-Suport Din Mijloc Esapament logan 1.4 MPI 75cp Suport Din Mijloc Esapament - Pagina 5 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 1.4 MPI 75cp

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Suport Din Mijloc Esapament

logan 1.4 MPI 75cp


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 21st December 2016   #81
prometheus
Loganist de 5 stele
 
prometheus's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2012
Locatie: Braila
Motorizare : 1.2 16v 75CP Laureate
Varsta: 30
Posturi: 3,623
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Catalizator , 2600 de lei ? unde ?

Eu am gasit nou de origine 400 lei.
__________________
Logan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
prometheus e offline   Reply With Quote
Vechi 22nd December 2016   #82
Winnie
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 31-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4
Varsta: 50
Posturi: 328
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@prometheus: am precizat, la dealer Dacia. Aftermaket sunt in zona de pret mentionata de tine.
Winnie e offline   Reply With Quote
Vechi 4th May 2017   #83
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,670
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

i-a venit si masinii mele randul. dupa 9 ani si aproape 140.000 km s-a rupt sudura de la suportul de metal.
solutia cu colier este viabila?
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 4th May 2017   #84
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,660
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cea mai buna!
Altfel, in primavara urmatoare iar cedeaza.
Ar mai fi solutia pe care am adoptat-o io (dupa 2 suduri care au cedat), care consta in suprapunerea unei platbande metalice peste existent si sudura temeinca a acesteia, de tabla exitenta si teava tobei. Mi-a sudat-o unu' intr-un service obscur de pe Clisura Dunarii cu ani buni in urma.
La mine n-a mai avut moarte pana cand am schimbat cu totul intermediara (adica in urma cu o saptamana).
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 4th May 2017   #85
mr.K
Loganist de 5 stele
 
mr.K's Avatar
 
Data inscrierii: 19-02-2008
Locatie: IASI
Motorizare : kerosen
Posturi: 20,549
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sudurile de la camera de detenta de pe intermediara cum se prezinta?
Daca cedeaza acolo, nu te apuca de sudat, ca va tine de marti pana joi, schimba intermediara.
__________________

Nu adevarul conteaza, ci aparentele.
mr.K e offline   Reply With Quote
Vechi 5th May 2017   #86
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,670
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

de cand am citit forumul nu am verificat acele suduri. dar mi-e teama...
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #87
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,670
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

rezolvat!
sudurile de la toba intermediara sunt in regula.
la doi din trei suporti sudurile au cedat. s-a rezolvat cu sudura in argon la dealer-ul dacia local
Attached Images
File Type: jpg TOBE-AUTO_5919531_1325598739.jpg (18.1 KB, 119 views)
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #88
Kojak
Loganist de 5 stele
 
Kojak's Avatar
 
Data inscrierii: 30-06-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4MPI
Varsta: 38
Posturi: 4,660
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Aia din poza, ridicata pe elevator, e dacia ta?

Daca vrei sa fii sigur ca sudurile o sa te tina mai mult, ia un spray cu zinc si da (cu esapamentul rece, bineinteles) pe toate zonele care au vazut sudura, prinderi suporti, imbinari tobe etc.
Kojak e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #89
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Nu poti face nimic dupa sudura, chiar cu spray cu zinc,aur sau ce vreti...

Odata racit materialul, a reactionat deja cu O2 si incet incet apare....

De aceea electrozii au acea pasta pe ei, prin incingere aia degaja un gaz care protejeaza impotriva oxidarii....zgura aceea care e deasupra sudurii si pe care o sparge sudorul dupa ce a sudat, garanteaza cat de cat protectia.....sau daca vreti in mediu de argon...

La masini practic rugineste traseul de la intermediara in spate, unde stagneaza apa care favorizeaza si mai mult...

In fata nu are voie sa rugineasca pt ca e in foc continuu, la 5000rpm in rampa se inroseste pana la jumatea distantei pana in catalizator...

La Dacia insa e diferit....pt ca e low cost ruginesc suportii de prindere....teava nu rugineste din noroc( pt ca se incinge)
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #90
micutzu666
Loganist de 5 stele
 
micutzu666's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.2TCe
Varsta: 40
Posturi: 2,214
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cam asa arata dupa aproape un an evacuarea..low,low cost.20170325_085110.jpg20170325_085101.jpg
Poze facute in martie.
__________________
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

Last edited by micutzu666; 6th May 2017 at 16:10.
micutzu666 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #91
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Duster?

Nu-i rea....eu inca am finala originala a masinii, din 2004

Intermediare sparg pe banda rulanta....si 2 galerii de fonta

Daca vrei, poti incerca inox....am inteles ca rezista mult insa au dezavantajul ca sunt mai grele
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #92
aris86
Loganist de 5 stele
 
aris86's Avatar
 
Data inscrierii: 27-02-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 75HP+
Varsta: 30
Posturi: 4,561
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

@micutzu, la mine după 3 parca arata o idee mai bine. Cu trecerea timpului, Dacia pune lucruri din īn ce mai slab calitative.
aris86 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #93
micutzu666
Loganist de 5 stele
 
micutzu666's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.2TCe
Varsta: 40
Posturi: 2,214
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da,HYRA..Duster.Dar cica asa.i la toate..
__________________
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
micutzu666 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #94
bogdan_1984
Loganist de 5 stele
 
bogdan_1984's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Brăila
Motorizare : 1.4 MPI/75 CP
Varsta: 33
Posturi: 5,670
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Galati, LoganClub Braila]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Kojak Vezi Post
Aia din poza, ridicata pe elevator, e dacia ta?

Daca vrei sa fii sigur ca sudurile o sa te tina mai mult, ia un spray cu zinc si da (cu esapamentul rece, bineinteles) pe toate zonele care au vazut sudura, prinderi suporti, imbinari tobe etc.
nu e masina mea. am pus o poza de pe net ca sa nu se uneasca posturile.
la sfarsit au dat cu un spray gri.
__________________

bogdan_1984 e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #95
Hirayama
Banned
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 988
Membru :
[Banned]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de micutzu666 Vezi Post
Da,HYRA..Duster.Dar cica asa.i la toate..

Nu-I bai cu rugina aia ca oricum nu se vede

Si e avantaj ca tabla e mai subtire, greutate redusa....deci demaraj mai bun, consum mai bun

Doar nu vroiai 10-15 kg in plus acolo si sa nu oxideze ?
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6th May 2017   #96
micutzu666
Loganist de 5 stele
 
micutzu666's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2009
Locatie: Bucharest
Motorizare : 1.2TCe
Varsta: 40
Posturi: 2,214
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daa,m-ai linistit!
__________________
Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
micutzu666 e offline   Reply With Quote
Vechi 7th May 2017   #97
sorin1983
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 13-02-2011
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16v 1.4
Posturi: 997
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

eu as cere inlocuire pe garantie repetat pana in ultima zi
sorin1983 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #98
gdinca58
Initiat
 
Data inscrierii: 02-10-2009
Locatie: gaesti
Motorizare : benzina
Varsta: 67
Posturi: 37
Membru :
[Initiat]
Implicit

https://photos.google.com/photo/AF1Q...UvOO7xtz2O7Lop
Legat de esapamentul Loganului 1.4 am cateva nelamuriri,poate este cineva amabil sa raspunda.
1.Pe teava de esapament,intre catalizator si intermediara,este montat un fel de tampon,dar nu e tampon pentru ca e prins numai de teava (in suruburi),nu si de caroserie.
Stie cineva ce rol are?(Am pus o poza,sus, dar nu stiu daca se vede)
2.Ca sa inlocuiesti toba intermediara,trebuie sa tai teava inainte si dupa toba.La mine ar trebui sa o tai numai din spate.La partea din fata,teava care vine de la catalizator intra liber in toba intermediara.Or fi fost sudate si s-a rupt sudura din trepidatii?
3.Inelele din cauciuc,prin intermediul caraora se prinde coloana de evacuare gaze arse de caroserie,intra pe niste suporti cilindrici,suporti care au capetele semisferice,mai mari in diametru decat suportii.Cum fac sa le schimb:ung cu vaselina si le fortez sa iasa, cu surubelnita?

Last edited by gdinca58; Saptamana trecuta at 19:11.
gdinca58 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #99
gabrielg67
Junior
 
Data inscrierii: 25-03-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 MPI+GPL
Varsta: 50
Posturi: 65
Membru :
[Junior]
Implicit

Link-ul cu poza nu merge, dar:
1. acel tampon se cheama "batator acustic" si are rolul de a amortiza vibratiile esapamentului la anumite turatii'
2. teava si toba au fost sudate dar, s-au rupt din cauza ruginii si trepidatiilor. De preferat, inlocuirea tobei intermediare. Refacerea sudurii nu va tine prea mult!
3. exact cum ai spus: dai cu vaselina sau WD40 si fortezi cu o surubelnita.
"Succesuri!!!"
gabrielg67 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #100
gdinca58
Initiat
 
Data inscrierii: 02-10-2009
Locatie: gaesti
Motorizare : benzina
Varsta: 67
Posturi: 37
Membru :
[Initiat]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de gabrielg67 Vezi Post
Link-ul cu poza nu merge, dar:
1. acel tampon se cheama "batator acustic" si are rolul de a amortiza vibratiile esapamentului la anumite turatii'
2. teava si toba au fost sudate dar, s-au rupt din cauza ruginii si trepidatiilor. De preferat, inlocuirea tobei intermediare. Refacerea sudurii nu va tine prea mult!
3. exact cum ai spus: dai cu vaselina sau WD40 si fortezi cu o surubelnita.
"Succesuri!!!"
Batator acustic.Dupa nume ar reduce zgomotul("acustic")Banuiesc ca nefiind legat de nimic altceva decat de teava,poate prelua vibratiile dar n-are unde sa le transmita
Intermediara era buna,n-am inlocuit-o,am pus un colier peste teava si toba,cam cum era la Dacia 1300
MUltumesc
Attached Images
File Type: jpg poza tampon 1.jpg (72.1 KB, 24 views)
File Type: jpg poza tampon 2.jpg (60.7 KB, 25 views)
gdinca58 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
din, esapament, mijloc, suport

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 04:14.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google