Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai pana la umra ce rol are acest cablu? ca banuiesc ca un senzor nu ii da comanda la ventilator sa porneasca cand temperatura a trecut de starea critica, totusi si cu AC-ul pornit (cred ca electroventilatorul se invarte mai incet) si tot creste temperatura. Unde este acest cablu, unde se leaga?

    Comment


    • #17
      eu l-am legat de la - al bateriei pe blocul motor... e un cablu pe care trebuie sa il pui tu... suplimentar.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by usurelu_okok View Post
        Salut ! Si eu am avut aceeasi problema ca si tine. Am mai prezentat problema intr-un alt topic. Am fost cu masina de 6 (sase ) ori in service (IPSO) si nimic, pana m-am saturat si i-am amenintat ca o sa merg cu masina asa bana se duce motoru , iar dacia va fi obligataa sa imi schimbe motorul fiind in garantie. ..............................
        Ti-a si fiert apa sau numai iti arata aiurea pe bord?
        Ca e o mare diferenta, daca fierbe apa nu e de la cablu ala de masa.

        Comment


        • #19
          Cablulu electric de masa trebuie sa aiba o sectiune mare si o lungime cat mai scurta pe cat posibil. De asemeni, si contactele electrice trebuie sa fie bine realizate. Cablul fiind mai gros rezistenta lui este mai mica si caderile de tensiune pe acel cablu sunt neglijabile. Puteti verifica daca aveti o masa buna cu un voltmetru masurand tensiunea intre borna minus a bateriei si celalalt capat al firului care este fixat pe motor, atunci cand toti consumatorii electrici sunt porniti. Ar trebui ca tensiunea citita pe voltmetru sa fie zero.
          sigpic

          Comment


          • #20
            nu stiu daca a ajutat sau nu acel cablu, insa dupa cele citite am legat si eu un cablu intre minusul bateriei si o ureche de pe motor, si mergand catre mecanic, electro-ventilatorul a inceput sa functioneze normal si apa nu a mai urcat. Mecanicul s-a exprimat ca nu ar fi de la el, l-am dat jos si totul a fost ok, dupa parerea lui ar fi fost o eroare in calculatorul masinii de a aratat liniutele toate pe bord la apa (si mai ales ca nu s-a aprins si becul din bord) si ca apa ar fi tasnit din borcan pt ca eu l-am desfacut si presiunea a fost mare. Cica termostatul pe langa caldura apei ar mai functiona si pe baza presiunii din instalatie. Acum nu stiu ce sa mai cred, faza este ca acum merge, chiar si fara acel fir, insa atunci cand arata liniile full la temeperatura apei nu a pornit electro-ventilatorul deloc!

            Comment


            • #21
              eu propun sa lasi cablul acolo... sunt povesti vechi cu resetari de CB-uri si multe alte chestii... toate avand cauza in masa prost trasa la logan. rau nu ai cum sa-i faci...

              Comment


              • #22
                masa proasta ca masa proasta dar v-a verificat cineva busonul de la vasul de espansiune?deschide supapa aia 1,4 atm?si ramane stabila presiunea?

                Comment


                • #23
                  Raportez...

                  Gata fratilor, am mai parcurs o etapa in viata mea alaturi de un Logan....
                  Daca tot am deschis acest topic era cazul sa mai contribui si eu cu ceva informatii....
                  Am schimbat "rezistenta" aia de care vorbeam mai devreme la un service(am avut noroc ca baiatul de acolo avea una pe un ventilator), si culmea, pe asta scrie si Renault(pe cea anterioara nu scria nimic) la pretul de 40 RON cu tot cu manopera .
                  Problemele cu temperatura la apa nu au incetat (normal nu, ca doar nu avea sa fie asha de simplu?), chiar intr-o noapte plimbandu-ma prin orash(pe la 2 noaptea, deci nici urma de trafic, si culmea ca mai si plouase) ba crestea la maxim, ba scadea la 5 linii(mentionez 5 nu 4). De fiecare data am tras pe dreapta si am asteptat sa scada fara sa opresc motorul. Becul din bord nu s-a aprins.
                  Zilele trecute m-a chemat baiatul de la service cum ca ar sti el care e defectiunea. Mi-a scos termostatul si de atunci abia daca mai vad 4 linii.
                  Interesant e ca am bagat termostatul in apa si se deschide inainte sa fiarba apa(e posibil sa nu fie defect?).Ma gandesc ca daca cumpar alt termostat nu
                  rezolv nimic....
                  Ar ajuta cu ceva sa-i fac schimbul de ulei, sa-i schimb antigelul (nu e 100% antigel pentru ca atunci cand mi-a fiert apa am completat cu apa), sa-i curat cumva radiatorul(desi nu e murdar)....???
                  O sugestie...???????

                  Comment


                  • #24
                    Nu e o solutie sa mergi fara termostat, pentru ca asa circuli practic cu tot circuitul de racire deschis, iar racirea se produce din cauza volumului de lichid circulat (iarna iti vei blestema zilele fara termostat, fiindca motorul nu se va incalzi deloc. Si asa spui ca abia vezi 4 linii si afara sunt 30 si ceva de grade ziua...). Ia-ti termostat ca lumea, da radiatorul jos si curata-l (ca nici nu stii ce efecte pot avea 2-3 celule care nu lucra bine sau sunt infundate la un motor de turatie ca 1.4), pune-i antigel ca lumea si apoi mai vezi (ca nu cred sa fii asa ghinionist sa ai chiuloasa infundata, desi taica-meu a patit-o la vechitura lui...)
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #25
                      eu ti-am scris si mai sus ca pt precautie cand mergi in service sa iti iei si un termostat,vb lui JREwing nu e buna treaba fara termostat ai mai multe efecte negatice,cum ar fi ele motorul nu mai lucreaza la o temperatura de cca 85-95 grade si va dauna in timp uzura segmentilor si a cuzinetilor ei lucreaza corect la aceste temperaturi,consumul iti va creste nu cu mult dar va creste,iarna o sa stai cu suba pe tine si caciula de lina in cap si atunci va fi cel mai daunator motorului,de ce pt ca uleiul trece prin pompa de ulei si rece fiind e mai vascos o data incalzit motorul se mai inmoaie sau subtiaza si numai fortezi pompa de ulei care are un angrenaj acolo si daca tu mergi cu motorul la 30-40 grade fortezi pompa pompa cedeaza si asa gripezi (blochezi)motorul,blocare e cauzata de frecarea metalului(piston si camasa pistonului)fara ungere el se incinge ,incingere care duce la dilatare,dilatare ce duce la lipirea pistoanelor de camasi,plus alte multe cauze


                      daca sunt off scuze dar trebuie sa stie omul ce daune poate cauza un banal termostat
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #26
                        s-a rezolvat problema, rezistenta de la radiator era rupta si de aceea ventilatorul nu mai pornea decat la turatia a doua si apa statea sus, asa ca s-a schimbat rezistenta si totul a revenit la normal..rezistenta a facut-o rost baiatul din service si a costta doar spaga 50 ron!

                        Comment


                        • #27
                          Salut.Deci cu totul te-a dus 100lei+benzina si timpul pierdut.
                          Bine ca ai rezolvat problema.
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #28
                            Am un logan 1.5 DCI euro4 fara AC pe care l-am reparat dupa o dauna totala asta iarna.
                            Astazi i-am cumparat si electroventilatoru ca a inceput sa creasca temperatura si deja urca usor peste temp de regim.
                            electrovent de logan Fara AC este 350 RON si cel cu AC 250RON, asa ca am gasit doar unu pt AC din dezmembrari cu 150RON
                            L-am inginerit ca sa-l prindem pe radiator dar mufa masinii era zdrobita si am facut noi legaturile electrice pe cele doua fire.
                            Toate bune si frumoase, dar nu porneste desi l-am testat in prealabil inainte de montaj si functioneaza.
                            am avea 3 posibile cauze:
                            Iesirea de electroventilator din ECU arsa
                            Consum prea mare si intra ECU in protectie
                            Un tip cu tester mi-a spus la telefon ca trebuie reprogramat electroventilatorul in ECU pt ca masina a stat un an fara baterie ..... nu stiu ce sa zic despre asta dar omu pana acum nu mi-a dat diagnosticuri eronate chiar daca mi-a contrazis cativa mecanici de service (nu ne-am sincronizat programele astazi ca sa-si bage testeru in loganu meu)

                            Vad ca tot scrieti despre o rezistenta pt Treapta I, exista si la varianta fara AC? ca eu am luat masina dupa un an de stat in service ca nu voia asigurarea sa o despagubeasca.
                            Intre ECU si electroventilator exista vre-un releu? Am pus acum ceva vreme mana pe un ECU de DCI si avea doar 5 tiristori (pt injectoare si bujii), alte piese de putere nu am vazut acolo si electronetilatoru consuma minim 10 Amperi

                            Comment


                            • #29
                              Deci am verificat circuitul electric de la electrovent si ajunge intr-un releu de 20A comandat de ECU. A pus electronistul interfata DDT si a dat test la eelctroventilator insa nu facea nimic. Am mers la Service-ul renault unde au pus interfata CLIP si la fel a dat test fara nici un rezultat (omul de acolo mi-a spus ca loganul este printre putinele masini moderne ce nu au si feed-back pe diagnoza, adica sa spuna ca e circuit deschis, scurt sau ce o mai fi pe el) si mi-a recomandat sa verific circuitul electric intre ECU si releu pt ca la masiti ce au avut bateria sparta se mai corodeaza si intrerup fire. Am verificat si este si el in regula.
                              Am ajuns de am taiat carcasa calculatorului si am schimbat poarta logica cu care comanda releul. Rezultat .... 110 grade la apa si tot nu porneste electrovetilatorul
                              Imi pierd rabdarea cu aceasta imitatie de masina moderna, Sfaturi va rooog!

                              Comment


                              • #30
                                pune`o pe buton pana rezolvi problema . Este posibil sa fie intrerupt pinul din ECU care comanda termocupla .
                                ai putea incerca cu alt calculator ,sunt pe la pitesti baieti care vand calculatoare,dar vezi sa fie virgin ,ca altfel iti trebuie cu tot cu chei si uch .
                                ar mai fi o problema , sa nu fie alt model termocupla, cu alta rezistenta etc ,am patit si eu cu ledul de la antidemaraj,am vrut sa pun albastru in loc de rosu si nu mi-l aprindea, doar pe ala rosu , desi la unele borduri merge .
                                Last edited by Cristi_Xp; 7 May 2010, 00:27.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google