suieratul asa tare,azi de dimineata iar incepuse sa suiere chit ca erau toate geamurile masinii inchise,era motorul rece si de pe la 2800-3500 suiera dar probabil ca era motorul rece nu stiu ce sa zic...

    Comment


    • #17
      Recomandat ar fi sa o lasi sa se incalzeasca in mers si dupa aceea sa-i dai atatea ture in "gusa" !
      Asta, daca tii cat de cat la masina !

      Comment


      • #18
        Originally posted by LOGANUTZU View Post
        o vreme nu prea am mai auzit suieratul asa tare,azi de dimineata iar incepuse sa suiere chit ca erau toate geamurile masinii inchise,era motorul rece si de pe la 2800-3500 suiera dar probabil ca era motorul rece nu stiu ce sa zic...
        Dupa aceea daca o sa cada turbina sau vei avea o problema o sa spui ca Loganul e prost, cele mai proaste motoare/masini.. 3500 rpm. cu motorul rece.. nici benzinarul nu-l turez atat cand e rece.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #19
          in primul stiu ca nu este bine sa turezi motorul cand este rece ca nu se unge turbina etc.... nu conduceam eu plus era graba foarte mare eu m-am referit ca fata de alte dati care din greseala a fost turat cu motorul rece nu s-a auzit in halul asta,masina este foarte ingrijita,dar se intampla sa ai nevoie de talpa.... acum sa vad daca si cand e motorul cald daca mai face asa,merci si stiu ce poate pati turbina dar nu se mai auzise de mult si de aia m-am mirat,nu stiu acum sa vad

          Comment


          • #20
            Cate ture ai dat la westgate?

            Comment


            • #21
              pai bine este 2 spire din cate am inteles,eu am dat ori 2 ori ceva gen 2,5 odata am dat si 3,dar acum cred ca e un 2,5. o sa las 2 sa vad daca mai face asa

              Comment


              • #22
                Am si eu o intrebare pentru cei cu turbo sau care se pricep. Ieri am luat ITP-ul la RAR fara sa fiu pregatit in prealabil cu piese schimbate sau ceva, pur si simplu ma oprise ca aveam ITP-ul expirat de doua saptamani. Eu venisem pentru altceva la RAR. In fine, masina a trecut de toate testele pe bune si le-a placut inginerilor mai ales ca e taxi.

                Ce ma framanta, masina ia noxele, nu da' cu fum, schimb mereu la 3000 si forje zilnice in 4500 pe unde prind sa fie mereu curata, are 145.000 de kilometri, dci 85, uleiul este la nivel etc. totul in regula, consumabile la zi si de multe ori NU TRAGE.

                Ieri am mers tare, turat, nu tragea cum trebuie deloc, azi la fel pana spre seara cand am terminat o cursa, lasasem clientii, mersesem cu schimbat de turatii la 3000 rpm. si constant a 3-a la 2200 rpm. la 60 km/h. Dupa ce am lasat clientii, am zis, hai sa-i dau o fuga mare, asa ca am dat a 1-a, talpa grea si culmea, tragea foarte foarte tare si mi-a luat si scartz pe a 2-a (gume de iarna noi) ceea ce foarte rar a putut face acest lucru. Cum piscam acceleratia mai tare, ma baga in scaun foarte bine si se infigea minunat. Dupa vreo 5 minute a revenit la starea nasoala de dinainte.. iar nu mai tragea cum trebuie. Uneori cand ii dau blana simt ca turbina baga boost in "suturi", gen fsss, pauza, fsss, pauza, fsssssssss.. +++ in rarele momente ca cel de astazi cand e foaarte vioaie, trage pana in 4500 iar cand e lenesa abia se mai tureaza dupa 3500... ceva nu cred ca e normal. EGR-ul e aproape curat luna.

                De la ce poate fi? Ulei nu scapa pe nicaieri, forja i-am dat ca ECU sa fie invatat pe "race" si degeaba.. are toanele ei.

                Inainte pe telefon faceam cu ea 0-100 in 11.7 secunde iar in starea in care nu trage scot 16.7, aceeasi schema.

                Eu ma gandeam ca turbina poate fi "obosita" sau sa fie vreo tubulatura ceva cu gaura pe unde sa scape sau sa nu scape aer la un moment dat.
                Last edited by aleXpeed; 29 March 2012, 00:30.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  Am rezolvat problema. Detalii in postul acesta http://www.loganclub.ro/forum/showpo...2&postcount=42 .
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #24
                    http://www.loganclub.ro/forum/showpo...9&postcount=56. Poze cu egr.

                    Comment


                    • #25
                      Exact acelasi model de EGR am eu pe dci de 70CP...

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am problema cu suieratul de care spunea LOGANUTZU, stie cineva dn ce cauza poate fi? Multumesc anticipat.
                        Avem ditai Loganu` care de-i invarti volanu` trezeste-n tine golanu`...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google