Tacanit Ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine se aude tzacanitul la accelerare cam de la 1800 pana pe la 2400 e mai puternic, masina are doar 7500km, de obicei se aude si dupa incalzirea motorului(doua liniute) o perioada buna, cam in vreo 20-30 km nu se mai aude. Eu am mai avut o problema cu masina cam la 5500km, seara dupa un drum cam de 100 de km s-a aprins indicatorul din dreapta centru, parca e cel cu preincalzirea bujiilor, sau defectiune la partea electrica (in manual asa scria). Am lasat-o in parcare in seara aia ca dimineata sa ma duc cu ea in service. Dimineata mi-a pornit numai la a 3-a cheie si motorul suna foarte urat, batea ca avansul la dacia veche. Am mers cu ea la service si ei au zis ca e din cauza motorinei si ca nu se face pe garantie bla bla... pana la urma au purjat filtru de motorina si nu m-ai taxat cu nimic, insa nu au trecut nimic pe cartea de intretinere. ar trebui sa ma duc si acum in service?

    Comment


    • #17
      Daca acum nu se aprinde nici un martor luminos nu sunt probleme, cel putin nu grave.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        tacanit ciudat

        Bai fratilor vad ca toti sunteti specialisti in catalogarea motorinei(ca fiind proasta)!!! Aveti idee cate masini diesel sunt in tara asta??? Nu v-ati pus niciodata intrebarea de ce 1.5 dci se defecteaza mult mai des decat alte modele??Ce bmw; audi;wv; fiat; skoda etc cu ce motorina merg????
        Nu cu tot de aia care bagam si noi??? Sau ei o aduc de afara)???Ei asteapta tiristii la granita ca sa alimenteze cu motorina europeana?!?!?!?!
        Nimeni nu zice nimic de injectia delphi?????care e singura vinovata de tremurul la ralanti;de oscilatia turatiei motorului; de oprirea lui in mers; de greaua pornire ;de fumul scos; etc???Am un clio de 1.5 dci si va spun ca numai probleme am cu ea!!Nu mai imi cumpar masina turceasca cate zile oi avea!! Abia astept sa scap de ea!! Pacat!! consuma foarte putin; da cand dai pe 4 injectoare 30 de mil. ti se cam scarbeste. Daca avea injectie bosh
        eheeeeee!! Da asta e!! Si va dau un sfat;nu va mai luati fratilor masini turcesti!!!!

        Comment


        • #19
          Problemele nu ar aparea daca sistemul de injectie nu ar fi asa de "sensibil" la motorina proasta sau subturare.
          La alte masini, sistemele de injectie "accepta" si motorina mai proasta si nu se strica.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            sall...si mie mi sa intamplat problema cu caraitul cand este in decelerare....am vb q un prieten si mi-a zis k este de la ulei(era prea subtire...si aveam si masina in garantie si bagam ulei kred k dala dacia)..am skimbat uleiul si si-a revenit motorul....acum dimineata cand e rece imi face un tacanit asa vreo 20 sec si dupa aia dispare...am vorbit cu cineva si mi-a zis k facea asa pana urca uleiul in rampa...respect

            Comment


            • #21
              voi ati auzit de dilatare, de contractie. e normal motorul este gandit sa functioneze la o anumita temperatura o temperaturai mai joasa clar toate piesele din el vor avea jocuri mai mari deci tacanituri, batai, caraituri si alte sunete minune

              motoarele diesl sunt mai sensibile la maimulte chestii printre care si temperaturile.

              pt un motor diesel se rocomanda ca pana se incalzeste mai bine de doua liniute (adica si dupa ce s-au aprins 2 liniute) sa mai ai grija in sezonul rece. trebuie mers incet pana in 2000,

              nu vi se pare ca parca la 1800- 1900 motorul deja cere urmataorea treapta de viteze????? ceea ce nu se mai intampla cand se incalzeste.

              si pt protectia motorului si al portofelului lor nu lasati motorul sa mearga la relantii pana se incalzeste sau sa faceti reprize de apasat pedala si dat drumul ca aveti voi impresia ca se incalzeste motorul mai repede. asta cea marea gresala - se incazeste mai repede dar se si distruge mai repede motorul -uzura mare datorita lipse ungerii.

              deci nu va faceti probleme ca motorul e mai zgomots este perfect normal. nu v-ati laut bmw sau audi sau metz- este dacie- o masina low cost.
              1.5 dc

              Comment


              • #22
                ai dreptate;) Pana e rece motoru e foarte zgomotos si pe distante scurte chiar daca am 2 linii la lichidul de racire tot se aude acel tacant. De ex merg aprox 4 km, las masina la relanti pana deschid garaju si aud timp de 2 3 secunde un tacanit ca o rafala de mitraliera. Dar vara cand umblam mai mult prin oras si aveam 4 linii la lichidul de racire nu il mai auzeam. Asa ca pana se incalzeste motorul nu trebuie bruscat si turat. Asta e se incalzeste mai greu. A si inca ceva BMW, Audi si alte marci de renume sunt mai bine antifonate.

                Comment


                • #23
                  Salutare oameni buni,
                  Eu zic sa stati linistiti in aceasta privinta,toate dci-le de 70 cp fac asa de le rampa de presiune asa ca nu va mai faceti probleme, masinile sunt in regula asa ca sa le folositi cu spor si fara evenimente.

                  Comment


                  • #24
                    Sal

                    O problema asemanatoare am si eu.La pornire si pana la incalzirea motorului bine si aude acest zgoot(harait i-as spune).se aude numai atunci cand accelerez pe loc sau cand masina este in mers.Am fost la service de doua ori, dar pana acolo masina s-a incalzit si zgomotul normal, a disparut.Au pus masina pe calculator si mi-au spus ca masina nu are nici un fel de problema.O voi lasa la ei seara si dimineata sa o porneasca, asa nu-mi mai pot spune ca masina nu are nimic.A rezolvat cineva problema?

                    Multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      nu-ti mai face probleme ca la 33000 nai ce sa ai curatai egr-ul ca poate ai mizerie. ca sa fi mai sigur fai un tester

                      Comment


                      • #26
                        buna..eu cred k acel tacanit se aude din injectoare...si anume din diuza injectorului.datorita mizeriei,impuritatilor si a motorinei proaste care se afla la pompele din tara noastra,duza injectorului nu mai pulverizeaza motorina cum trebuie(atunci cand motorina este injectata ea trebuie sa fie k un praf sub forma de vapori) si atunci injectorul ȚAȘNEȘTE si acea cantitate de motorina nu mai poate fi aprinsa in totalitate.Testul la injectoare care se face la reprezentanta nu ajuta cu nimic ,pentru k acolo se verifica doar supapa de retur a injectorului(daca supapa da multa motorina pe retur ,masina porneste greu sau deloc).La reprezentanta trebuie sa verifice dak injectorul nu are gaurile de la diuze infundate si dak pulverizeaza uniform pe toate orifiiciile.Acest lucru il puteti face si acasa...(scoateti injectorul afara si il conectati inapoi la conducta sa,dar nu il mai bagati la locul lui,ci il lsati afara si dati la automat si vedeti cum pulverizeaza.Motorul ar trebui sa porneasca in 3 cilindri.dak masina are pornire greoaie sau nu porneste face ti un test de retur..adik puneti cate un furtunas la fiecare retur de la injector si le conectati la la o seringa gradata cat mai mare...si porniti motorul...IN 2 minute la relanti nu trebuie sa aveti mai mult de 20 ml de motorina in eprubete.cu cata mai putin in eprubete cu atat supapa de retur inchide mai bine... Am schimbat 2 supape retur la un logan k nu mai pornea.dupa schimbare masina a luat o la sfert..dar dupa 2 minute a inceput sa bata un injector de am crezut k sa spart un piston sau k a sarit de la punct distributia .cand am dat jos injectorul diuza nu pulveriza ci țașnea. Acest lucru a fost posibil deoarece schimband supapa de retur ,injectorul nu mai pierdea presiune pe la supapa ci pe la diuja injectorului care era si ea defecta.am inlocuit si diuza si acum masina merge normal.
                        P.S : Mentionez k aceasta e doar parerea mea...si nu incerc sa contrazic pe nimeni...eu vorbesc doar din experienta mea..

                        Eu am tot un logan diesel pe taxi..pana la 180 mii km nu am avut probleme cu injectoarele..mergea foarte frumos motoru nu scotea niciun sunet anormal..dupa 180 mii km mi au cazut 2 supape de retur si nu mai pornea..le am schimbat si am rezolvat treaba..si apropo de martoru din bord..nu va faceti probleme eu merg cu el aprin de la 100 mii km si acum am 230 miikm. Vreau sa zic k toti senzorii de la motor de la egr de la galerie de la filtru..de la distributie nu cred k au un rol...pt k i am scos pe toti cand am segmentat motoru zilele trecute si masina a pornit fara ei ...PS: va dau un sfat celor care aveti logan si e la taxi si ati avut soferi multi pe el....dupa 200 mii km maritati l k o sa va cada motoru si turbina..si o sa cheltuiti mult sa l face ti si de iesit nu iese cum trebuie k nu mai sunt piesele de caliate,chiar fie ele si de origine..ce e de fabrica de fabrica ramane.ar mai fi o sansa ..sa luati alt motor cu toul complet echipat(cu turbo.injectoare alternator.electomotor pompa inj)si sa l puneti pe masina...UN motor la 40 mii km e cam 1200 euro.
                        Last edited by carburel; 2 September 2010, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by B-53-SDP View Post
                          Acel tacanit este de la injectoare cel putin asa mi-au spus niste mecanici ca pana se incalzeste motorul asa face acum nu stiu daca e chiar normal sau nu pana acum nu am avut problme cu ea sa vedem in constinuare.
                          la mine pe langa tacanit se nmai aude la anumite turatii o zornaiala,asta pana se incalzeste motorul

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by man View Post
                            la mine pe langa tacanit se nmai aude la anumite turatii o zornaiala,asta pana se incalzeste motorul
                            si la mine la fel dar cand accelerez brusc se aude ca o zornaitura dar nu tot timpul, daca e motorul rece se aude la turatii mai mici cam 2000 rot daca e motorul cald cam pe la 3000 rot /min. Precizez ca nu se aude tot timpul dar se aude numai la accelerari bruste.inca ceva am observat ca atunci cand alimentez dupa ce plec din pompa motorul merge foarte rotund si acel zgomot nu se mai aude. alimentez cu sprint de la omv

                            Comment


                            • #29
                              salut va adresez si eu o intrebare aici am logan 1.4 cu motorul oprit daca pun contactul se aude un tacanit din dreptul proiectorului dreapta fata este o cutiuta cu un furtun sau 2 nu stiu sigur daca ati putea sa imi spuneti ce rol are acea cutie sau de ce tacane as fi recunoscator multumesc anticipat
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Am Un Tacanit Cand Depasesc 2500 Turatii

                                Am un logan 1.5 dci,an 2005,euro3,iar in sarcina cand depasesc 2500 turati aud un tacanit ascutit (asa cum bate avansul la dacia 1300 atunci cand folosesti benzina cu cifra octanica mica) si care se amplifica odata cu cresterea turatiei.Pe loc pot sa turez motorul la maxim si nu se aude acel tanit.Nu scoate fum,are consum mediu de 5 l.,porneste la sfert de cheie dimineata,are 90000 km.Precizez faptul ca acum 1 an acest tacanit i-l auziam doar de la 3200 de turatii in sus.Daca ati mai intalnit aceasta problema va rog sa-mi raspundeti pentru remedierea ei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google