TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Dany_DNY dimensiunea discurilor se masoara in mm nu in schimburi de placute sau in km. Le masori si daca au <10.6 mm grosime le schimbi.
    sigpic

    Comment


    • si cum le masor ca are acea "buza" ?
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • cu sublerul, sub buza.
        nu stiu cum conduci dar sigur trebuie schimbate, parerea mea, mai ales ca avand discuiri doar pe fata se uzeaza ,mai repede comparativ cu alte masini cu discuri pe ambele punti+ ca unele masini poate au discuri mai de calitate,
        am mai auzit si eu pe unii cu masini straine care la 160k km spuneau ca discurile mai merg,... asa ziceau, dar nu prea cred

        Comment


        • Sunt masini cu greutatea mai bine repartizata pe punti. La Logan e mai mult pe fata greutatea, d-aia se si tocesc mai repede discurile fata plus ca cele din fabrica nu stiu ce firma sunt...dar concureaza cu margarina Delma, de exemplu. )))
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • adevarat conteaza si repartitia maselor,
            la noi este si faza ca avem tamburi, care se uzeaza f greu, si normal ca sarcina e mai mare pe fata

            Comment


            • Pai nici n-ar avea de ce sa puna la Logan discuri de frana pe spate. E pur si simplu prea usor si nici nu are motorizari de minim 130-140 de cai.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • asa e, doar explicam.
                nu stiu cum e pe la cei cu astra classic, sau polo anterior parca aveau tamburi.
                oricum daca le schimb la 90000, sunt multumit masina a mers si merge.

                Comment


                • La banii astia, Loganul franeaza chiar bine de la viteze mici/medii. Am facut un test de franare cu un Passat B6 care franeaza excelent si de la 100 km/h diferentele sunt mici...franat din acelasi loc, blana. Puteam sa am si pe fata tamburi, atata timp cat franeaza bine, cu ce ma incurca ?

                  Am cauciucuri Michelin Energy, ABS, discuri 259mm ventilate si placutele din fabrica. Testul a fost efectuat pe drum european deci asfalt bun. In seara aia am repetat testul si cu un Logan 1.6 MPI Laureat, 2005, cauciucuri America, placute schimbate dar nu stiu daca erau aftermarket sau din reprezentanta. Daca frana blana, masina era sanie, se oprea neam, cauciucurile sunt slabe. Trebuia dozata cu grija frana si oricum frana considerabil mai prost ca mine, conteaza foarte mult cauciucurile si ABS-ul deoarece in situatii la limita nu poti sa dozezi cum trebuie frana, oricum nu la fel de bine ca ABS-ul.
                  Last edited by Shakar; 29 July 2010, 17:31.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Am cauciucuri Michelin Energy, ABS, discuri 259mm ventilate si placutele din fabrica

                    idem.

                    pe mine nu ma incurca tamburii, era ca o balanta la faptul ca schimbam discurile mai repede decat altii la alte masini.

                    ca o concluzie, sunt mai multi factori care uzeaza discurile, dar nu cred la logan ca pot tine pana la 120000 km.

                    referitor la ce-am intrebat eu nici o parere?

                    "va rog sa-mi spuneti daca schimb discurile si placutele cu EBC USR + greenstuff, credeti ca ar trebui schimbat si lichidul de frana + furtunele sau sa le las mai incolo.
                    cand am ridicat ultima oara masina, baiatul de la service mi-a zis ca furtunele sunt OK, le-am vazut si eu, aratau perfect;
                    de lichid , eu stiu ca se completeaza nu se schimba la un anumit timp.
                    nu ma dau banii afara, dar daca sa zic ar conta 5-10% lichidul + furtunele as face-o.

                    sau sa aleg altceva, brembo max de ex.

                    masina are 88000 km, si 3,6ani; discuri ventilate de 259
                    va intreb deoarece s-ar putea sa ajung la Buc. maine."

                    Comment


                    • Lichidul il poti schimba. Dacia recomanda schimbarea de lichid de frana si racire la 4 ani. Furtunele nu cred ca trebuiesc schimbate.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        Pai nici n-ar avea de ce sa puna la Logan discuri de frana pe spate. E pur si simplu prea usor si nici nu are motorizari de minim 130-140 de cai.
                        Eeeeee da' de cand puterea unei masini face ca sa aibe sau nu discuri pe spate? )

                        Nu stiu cum e repartizata greutatea pe punti, dar nu mi se pare a fi prea dezechilibrata.
                        In primu si in primu rand, se pleaca de la faptul ca s-a vrut un low cost, asta e numa' unul din motive ca n-are discuri pe spate.
                        Personal nu ma deranjeaza, putine au fost momentele cand as fi dorit frane mai bune.
                        La 74000 km sunt la al treilea rand de placute, bine ca n-am avut si pe spate placute

                        Apropo de discurile mele noi (TRW + placute TRW) abia dupa 7-800 km pot sa spun ca ''si-a dat drumu'', apas usor si franeaza ferm, chiar imi permit sa spun ca o idee mai bine decat cu discurilii si placutilii de origine (cand era si masina noua).
                        Sunt 100% multumit de investitia facuta.

                        Comment


                        • Sunt modele de masini, care la motorizari ceva mai puternice baga si discuri de frana pe spate : Hyundai Getz si Accent Crdi ambele si parca sa zic ca pe la Skoda si Seat am mai vazut...asta se intampla in segmentul low cost.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Deci nu ma poti convinge ca numai din considerente tehnice nu s-a pus discuri pe spate.
                            Nici la variantele 100+ cp n-au pus, chit ca au performante comparabile cu alea straineze ( care iau suta in 11-12 sec si au discuri pe spate).

                            Comment


                            • La ce iti trebuiesc discuri spate cand spatele oricum nu prea franeaza?
                              Eventual puneau niste discuri de 200 mm. Aceeasi treaba poate face f bine si un tambur, pt ca nu-i folosit. La asa baleere a greutatii la franare, nici nu-ti trebuie discuri.
                              Plus costurile de implementare a alora si scaderea pretului de intretinere, neavand ce schimba.

                              Comment


                              • @Octavian: Mai, intra la ei pe forumuri. Am vazut cu ochii mei masini, aceleasi modele, unele cu frane spate altele cu tamburi.
                                Un prieten f bun si-a luat Hyundai Getz si in oferta figura cu discuri frana spate ...lui i-a venit cu tamburi pe spate sub pretextul ca are motor de 1.4 benzina si nu cel Diesel.

                                LE: Atasez o oferta de la Skoda Tour. Uita-te atent ca sunt versiuni si cu frane tambur si cu frane cu disc pe spate. Gasesti si la alte marci acelasi "fenomen"
                                Attached Files
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google