-Taxe Si Impozite Logan Auto financiar Leasing, rate, discutii generale legate de partea financiara. Taxe Si Impozite Logan - Pagina 3 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Lucruri generale > Auto financiar

Auto financiar Leasing, rate, discutii generale legate de partea financiara.

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Taxe Si Impozite Logan

Auto financiar


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 14th January 2012   #41
f10rin
Junior
 
f10rin's Avatar
 
Data inscrierii: 16-09-2009
Locatie: Iasi
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 92
Membru :
[Junior]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Dan_Ionut Vezi Post
In 2010 am inmatriculat masina noua Logan 1.4, taxa poluare 500E.
Ce sanse am sa obtin ceva inapoi dupa noua lege?
0 sanse.
Exact la fel am platit si eu, 500 E in 2010. M-am uitat pe calculatorul "oficial", si dupa noua lege, taxa pentru un logan 1.4 nou (nou la momentul inmatricularii, asa se calculeaza), euro 4, este in jur de 700 E.
f10rin e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #42
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

Nu s-a mai postat de ceva vreme pe thread-ul asta dar voiam sa fac o comparatie intre doua sisteme de taxare, unul total ineficient si flagrant de dubios (cel romanesc), iar celalat, simplu, corect si total eficient (cel american). Nu inteleg cum e posibil sa se plateasca impozite atat de mari, taxe de autostrazi si de rovinieta, in conditiile in care infrastructura nationala de autostrazi, a Romaniei, este o gluma macabra, numai comparand cu reteaua de autostrazi care imprejmuieste Las Vegasul. Nici nu mai aduc in discutie siguranta inexistenta cand circuli.
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #43
Madutzu25
Loganist de 5 stele
 
Madutzu25's Avatar
 
Data inscrierii: 29-03-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5DCI 90+CP; 320xD 184CP
Varsta: 38
Posturi: 968
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

Reteaua de autostrazi de la noi nu se poate compara nici macar cu cea din Bulgaria sau Ungaria. Serviciile (mai ales cele de asistenta) lipsesc cu desavarsire. La taxe suntem campioni; la ce drumuri avem nu ar trebui sa platim nici macar rovinieta
__________________
My Ride
Madutzu25 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #44
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Impozitul pt masini e foarte mic. In schimb, impozitarea pe cap de locuitor este maricica. Statul iti ia minimum 60% din orice produci.
Intunecatule n-ai ce sa faci in estul Europei. Stalin avea el o poveste in cap, ca de aceea o tot dadea cu populatia. Lenin la fel.
Intotdeauna s-a dat batalia pe suprematie economica, si e si de inteles de ce.
Americanii au facut-o destept, cu influente reale si cu rezultate multumitoare pentru cei implicati.
Rusii au facut-o altfel: "sa dam poporului", desi poporul nu produce plus valoare. Dar astfel ii atrag foarte repede partea mea si imi extind influenta unde vreau eu. Ca se duce dracului in 50-80 de ani, aia e. Mai facem un reset atunci, vedem noi cum.
Americanii se pricep la inginerii financiare, rusii la amenintat cu pusca si luat banii cu japca (Si iau mult, ca-s lacomi si prosti).

Singurii care sunt problema reala si se extind REAL sunt chinezii. Fac infuzie de capital peste tot, au productie, cand toti ceilalti doar gestioneaza si revand produsele lor.
Insa asta pentru ca au un sistem hibrid de gestionare a situatiei:
- comunism - o laie. Exista un singur partid si ala face si drege. Ciu ciu drepturi ale omului (trebuie sa ti le castigi, in rest nu ne intereseaza). Ciu ciu sindacate si alte jeguri asemanatoare (dintr-astia care nu aduc plus valoare, ci doar ciugulesc). Nu exista invatamant moca (vrei scoala? Baga banu frate! N-ai.. du-te-n baschetii mei la munca). Impozite super avantajoase pt comercianti. Tot ce inseamna productie este sub aripa celui mai aprig capitalism (Sigur, exista si coruptie, dar nu suficienta cand sa destabilizeze sistemul). Au mare grija ca orice investitor strain sa nu faca de capul lui, ci ii trebuie un asociat chinez. Insa ei cumpara tot, SINGURI prin Europa, Asia si Africa.

Pai cum sa concurezi cu astia? Si sa vezi dracia dracului cand astia vor avea si putere armata. Nu vor face vreun razboi, ca-s prea destepti. Dar tare mi-e ca in 100-200 de ani, limba chineza va fi cea mai importanta limba internationala.

Iar romanii nu se revolta pt ca si ala care se plange ca n-are, e un hot. Si daca nu e hot, i-ar placea si lui sa faca o smecherie sa castige ceva rapid fara munca. Invatam asta de mici, din scoala generala (cati ati copiat si n-ati fost dati in gat de colegi? Sau de cate ori a inchis profesoara ochii). Se intampla asta in America? E cea mai mare RUSINE sa copiezi! Eee... aia da mentalitate! Si ne mai intrebam de ce aia au? Pentru ca fiecare individ e bine pregatit.

Last edited by Cezar; 2nd April 2015 at 09:37. Motiv: Automerged Doublepost
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #45
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

La ce anume 60% te referi si in ce conditii ? Te intreb pentru ca o afacere care invarte 50.000 pe luna, plateste maxim 25% impozit, taxe si licenta, anual.
La impozitarea pe salariu, depinde cati copii ai, este f important. Daca nu ai copii, statul iti ia mai mult, daca ai de la doi in sus, statul mai mult iti da. Per ansamblu, trebuie sa fii cretin sa faci evaziune aici, pentru ca nu ai de ce, iar doi la mana, de IRS doar moartea te mai scapa.

LE: La un salariu de 3000 pe luna, statul ia in jur de 400, deci mai ramai cu 2600. Primavara cand se fac taxele, asa cum am zis mai sus, daca ai copii sau diverse probleme medicalle/sociale, statul iti returneaza o parte din bani.
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

Last edited by darksid3; 2nd April 2015 at 09:47.
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #46
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

TVA, impozite, asistenta sociala, sanatate, etc. Se duce la 60%.
Prima hotie la salarii - "contributia angajatorului". Asta-i pt prostii care cred ca angajatorul care o firma si aduce banii de acasa, de la ma-sa (Ca doar asa au fost invatati oamenii, sa creada ca banii pica din cer).
Nestiind minimum de economie, cred un rahat. E simplu: daca faci o covrigarie si vrei sa ai profit 1000 eu pe luna, atunci ai un angajat cu 700 euro pe luna CU TOATE TAXELE! Cat iti raman in buzunar, e problema ta cu statul.

Sistemul fiscal este facut de asa natura incat sa fie suntat (in special SRL-uri, ca la PFA-uri si diverse asociatii, nu prea ai nevoie). Baga statul mana prea adanc, dar boii nu se prind si nu se revolta. Se duc in piata cand omoara cainii vagabonzi, dar nu se uita pe fluturasul de salariu sa vada cat au de fapt salariul si cat le ramane de fapt.

Si cum au fost invatati sa primeasca moca, care-i cea mai sigura si usoara modalitate de a ajunse la carma corabiei? "va dau ba!" "Va fac eu, sa moara mama". Si aleg toate ciurucurile "descurcarete" si apoi tot prostul din popor se intreaba "pai domne, dar asta a furat? Nu cred... vai nenorocitul" Extrapoland, e ca si cum as baga un violator de fetite ca profesor la gradinita. Hmmm, cine-i boul? Nu eu?

Revenind la salarii. Romanul nu inteleg un minimum de macroeconomie, aia de clasa a 12 (evident ca nu, ca la ce pana mea imi trebuie in viata? Lasa BUEI ca YO copiez si ma p.i.p.i. pe ei bha, ca eu sunt smecher, intelegi?):
- sistem de stat
- sistem privat
Banii ii aduce sistemul privat iar statul ii gestioneaza dupa bunul plac!
N-ai cum sa ai salariu mare cand:
1. nu muncesti cat trebuie si tu doar te descurci
2. cand ai impozite si taxe atat de mari (impozite, accize, tva, Tva la acciza , taxa de timbru, timbre verzi, s,.a.m.d.)
3. cand ai in spatele tau oameni care nu muncesc
4. cand faci mizerie in jurul tau, s.a.m.d.

Pana cand nu se duce dracului subsppecia romanus cocalarus, nu prea vad cum sa se intample ceva bun pe aici, pt ca n-are cum. E ca si cum ai avea o masina cu 3 roti si o sa crezi cu tarie ca se va schimba ceva in mersul ei chiar daca nu pui o a 4 a roata. Si eventul mai peticesti cauciucurile celelalte, ca sigur de acolo e problema!
Omul de rand e problema! Se poate rezolva in 2 generatii. Altfel, Romania va ramane la nivel de piata de desfacere. Si asta cel mult.

Cat? 400 lei la un salariu de 3000? Valeu ce bine...
Aia cu returnatul banilor e de rahat, specific Obama, socialist imputit! Noroc ca vin republicanii la loc si refac America sa duduie.

Last edited by Cezar; 2nd April 2015 at 10:27. Motiv: Automerged Doublepost
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #47
darksid3
Cerberus
 
darksid3's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2008
Locatie: Miami
Motorizare : 3.0
Posturi: 12,920
Membru :
[Cerberus]
Implicit

Tu faceai referire la statul roman cu aia 60%? Eu am inteles ca despre america zici ))
60%? Daca pui la socoteala spagile si amenzile abuzive, depasesti lejer 60%
__________________
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd April 2015   #48
Cezar
Loganist de 5 stele
 
Cezar's Avatar
 
Data inscrierii: 27-10-2007
Locatie: Romania - Bucuresti
Motorizare : 2 boi
Posturi: 10,042
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

De statul roman, evident. Daca faci impozite asa mari pt omul rand, iti sar astia in cap in America. Exista si acolo impozite mari, dar sunt puse pt a limita imbogatirea. Aici e pe dos: astia fac bani din evaziune, iar boul plateste de ii sar capacele. Dupa care tot prostul se revolta, desi el l-a pus in functie pe hot. Pai asa meritati ma daca nu se cunosc minimum de economie ori daca nu exista minimum de bun simt.
Cum dracului sa stie a conduce o institutie un tampit fara bac? Sau unul care a furat de i-au sarit capacele? Sau unul care zice ca da mocangeli dar nu spune cum face sa se produca si la noi. Si asta pt ca suntem un popor de lasi, lenesi! Ne-au vandut astia gogosi cu Stefan cel Mare ce se batea cu turcii (hahhaa btw) si noi nici macar n-am inghitit galusca aia. Tot putori ofilite am ramas. Si mai punem in fruntea noastra, ghici ce: unul care sa reprezinte multimea! Aia de ne conduc sunt OMOLOGII nostrii!
Cezar e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #49
eugenmanea
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 21-06-2008
Locatie: Bucharest
Motorizare : 2.3 260 cai
Varsta: 35
Posturi: 1,356
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Capetele luminate (toti unu'si unu': sudori,bibliotecari) ne pregatesc o noua taxa de mediu. Deocamdata nici ei nu stiu ce vor..dar nici nu vreau sa ma gandesc.(eu deja dau vreo 900 lei impozit la Saab si merg pe GPL-deci poluez foarte putin)
http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile...cle_id=3760647
__________________
Saab 9-5 Aero

Last edited by eugenmanea; Acum 2 Saptamani at 11:17.
eugenmanea e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #50
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

S-a ridicat taxa de poluare si ce avem? O invazie de cazane si unul dintre cele mai vechi parcuri auto din Europa. In 2007, varsta parcului era de 7 ani, iar acum e de peste 13 ani. E bine, e rau? Intreb.
Nu stiu cum ar trebui facut exact dar vad pe aici pe la tara tot felul de cazane, de te crucesti ce toroape au putut sa-si cumpere ciutanii astia care au vandut un cal si au cumparat o masina; asa ceva nu se poate, sa aduci toate rablele din vest, euro 3 si mai putin.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #51
eugenmanea
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 21-06-2008
Locatie: Bucharest
Motorizare : 2.3 260 cai
Varsta: 35
Posturi: 1,356
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Asa este, s-a blocat toata Romania.
Dar cum in Ro se iau numai jumatati de masura..era previzibil. Atata timp cat poti trece ITP ul in 3 roti daca dai 50 lei spaga..normal ca se intampla ce se intampla.
Dar ia da cateva exemple si fa-le dosar penal celor care dau ITP ul pe spaga...sa vedem mai trec toate cazanele ITP u?
__________________
Saab 9-5 Aero
eugenmanea e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #52
proteinman
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 23-04-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 DCI Easy-R
Varsta: 36
Posturi: 303
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ar fi o idee sa se filmeze si ITP-ul cum se filmeaza examenul de permis.
proteinman e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #53
t0rquemada
Loganist de 5 stele
 
t0rquemada's Avatar
 
Data inscrierii: 03-02-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 0,9TCe
Posturi: 5,467
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ai mai mute probleme:
1- rar ul e mai tare care restul certificărilor europene (vezi omologările în alte țări și la noi)
2- pentru că 1, apar deștepți cu spagă la ITP pentru motor schimbat pe genunchi(ricers), folii, lumini, alte dimensiuni la roți, frâne modificate etc
3- ridicarea taxei de mediu a adus toate rablele din flota băbuței din germania

Rezolvare:
a- taxe zero(timbru de mediu, impozit, rovignietă) pe mașină și mutarea lor în prețul carburantului, astfel tot ce e cu motor termic (inclusiv o drujbă sau o mașină de tuns iarba) să polueze cât consumă

b- taxare funcție de emisii(nu ne legăm de cm3 și nici normă euro - vezi cazul ARO), cu test gratuit anual și remediere obligatorie în 30 zile după, radiată din oficiu

90% din cei de pe forum nu vor nici a nici b, ei vor o țară ca afară dar să nu se schimbe nimic
__________________

Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național.
t0rquemada e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #54
aris86
Loganist de 5 stele
 
aris86's Avatar
 
Data inscrierii: 27-02-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 75HP+
Varsta: 30
Posturi: 4,561
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de IancuMIC Vezi Post
S-a ridicat taxa de poluare si ce avem? O invazie de cazane si unul dintre cele mai vechi parcuri auto din Europa. In 2007, varsta parcului era de 7 ani, iar acum e de peste 13 ani. E bine, e rau? Intreb.
Nu stiu cum ar trebui facut exact dar vad pe aici pe la tara tot felul de cazane, de te crucesti ce toroape au putut sa-si cumpere ciutanii astia care au vandut un cal si au cumparat o masina; asa ceva nu se poate, sa aduci toate rablele din vest, euro 3 si mai putin.
Fix de aia a crescut varsta parcului ca s-au inmatriculat anul acesta 350000 masini? sau din cauze financiare multi romani nu isi mai pot cumpara masinii noi ieftine ca in 2004/2005 si taxa de poluare din 2007 care a blocat vanzarile sh o perioada lunga si astfel oamenii nu au mai putut sa le schimbe. Dar nu ar veni ca in Germania, cu un voucher de 4000 de euro ca sa stimuleze oamenii sa isi schimbe masinile, nu zic 4000 ca e cam mare subventia la noi, insa 2500 de euro ar fi fost decenta si ar fi stimulat reinoirea parcului auto.
In plus, ITP-ul se face pe naspa la multi si e normal sa tragi de masina veche, ca o intretiii cu costuri minime, care tind catre zero.
aris86 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #55
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

Potrivit datelor publicate de Eurostat, de la 38% din media UE în anul 2006, am urcat la 57% în 2015, exprimat în PIB/locuitor ajustat cu nivelul preturilor (paritatea puterilor de cumpărare standard PPPs) conform standardizării ESA 2010. Asta ca sa lamurim, lucrurile legate de nivelul de trai al romanilor.
Romania ramane in continuare, tara cu un nivel de trai scazut, fata de celelalte tari membre UE, din fostul bloc socialist, unde si numarul inmatricularilor de masini second este mai mic.
Sa amintim faptul ca in 2009 Romania s-a aflat sub presiunea Comisiei Europene pentru a renunta la măsuri considerate protectioniste, care ar putea duce la discriminarea masinilor de ocazie provenite din alte state membre.
Asta a fost una din loviturile primite de tara noastra, la nivel european, unde interesul era sa scape de rablele din tarile lor, mult mai dezvoltate economic.
Este mai mult decat necesar, avand in vedere ce s-a intamplat dupa eliminarea taxei de prima inmatriculare, ca tara noastra sa aiba in vedere un nou mecanism de impozitare al autovehiculelor, care sa ţină cont main putin de capacitatea cilindrica de capacitatea cilindrică si mai mult de elemente precum nivelurile de emisii ale autovehiculelor si normele euro ale motoarelor acestora.
Pana la urma, posesia unui autoturism nu e un lucru absolut obligatoriu, daca nu-ti poti permite acest lucru; am in vedere aici si intretinerea ulterioara. Suntem saraci, da' fudui, pentru ca altfel n-am intalni oameni pe la tara, care isi castiga traiul din munca cu ziua si posesori de masini.
Cam asta a ajuns Romania, dupa eliminarea taxei de poluare; destinatia nr.1 a rablelor.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #56
aris86
Loganist de 5 stele
 
aris86's Avatar
 
Data inscrierii: 27-02-2014
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 75HP+
Varsta: 30
Posturi: 4,561
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Si inainte multi inmatriculau in Bulgaria, numai ca dupa eliminarea acelei taxe, multi au trecut masinile de Bulgaria pe Romania, o buna parte din masini circulau si in prezent.
aris86 e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #57
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

Repet: o soluţionare sustenabilă a acestei probleme, este din punctul meu de vedere, creearea unui nou mecanism de impozitare a autovehiculelor.
Imbatranirea parcului auto, poate deveni o problemă serioasă, mai ales pentru siguranţa în trafic.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #58
eugenmanea
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 21-06-2008
Locatie: Bucharest
Motorizare : 2.3 260 cai
Varsta: 35
Posturi: 1,356
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu sincer la inceput am crezut ca eliminarea taxei este o masura buna.
Cele mai taxate erau masinile EURO 4 care fie vorba intre noi...daca sunt in toate mintile polueaza cu 0.x% mai mult vs Euro 6, diferenta de pret constant in zeci de mii de EURO poate.
Asa ca am crezut ca un om normal cu salariul mediu pe economie..nu isi va mai lua EURO 3 ci va avea bani sa isi aduca o masina Euro 4.
Oricum inainte masinile EURO 1,2,3 nu erau taxate asa drastic.

Numai ca...parca s-a umplut Romania de rable, nu prea imi explic de ce. Totul e blocat, incepand cu V.Oltului pana in Bucuresti.
Am mai fost in capitale europene si in timpul orelor de program e cam pustiu prin oras. Numai turisti si negri.
Ei in Bucuresti ca e ora 15 ca e ora 18- aceleasi coloane de masini si aproape aceleasi blocaje.
Intotdeauna cand mai prind cate o zi de concediu si vad atatea masini in orele de program..ma intreb cine sunt oamenii din ele si de ce nu sunt la serviciu.
__________________
Saab 9-5 Aero
eugenmanea e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #59
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

Citat:
Numai ca...parca s-a umplut Romania de rable, nu prea imi explic de ce.
Pentru ca legislatia permite oricui are maxim 6-700 euro (la 1000 deja e lux) , sa-si ia un cazan. Nu ne mai intrebam despre intretinere si siguranta ca nimeni nu se gandeste la asta dupa ce isi ia toroapa. Alt aspect; multe au semn de incepatori, semn ca sateanu' abia a asteptat ca baietu' sa faca opspe ani sa-i cumpere masina.
Tu spui de Valea Oltului, iar eu spun ca zona Adjud, Marasesti, Rm. Sarat e plina de cazane care cara orice; porumb, struguri, lemne de foc, coceni...
Pai nici nu au cu ce, din moment ce carutele nu prea mai sunt si oricum sunt interzise pe acele drumuri.
Cam asta a adus masura aia mult dorita...
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
impozite, logan, taxe

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 04:12.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google