Totul Despre Injectoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Astazi am mai obsevat o buba.... cand o turez pe la 3000 ture motorul zici ca pica...scade brusc din putere...scoate fum albastrui ....daca insist pe pedala trece de 3000 merge de rupe NU MAI SCOATE FUM si merge ok....N-am mai vazut si nici auzit asemenea anomalii... pe cuvant...
    Last edited by 77sky; 29 October 2012, 20:17.

    Comment


    • #32
      din pacate,injectoarele sunt de vina. trebuiesc curatate si apoi obligatoriu verificate pe banc, in presiune statica si dinamica.

      Comment


      • #33
        Cred ca de la turbo i se trage ... azi i-am schimbat uleiul si cand am urcat-o pe elevator am observat ceva ulei "scuipat" la suflanta. Mecanicul mi-a raspuns sec....ca sunt si volkswagen, audi care arunca ulei asa, si e cat de cat normal....Injectoarele au 200 km nu cred ca din cauza lor e problema...au fost reconditionate la delphi diesel point din Bacau ProDiesel...firma serioasa.

        Comment


        • #34
          Originally posted by meggeo82 View Post
          injectoarele cind vin noi din fabrica, vin cu o pasta de blocare la filet. deci daca fabricantul pune, nu vad de ce noi nu si daca vrei sa mergi si mai departe la capitolul aer de la injectoare, atunci desfa injectoarele 2-3 filete, pune pasta pt blocarea filetelor, stringele la loc si gata.
          succes!
          Obligatoriu,dupa ce li se pune acea pasta de etanseitate la filet ele se vor proba pe banc la presiune.
          Nu e indicat sa faceti aceasta operatiune singuri, injectoarele se pot bloca daca se umbla in necunostinta de cauza, asadar riscurile sunt foarte mari.

          Comment


          • #35
            Salutare
            Detin un logan dci 70 cai fabricatie 2008 (103.000km).Masina incepuse sa porneasca greu iar apoi nu a mai pornit deloc .Am facut un test al injectoarelor si s-a descoperit ca cele 4 injectoare sunt picate (da foarte mult pe retur)Pompa de injectie a fost testata si nu s-au descoperit probleme .Rasfoind pe net ,in cautarea mea disperata de a le reconditiona am gasit mai multe service-uri care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor.Majoritatea cer 400 ron /injector cu supapa Delphi ,dar am gasit si un service care reconditioneaza cu 250 ron ,supapa fiind aftermarket (DIESELPARTS).Ce parere aveti de acest chit?A schimbat cineva asa ceva?Cei de la service au spus ca sunt made in Italia ,pe net am gasit ca sunt fabricate in Germania.
            Pe langa aceasta problema cu injectoarele mai este una .La relanti imi fluctueaza turatia motorului in jos (de la 900 -la 700 ex) si revine dupa cateva secunde la loc.Stie cineva care ar putea fi cauza ?

            Comment


            • #36
              Raspuns de la un prieten care este sef de service si care nu ma mintea ca nu avea nici un interes este ca sunt bune.

              Comment


              • #37
                Piesele aftermarket de la DieselParts au o calitate indoielnica a materialului din care sunt fabricate. Nu se compara cu o supapa originala frantuzeasca.

                Comment


                • #38
                  va recomand pentru reconditionare injectoare firma RUNE din Bucuresti (intrati pe site-ul lor). Acestia pot spune ca sint profesionisti, daca un injector nu poate fi reparat, nu se repara!!! pretul este mai mic decit inlocuirea cu un injector nou, dar, ceva mai mare decit asa zisele reparatii prin inlocuire de diuze cu acele "petarde" chinezesti de citeva zeci de lei. daca pompa produce pilitura, poti sa le repari si la "mama omida" ca le ia dracu foarte repede (se vor bloca). Atentie la diagnoza sistemului, altfel dati banii degeaba la "meseriasii" care se pricep la reparat injectoare.

                  daca ti-au recomandat sa pui ulei in motorina, numai meseriasi nu poti sa-i numesti. profesionalismul nu consta in acele eprubete, (le poti cumpara si tu ca sa te dai mare profesionist). profesionalismul consta in a diagnostica defectiunile unui sistem de injectie (oricare ar fi acesta), si a stabili cauzele care au dus la aparitia defectelor. prezenta uleiului in amestec cu motorina nu conduce decit la aparitia de calamina atit pe diuza pulverizatoare
                  cit si pe segmenti (de aici se poate deduce ce implicatii pot aparea). o alta cauza a cedarii injectoarelor este asa-zisul "tunning" pe care il fac diversi utilizatori de laptopuri care au o interfata si un program piratat obtinut de te miri unde (de fapt se modofica ceva prin cartograma injectiei, fiind o falsa impresie de crestere a puterii), rezulatul in timp fiind cedare unor componente (fie injectoare, fie turbine)
                  Last edited by andreicry; 25 October 2013, 22:12. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    buna ziua tuturor,
                    intotdeauna cind faceti schimbul filtrului de motorina puneti unul original costa mai mult dar va fereste de surprize neplacute

                    Comment


                    • #40
                      Cand spui original la ce te referi?

                      Comment


                      • #41
                        Probabil că făcea referire la filtru de motorină de origine sau OEM.

                        Comment


                        • #42
                          salutare dragi colegi

                          Referitor la reparatia injectoarelor , sincer bani aruncati in vant pentru ca nu injectoarele sunt problema ,pompa de injectie ii problema cea mare , ea produce pilitura , urez succes celor care isi repara injectoarele si au banii sa dea "mecanicilor " sper ca in o luna de la postarea acestui mesaj sa fac si un tutorial pt "reparatia" pompei si a injectoarelor fara a ajunge la service auto , sa vedeti ce usor este sa faci singur si sa iti tii banutii in buzunar ,

                          Comment


                          • #43
                            Aşteptăm cu interes tutorialul.

                            Comment


                            • #44
                              Prea frumos sa fie adevarat.Oricum,daca faci asta..
                              Attached Files
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #45
                                Test Injectoare

                                Cum se facea testul de functionare a injectoarelor la Logan ? Stiu ca se scotea acel furtunas de la fiecare injector, le uneai cu alte furtunase si le bagai fiecare intr-o sticla si nu mai stiu exact, injectorul care scotea mai multa motorina era defect sau care scotea mai putina ? ...Sau stiti alte teste pentru injectoare ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google