Test De Compresie La Un Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bun si care ecompresia minim si maxim in bar per cilindru,intre cat si cat ar trebui pe fiecare cilindru?
    Daca stiai la ce ma refer macar puteai da un raspuns,ms.
    Last edited by vladoi; 13 April 2012, 23:09.

    Comment


    • #17
      dupa cate stiu eu,daca gresesc sa nu sariti pe mine,compresia e intre 11-12 pe cilindru.

      Comment


      • #18
        Originally posted by jambon View Post
        Bun si care ecompresia minim si maxim in bar per cilindru,intre cat si cat ar trebui pe fiecare cilindru?
        Daca stiai la ce ma refer macar puteai da un raspuns,ms.
        daca stiam ceva concret iti ziceam nu tineam pentru mine iti dai seama ,ti-am zis doar ca aia ce ai zis tu nu e aia ce cauti.In principiu apare prin manuale,dar limitele in care se incadreaza au marje destul de mari de eroare ceva gen o compresie buna poate fi intre 15 bar si 20 bar pe cilindru...
        @cosmin83 aia e compresie de benzinar,la diesel e ceva mai mare.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          in cazul in care motorul este dat jos de pe masina cum se poate masura compresia si cum se mai poate verifica motorul.

          Comment


          • #20
            cristi_Xp ai dreptate,la cealalta dacia era benzinar si asa mi-a zis mecanicul ca e compresia,dar nu stiam ca la diesel difera,dar care ar fi compresia la diesel?

            Comment


            • #21
              Valli, daca mananca ulei si scoti fum albastru mult pana se incalzeste motorul si dupa incalzire nu mai scoate, trebuie segmentata. Nu mai sta pe ganduri ca nu are nimic turbina. E din segmenti. Bafta...

              Comment


              • #22
                Originally posted by o8MeLC View Post
                in cazul in care motorul este dat jos de pe masina cum se poate masura compresia si cum se mai poate verifica motorul.
                Se poate da jos chiulasa de exemplu, sau examen cu endoscop.... Se poate intoarce motorul cu cheia si o sa se simta daca e ceva in neregula. Se poate face test de etanseitate cilindri, bagand aer comprimat prin gaura bujiei si observand daca fasaie pe la joja.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by o8MeLC View Post
                  in cazul in care motorul este dat jos de pe masina cum se poate masura compresia si cum se mai poate verifica motorul.
                  daca ai cum sa dai la electromotor cu el dat jos ... o poti masura, altfel nu vad cum.De verificat cu el jos ,daca-l desfaci ), sau invarti de el si vezi ca nu agata,destul de rudimentar,altceva nu prea cred ca poti face.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Mda,tocmai asta nu stiu cat e exact la diesel am facut,un test de compresie la un benzinar nou nu logan tot in 4 cilindri a iesit 20bar,deci e clar ca la diesel trebuie sa fie peste,mai asteptam poate vine cineva cu niste date concrete,exacte,probate. Paste fericit la toti.
                    Cu motorul dat jos se poate verifica doar etansietatea semeringurilor,carniturilor,supapele sau desfacut tot si vazut tot ce e in el,luate in ordine supapele axu cu came semeringurile garnitura de chiuloasa segmentii,cuzinetii etc.
                    Last edited by vladoi; 15 April 2012, 03:52.

                    Comment


                    • #25
                      20 bar e cam mult totusi pentru un benzinar,dar cine stie,oricum si compresmetrele astea daca mergi la 5 diferite o sa ai 5 valori diferite...Din cate imi amintesc pentru diesel e scula speciala fata de benzinare.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #26
                        Cristi nui mutl 20bar la un benzinar,eu am un audi b4 din 94 cu 300 de mii km cu 18 bar pe cilindru,un prieten sia montat instalatie de gpl pe o toyota si orice service inainte de montare face testu de compresie intai si de aia zic ca a iesit 20bar masina avea15 mii de km.

                        Vin cu o rectificare am vb cu colegul meu cu toyota si m-am inselat eu.ai dreptate Cristi 20 bar e cam mult pentru benzina a avut 15 bar la test nu stiu de ce stiam eu de 20 de bar ca doar am dost de fata un alt prieten de al meu are o tayota LT 2.5L DIESEL SI ALA UN TEST ia dat intre 22,24.
                        Last edited by vladoi; 15 April 2012, 14:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          probabil aveau manometre calibrate diferit.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #28
                            Am intrebat si pe la service de compresia la dci si nimeni nu stie,mi sa zis ca nau cum sa stie ei exact ce compresie au toate masinile care sun fabricate si sa caut in manual,am cautat si nam gasit nimic poate pana la urma aflam si noi de pe la vreun user cunoscator.

                            Comment


                            • #29
                              La diesel trebuie sa fie in jur de 22 si diferenta nu trebuie sa fie mai mare de 3 bari.

                              Comment


                              • #30
                                diferenta intre cilindri,sau diferenta fata de valoarea aia de 22 ?
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google