Astazi am mai obsevat o buba.... cand o turez pe la 3000 ture motorul zici ca pica...scade brusc din putere...scoate fum albastrui ....daca insist pe pedala trece de 3000 merge de rupe NU MAI SCOATE FUM si merge ok....N-am mai vazut si nici auzit asemenea anomalii... pe cuvant...
Totul Despre Injectoare
Collapse
X
-
Cred ca de la turbo i se trage ... azi i-am schimbat uleiul si cand am urcat-o pe elevator am observat ceva ulei "scuipat" la suflanta. Mecanicul mi-a raspuns sec....ca sunt si volkswagen, audi care arunca ulei asa, si e cat de cat normal....Injectoarele au 200 km nu cred ca din cauza lor e problema...au fost reconditionate la delphi diesel point din Bacau ProDiesel...firma serioasa.
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postinjectoarele cind vin noi din fabrica, vin cu o pasta de blocare la filet. deci daca fabricantul pune, nu vad de ce noi nu si daca vrei sa mergi si mai departe la capitolul aer de la injectoare, atunci desfa injectoarele 2-3 filete, pune pasta pt blocarea filetelor, stringele la loc si gata.
succes!
Nu e indicat sa faceti aceasta operatiune singuri, injectoarele se pot bloca daca se umbla in necunostinta de cauza, asadar riscurile sunt foarte mari.
Comment
-
Salutare
Detin un logan dci 70 cai fabricatie 2008 (103.000km).Masina incepuse sa porneasca greu iar apoi nu a mai pornit deloc .Am facut un test al injectoarelor si s-a descoperit ca cele 4 injectoare sunt picate (da foarte mult pe retur)Pompa de injectie a fost testata si nu s-au descoperit probleme .Rasfoind pe net ,in cautarea mea disperata de a le reconditiona am gasit mai multe service-uri care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor.Majoritatea cer 400 ron /injector cu supapa Delphi ,dar am gasit si un service care reconditioneaza cu 250 ron ,supapa fiind aftermarket (DIESELPARTS).Ce parere aveti de acest chit?A schimbat cineva asa ceva?Cei de la service au spus ca sunt made in Italia ,pe net am gasit ca sunt fabricate in Germania.
Pe langa aceasta problema cu injectoarele mai este una .La relanti imi fluctueaza turatia motorului in jos (de la 900 -la 700 ex) si revine dupa cateva secunde la loc.Stie cineva care ar putea fi cauza ?
Comment
-
va recomand pentru reconditionare injectoare firma RUNE din Bucuresti (intrati pe site-ul lor). Acestia pot spune ca sint profesionisti, daca un injector nu poate fi reparat, nu se repara!!! pretul este mai mic decit inlocuirea cu un injector nou, dar, ceva mai mare decit asa zisele reparatii prin inlocuire de diuze cu acele "petarde" chinezesti de citeva zeci de lei. daca pompa produce pilitura, poti sa le repari si la "mama omida" ca le ia dracu foarte repede (se vor bloca). Atentie la diagnoza sistemului, altfel dati banii degeaba la "meseriasii" care se pricep la reparat injectoare.
daca ti-au recomandat sa pui ulei in motorina, numai meseriasi nu poti sa-i numesti. profesionalismul nu consta in acele eprubete, (le poti cumpara si tu ca sa te dai mare profesionist). profesionalismul consta in a diagnostica defectiunile unui sistem de injectie (oricare ar fi acesta), si a stabili cauzele care au dus la aparitia defectelor. prezenta uleiului in amestec cu motorina nu conduce decit la aparitia de calamina atit pe diuza pulverizatoare
cit si pe segmenti (de aici se poate deduce ce implicatii pot aparea). o alta cauza a cedarii injectoarelor este asa-zisul "tunning" pe care il fac diversi utilizatori de laptopuri care au o interfata si un program piratat obtinut de te miri unde (de fapt se modofica ceva prin cartograma injectiei, fiind o falsa impresie de crestere a puterii), rezulatul in timp fiind cedare unor componente (fie injectoare, fie turbine)
Comment
-
salutare dragi colegi
Referitor la reparatia injectoarelor , sincer bani aruncati in vant pentru ca nu injectoarele sunt problema ,pompa de injectie ii problema cea mare , ea produce pilitura , urez succes celor care isi repara injectoarele si au banii sa dea "mecanicilor " sper ca in o luna de la postarea acestui mesaj sa fac si un tutorial pt "reparatia" pompei si a injectoarelor fara a ajunge la service auto , sa vedeti ce usor este sa faci singur si sa iti tii banutii in buzunar ,
Comment
-
Prea frumos sa fie adevarat.Oricum,daca faci asta..Attached FilesWelcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Test Injectoare
Cum se facea testul de functionare a injectoarelor la Logan ? Stiu ca se scotea acel furtunas de la fiecare injector, le uneai cu alte furtunase si le bagai fiecare intr-o sticla si nu mai stiu exact, injectorul care scotea mai multa motorina era defect sau care scotea mai putina ? ...Sau stiti alte teste pentru injectoare ?
Comment
Comment