Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Thejock3r View Post
    ..............................................sa se pronunte DOAR cei care au suspensia modificata. De pareri si idei de la toti "inginerii" sunt satul !
    ................................. Mare grija am, dupa cum a zis Seba, la denivelari..bla bla ca nu se stie.
    ............................si luati deciziile care va coafeaza !
    Pai si restu sa stea spectatori si sa aplaude?
    Intreb, mi se pare normal sa intreb si sa fac presupuneri pe care voi cu arcuri sport le puteti combate, astfel sa ne ''luminati'' pe noi astia ''inginerii''.

    Deci grija la denivelari ca topaie ca un popandau, nu??
    Deci cam trebuie si un set de telescoape pe masura, ca sa fie in stare sa absoarba cum trebuie taria arcurilor (ma gandesc ca ar trebui sa se elimine topaiala).
    Adica imi pun arcuri sport tocmai ca sa fie mai sigura in curbe, mai stabila/ferma, drumurile sunt cum sunt la noi, dar trebuie totusi sa am grija la denivelari...

    PS: si la vreo groapa sa mai am si grija ca din cand in cand mai ''bate'' in capu telescopului buna treaba

    PPS: nu spun ca o treaba de asta nu cere si ceva sacrificii, dar totusi topaiala si capatu' de cursa la telescop nu sunt chiar in regula, treaba facuta pe jumatate.
    Last edited by Octavian; 12 January 2009, 15:48.

    Comment


    • #17
      Octavian...in ceea ce am scris mai sus m-am referit strict la cei care vor da raspunsuri..nu la cei care trebuie sa intrebe pentru a se lamuri. Fiecare face cum vrea ,de aceea am pus variantele cu/fara problemele aferente lor si am pus si cum am procedat eu si ce rezultate am avut pana acum.
      sigpic

      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

      Comment


      • #18
        @Octavian___30: Asa cum ai spus cand modifici ceva faci si anumite sacrificii.

        Telescoapele stock nu or sa te mai tina sa zicem 40 000 km or sa te tina
        30 000 - 35 000 km.

        parerea mea este ca se merita din toate punctele de vedere.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #19
          anca_16v vorbeste din proprie experienta, stie ce spune. masina aia e ca o scandura de snowboard
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            fratilor,vreti confort, stabilitate si siguranta dar sa fie cat mai ieftin.suspensia trebuie schimbata cu totul(arcuri amortizoare) dar noi facem treaba ca la romani,pe jumatate.nu condamn pe nimeni pentru ca si eu imi iau la fel ca majoritatea doar arcuri.daca te dai cu masina pe circuit renteaza si amortizoare dar daca e masina de familie de ce sa bag 1000 ron in ele?se strica cele stock?nui nimic de acei 1000 ron mai cumpar 2 seturi si gata.
            la ce masini avem noi garda putin mai mica sa nu mai para masina barca e de ajuns
            sigpic........restul e NoSpeedLimit

            Comment


            • #21
              @gigi-kent: Ai pus punctul pe "i".
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #22
                daca le luati de la dealer da au acelasi pret dar nu uitati ca traim in romania
                la fel si cu bagatul banilor in masina,toti vrem motoare tari,faruri,kit-uri dar cand vedem preturile ne inmuiem.kit-uri nu gasiti la 100 ron, suspensie care sa asigute tot cu exista la 1000 ron.de obicei ce e bun costa.
                felicitari lui felixb care a vrut sa faca ceva din masina si nu s-a uitat la bani.

                scuze de off topic
                Last edited by gigi-kent; 12 January 2009, 18:13.
                sigpic........restul e NoSpeedLimit

                Comment


                • #23
                  pai si ceilalti ce au facut la suspensie?au taiat din arcuri...si numa acolo exista suspensie sport "profi"?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Mai nu vreau sa fiu rau (Seba stie mai bine, ca demult tot vreau sa-mi pun macar! arcuri care cat de cat sa se impace cu telescoapele stock), dar daca topaie si cu tot kitul, atunci ceva nu e in regula.
                    Poate e doar o treaba de perceptie.
                    Cu ce m-am dat eu pana acum echipate cu susp sport arcuri+telescoape (una stock-sport 407 hdi si un BMW 540i) nu mi-a lasat niciodata senzatia de oares'ce topaiala in curbe cu ceva mici denivelari, masina sta ferm, cu toate ca drumu nu e pf, isi urmeaza traiectoria, nu ca la Accent, unde sare de cur ca o bezmetica.

                    Adica e nasol sa inceapa sa topaie si sa pierzi aderenta...hac hac hac...naspa. :|

                    Comment


                    • #25
                      Pai daca si cu supensia toata sport tot topaie clar ca ceva nu e bine, dupa parerea mea nu ar avea voie sa topaie ca altfel am dat barca pe ski jet

                      Comment


                      • #26
                        fiecare interpreteaza in felul lui, acest topait.... Cel mai bine, ca sa-ti faci o idee, testeaza inainte Iti place..iti iei !
                        sigpic

                        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                        Comment


                        • #27
                          Loganul are punte rigida pe spate, deci oricum e pasibil de "tzopaiala" plus ca nici masele nu-s asa bine repartizate pe roti....de obicei masinile foarte stabile au suspensii independente
                          Last edited by darksid3; 12 January 2009, 20:59.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #28
                            Sincer sa fiu eu ma astept la multe de la noul kit KW fix si cred ca o sa ma bag la unul ca acu la promotie nu e chiarr asa de scump.

                            Comment


                            • #29
                              mergi prima data cu un logan "trantit" cu 3-4cm sa-ti faci o idee, nu cumva sa te astepti la prea mult de la suspensia sport. sincer incep sa nu va inteleg, o lume intreaga foloseste suspensii tari pt circuit si suspensii moi pt macadam/zapada (ma rog, drumuri denivelate), dat voi vreti ca o suspensie "scandura" pt simplul fapt ca-i pusa pe logan sa fie buna la toate. cineva cred c-a decretat "suspensia sport e buna" si toti o iau de buna, fara sa-si puna macar intrebarea daca au primit informatia completa sau doar o farama. si de aici idei preconcepute, dezamagiri, etc, ca bemveu sta si loganul nu si loganu e de *****. pun pariu ca si-un bemveu pe denivelari, la aceeasi viteza, cu suspensia stock sta mai bine decat cu una "scandura". dar cati s-au data cu bemeveu blana si pe macadam si pe circuit, ca sa-si faca o idee? multi vorbesc din auzite, vor modificari dar nu au condus la limita ambele tipuri de suspensie ca sa-si faca o parere cat de cat la subiect.
                              toti vor suspensii sport dar si confort, si sa stea bine pe denivelari. daca nu mergeti macar la campionatele judetene de automobilism cu loganul, nu are sens suspensia sport, al drumurile ce le avem. pt ca e drumul bun si-n mijlocul curbei dai de-un hop, tu vii blana ca asfaltul e ok si ai masina "trantita" si zbori taman in mijlocul curbei din cauza suspensiei, apoi loganul e de *****, nu drumul, nu suspensia neadecvata...plus, daca nu controlati cat de cat masina intr-un derapaj la viteza mica, atunci cu suspensie sport la viteza mare n-aveti nici o sansa. ca idee, poti pierde o masina la 70km/h si s-o tii la 140km/h, dar asta depinde de cat de sp[art e drumul pe portiunea respectiva. vorbesc din experienta, cine stie drumul lugoj-deva, intelege exact ce vrerau s azic. acolo poti merge 130-140 pe unele viraje si cu 80 pe viraje largi sa zbori de pe drum, mai ales unde franeaza tirurile si ai "valurele" in asfalt. alea-s cele mai periculoase, ca acolo topaie si n-ai ce-i face, daca insa doar se arunca o data de "cur" intr-un hop simplu de asfalt, ai sanse mari s-o tii pe drum.
                              inca o chestie, testata de mine, pe circuitul de la sannicolau mare, cu suspensia stock am avut timp cu jumatate de secunda-1 secunda mai prost decat cu suspensia sport, acele de par tot cu 55-60 le ataci maxim cu ambele suspensii, doar virajele rapide le faci o idee mai bine cu suspensia sport, dar is aia se poate sa fie din cauza ca inclinandu-se masina, ai ceva retineri in a o cocsa. asa ca nu va asteptati la mari minuni cu suspensia sport, e buna, dar depinde ce faci cu masina si sa te astepti la ce trebuie, nu sa-ti faci vise cu suspensii sport
                              Last edited by Seba; 13 January 2009, 16:09.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                exact... stiu cum e sa-ti tremure falcile pe piatra cubica la 30 la ora
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google