Tiuit/fluierat Logan 1.4 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tiuit/fluierat Logan 1.4 2007

    Salutare, de cateva saptamani am o problema cu zgomotul provenit de la motor (cred eu). Masina, dupa cum spune si titlul, este un 1.4 din 2007, 55.000 km, intretinuta pe cat de mult posibil. Problema este ca atunci cand accelerez peste 3000rpm mi se aude un tiuit/fluierat. Se aude doar daca am muzica oprita si geamul inchis. Nu-mi pot da seama de la ce e pt. ca nu face in permanenta, de obicei am vazut ca incepe sa scoata acel sunet doar dupa ce motorul e cald sau daca schimb la ture mai mari. Aveti idee de la ce ar putea fi? Un prieten zice ca as avea vreun furtun spart/fisurat, cum ca ar fi un zgomot specific. Eu m-as duce cu ea la un service dar daca nu vrea sa se manifeste atunci ce-i spun omului? Initial am crezut ca-i pompa de benzina dar cand pun contactul s-o pornesc si-si trage benzina nu se aude decat sunetul specific pompei.
    ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

  • #2
    Probabil ai vreo rola care te lasa sau rulmentii din alternator .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      O rola? Poti detalia? Nu ma pricep absolut deloc la partea mecanica.
      ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

      Comment


      • #4
        Distribuția ai schimbat-o vreodată?

        Comment


        • #5
          Da. Si o data cu ea, si pompa de apa.
          ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

          Comment


          • #6
            Și a 2-a întrebare, e dacă ai schimbat-o de curand?
            Eu am pățit exact ce descrii tu, la scurt timp după o distribuție schimbată la Dacoserv.
            Și ptr.ca am neglijat zgomotul, în timp mi-a afectat și pompa de apa.
            Cauza: cureaua de distribuție a fost excesiv tensionata la montaj.

            Nu e musai sa fie și la tine beleaua ăsta, însă e o ipoteza de luat în calcul.

            Comment


            • #7
              Nu e schimbata de curând, are lejer 2 ani.
              ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

              Comment


              • #8
                Atunci, nu știu ce sa zic...de tras, mașina trage la fel ca înainte sa auzi zgomotul?

                Comment


                • #9
                  Pune un clip cu zgomotul ca nu suntem guru.
                  Poa' sa fie si de la cureaua de alternator (daca n-ai schimbat-o)

                  Comment


                  • #10
                    Da, trage la fel de bine, nu am astfel de probleme, doar zgomot.

                    O să încerc să fac și un video deși nu sunt sigur că telefonul poate să-l capteze, trebuie să fii oarecum atent să-l auzi, iese foarte puțin în evidență, cel mai urât se aude peste 4000rpm.
                    ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                    Comment


                    • #11
                      Salut! Ai bare de portbagaj pe masina? Asa am patit eu. Imi ”fluiera ceva la motor” cand acceleram peste 3000-3500 turatii/minut si depaseam viteza de 60 km/h.

                      Comment


                      • #12
                        Nu, nu am nici un fel de bara.

                        E foarte enervant zgomotul pt. ca se desfasoara doar cand are el chef, nu intotdeauna si pe telefon nu-l pot prinde intr-o inregistrare ceva...
                        ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                        Comment


                        • #13
                          La mine a inceput sa fluiere cand pierdeam ulei din cutie dupa ce am umblat la planetara stanga. Nu mai etansa corect si avea pierderi. La inceput fluiera la ture multe si viteza mare, apoi s-a intensificat pe masura ce se golea cutia pana cand a curs de incepuse sa caraie in mers. Asa am si descoperit ca de acolo era. Am remediat buba la burduf , am pus ulei si s-a rezolvat. La tine poate fi altceva.

                          La mine fluiera cand am pierdut uleiul din cutie. Pe masura ce se golea cutia fluiera mai tare. La inceput tot asa la ture multe si viteza.
                          Last edited by Fanez; 4 October 2015, 18:01. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Mi-e imposibil să-mi dau seama de la ce e. Și în ziua de azi am acel fluierat sau mai bine zis țiuit care se manifestă doar când are el chef și numai după 2500 ture. Cu cât accelerez mai tare cu atât și țiuitul se intensifică.

                            Ba chiar a mai apărut o problemă, când accelerez si turațiile cresc progresiv am văzut de vreo 2 ori că acul de la turometru s-a dat vreo 500 de ture înapoi și a crescut iar. Alt fenomen inexplicabil...
                            Last edited by ionuutzuu; 4 October 2015, 18:16.
                            ¨˜”°º•®Ionutz®•º°”˜¨ ™

                            Comment


                            • #15
                              Si la mine fluiera mai tare cu cat crestea viteza si in special in treapta 5. Ai verificat uleiul din cutie? poate ai scapari si nu se observa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google