Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu stiu cum e sa sara la 70 pe valurele si sa n-ai ce-i face, ca odata ce-a inceput topaiala, masina iese incet catre marginea drumului, daca valurile sunt intr-un viraj. aia e cel mai nasol. a....si mai stiu si cum e la 110-120 sa ti se ridice curu'n aer din cauza unui hop si iar sa n-ai ce-i face, decat s-o tii cat e asfaltul si dupa aia in iarba, Dumnezeu cu mila...
    in ambele cazuri, curbele nu sunt stranse si cu suspensie stock poti intra lejer cu vitezele respective. pe de alta parte, viraje luate cu 90-100 (tavi, stii curba de dreapta de la iesirea din birda catre gataia) sau sensuri giratorii facute cu 70 cu suspensia stock (metro torontalului), le faci cu 110-120, respectiv 85 cu suspensia sport, dar asfaltul e "brici" acolo. ideea e ca daca nu stiti drumul pe care mergeti, nu va bazati pe suspensie, ca nu va scoate din rahat. doar unde se poate, e net superioara.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Deci pana la urma..din ce am citit pe aici..si ce a zis Seba..daca ai suspensie sport o cobori mai jos..nu mai e "barca" sau cum ii ziceti.Asta doar cu arcurile schimbate.Daca ii pui arcuri plus amortizoare sport..face "valurele" cum zice Seba sau nu?Ca aici nu inteleg..daca ai numai arcuri face..si daca ai si amortizoare sport nu mai face?
      Last edited by soboBN; 13 January 2009, 18:24.
      Cumpar volan de Duster

      Comment


      • #33
        daca ai si telescoape nu mai oscileaza asa tare (fenomenul apare cel mai des la telescoape stock cu arcuri sport), insa orice muc de tigara pe care calci iti va sparge plombele in gura oricum masina va topai la limita cu orice suspensie daca viteza de deplasare si distanta dintre valurelele din asfalt sunt corelate cu frecventa de rezonanta a arcului. asta inseamna ca pt orice tip de valurele exista o viteza cu care trebuie musai sa nu trecem peste denivelarile respective. problema e ca nu stii niciodata unde e curba cu valuri, cat de mari sunt si ce distanta e intre ele si daca vii exact cum nu trebuie (si de multe ori viteza e taman aia care nu trebuie), masina incepe sa sara si o poti scapa de pe drum.
        ca un rezumat la ce am observat conducand masina si stock si cu suspensii sport, si cu arcuri sport si telescoape stock, din discutiile avute cu altii care au sau au avut suspensii stock pe logan, pot spune urmatoarele: confort maxim si senzatia de rasturnare ti-o da suspensia stock. confort putin afectat, stabiliitate crescuta dar si un risc usor marit in situatii neprevazute de drum rau, suspensia mixta (arcuri sport, telescoape stock), stabilitate serios imbunatatita, confort spre zero, sarituri (in functie de viteza, dar cateodata inevitabile pe denivelari), suspensie sport (arcuri si telescoape).
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          seba multi vor suspensie ca sa scape de garda mare la sol.cea mai rapida si la indemana solutie?suspensia sport ca sa nu taie din arcuri ca pierd garantia.trebuie sa stii sa te dai cu o suspensie tare.suspensia sport nu inseamna mai multa putere.e o arma cu 2 taisuri daca nu o stapaniti:poti avea trasa ideala sau poti iesi in decor la fel de usor.
          cu suspensia stock la o denivelare se ridica doar roata respectiva,cu ce cea sport se ridica mai toata partea
          seba corecteaza-ma daca bat campii
          Last edited by gigi-kent; 13 January 2009, 21:13.
          sigpic........restul e NoSpeedLimit

          Comment


          • #35
            Ca o parere personala: am mers cu colegul Pitt de la cabana ursilor (Paltinis) pana in Sibiu si inapoi. Drumul pana la Paltinis este destul de rau pot sa zic si sincer nu mi s-a parut ca mi-a rupt ficatii, chiar mi s-a parut comoda masina, comoda si cu o buna stabilitate. Probabil KW-urile sunt mai dure (nu zic nimic despre ele ca nu am mers cu asa ceva).
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #36
              pai depinde...a avut doar arcuri...a avut si amortizoare , ce roti ...ce talon ...ce viteza..etc etc etc
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                pitt are doar eibach pe amortizoare stock cu jante dimensiunile 205/45/17 parca !
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • #38
                  Greseala mea!! Nu stiu unde ma gandeam, dar jur ca vroiam sa scriu ce arcuri si amortizoare avea Pitt. Este asa cum spune Thejock3r, cu precizarea ca sunt 215/45/17. Despre viteza nu poate fi vorba pe drumul ala, maxim 70-80km/h. Sa fie janta lata si mai mare motivul confortului?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    Teotetic ar trebui sa scuture mai tare nu sa fie mai confortabila avand in vedere talonul mic

                    Comment


                    • #40
                      pai chiar e mai neconfortabila 215/45r17 comparativ cu 185/65r15.
                      off: nu taiati din arcuri ca sa coborati garda masinii. nu va ganditi ca pierdeti garantia cand taiati din arcuri, ganditi-va ca obtineti o broasca cu garda micsorata, nicidecum stabilitate. si asta ar trebui sa conteze mai mult decat o pierdere de garantie.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Am vrut să pun suspensia sport, dar cu drumurile noastre am înţeles că mai bine să n-o fac
                        Aut Caesar aut nihil!

                        Comment


                        • #42
                          daca n-ai si drumuri bune, atunci nu se merita. acum sa nu crezi ca trebuie netede ca lama de cutit, dar cat de cat fara gropi si santuri in asfalt.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            vitriol daca poti sa imi faci si mie rost de o poza sa vad cum arata arcurile eibach cu jantele pe 17 daca ai poza da si mie un pm ms mult

                            Comment


                            • #44
                              Uite aici ride-ul lu' pitt. http://www.loganclub.ro/forum/masina_mea-t3189.html
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • #45
                                Fără gropi aici la noi nu există, cu atât mai mult că pot să mă deplasez li la ţară, unde în genere se întâmplă că nu există drumuri asfaltate
                                Aut Caesar aut nihil!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google