Sunet Tractor Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by calin_260590 View Post
    Nu am trecut de mult pe aici .Problema a fost cauzata de surubul de pe capacul de la filtru. Un 'bun' mecanic a scapat surubul nu stiu cum in motor schimband consumabilele. A indoit supape si ceva urme pe piston. A fost inlocuit tot ce a distrus si acum masina e ok. Craciun fericit!
    explicatia este foarte simpla cum a ajuns surubul in piston.prin aspiratia aerului ,s-a tras surubul in galeria de admisie,de acolo in piston,de obicei in pistonul 2 sau 3 ca e mai aproape si de aici toate necazurie de rigoare

    Comment


    • #17
      WOW si eu ma intreban ce se intampla daca "accidental" cade un surub in admisie ... asta-i raspunsul. Imi pare sincer rau ce-ai patit , urata treaba si pana la urma cat te-a costat ?

      Comment


      • #18
        eu unul chiar sunt curios cum a cazut acel surub in galeria de admisie ? Din cultura mea generala stiu ca pentru a intra aerul in motor trebuie sa se deschida o clapeta rotunda si mare) .....acum poate ma corectati daca am spus ceva gresit dar mi se pare ciudat cum a ajuns acolo......

        Comment


        • #19
          prin aspiratie

          Comment


          • #20
            putea sa pice exact pe clapeta, la prima apsare a gazului deja s-a dus in galerie. de la gropi si mers tare, hopa a ajuns in chiulasa. de-acolo nu mai sunt decat 5 cm pana la supape. e greu sa se intample, dar nu imposibil.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              greu de crezut ipoteza cu aspirat din galerie. mai degraba surubul a fost acolo de la montajul motorului pentru ca nu prea are cum sa treaca pe la supape decat daca e vreun surub sub 0.5 diametrul adica de ceasornicarie

              Comment


              • #22
                poate avea ceas dezasamblat la mana ila care a facut motoru)

                Comment


                • #23
                  poftim? supapa coboara 9mm in cilindru, diamterul tijei e de 6mm, iar diametrul talerului de 30 si ceva mm. un surub de 5mm dimateru, cu cap de 8-9mm intra lejer pe langa talerul supapei, direct in capul pistonului. ce e greu de grezut e cum a fost absorbit, nu cum a trecut de supapa, din punctul meu de vedere.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google