Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce te face sa crezi ca daca vei transforma 1.4 in 1.6 vei pastra si fiabilitatea?Un motor modificat fizic mai devreme sau mai tarziu tot va avea probleme.Au probleme unele care au remapare.

    Comment


    • #17
      crull, lasa-ma sa ma indoiesc de ce ai spus mai devreme....Cand faci un set motor la o masina inseamna ca nu va mai fi fiabila? De unde si pana unde?

      Comment


      • #18
        Originally posted by razvanamza View Post
        Asta studiez si eu de ceva vreme. Am facut o remapare la Doc si m-am potolit nitel. Acuma m in plus cam 6 sau 7 cai, si i-am alergat azi prin Bucuresti de le-au mers fulgii. Consumul e mic daca merg usurel, si creste daca-i dau talpa, mai rau ca inainte.

        Referitor la upgrade-ul de la 1.4 la 1.6, el este perfect posibil, dar ai nevoie de:
        1. sa fii sigur ca blocul motor e 99,99% identic.
        2. iei din demebrari un motor 1.6 de pe o dauna totala.
        3.La un mecanic, schimbi arborele si pistoanele de pe 1.6 pe 1.4. Camele sunt aceleasi, chiuloasa e aceasi, distributia e aceeasi. pui apoi sus un soft de 1.6 remapat si ai din prima 95 de caluti naravasi. Costul il faci singurel.
        chiulasa e aceeasi ,axa cu came nu e aceeasi ,se poate observa si in manual ca alta este coborarea supapelor la 1.4 si 1.6 .
        Blocul probabil e acelasi ,iti trebuie soft de 1.6

        Originally posted by vyp75 View Post
        1.6/16v am inteles ca nu se poate pune din cauza legilor
        cica o masina cu euro 4 nu mai poti pune alta motorizare pe ea decat cea cu care a venit din fabrica, chiar daca pe sasiul acesta sunt alte motorizari, e adevarat?
        Nasoala lege, i-mi amintesc cum schimbam pe renaulturi motoarele mai mari si puneam numai placuta de la ala original si era ok
        acuma cu astea noi te costa modificarile.
        se poate omologa motorul ,mai ales ca a mai fost pus pe aceasta masina,costa cateva milioane ,singura conditie din cate imi amintesc este sa nu depaseasca cu maxim 30-40% din puterea initiala .

        Originally posted by bro View Post
        1.6 cred ca se poate transforma in 16v, are acelasi alezaj la cilindrii, aceeasi cursa a pistonului. raportul volumetric doar difera, 9,5:1 pentru 1.6, fata de 9,8:1 pentru 16v. deci cu niste pistoane cu cocoasa se rezolva si comprimarea.

        revenind la 1.4, n-a comparat nimeni chiulasele de la 1.4 cu cele de la 1.6? daca-s aceleasi, de ce sa nu se poata face modificarea? probabil va trebui decomprimat 1.4, caci 1.6 are cursa pistonului cu 1.05cm mai mare.
        ai uitat ca la 16v trebe alta chiulasa cu 16 valve , tre schimbata evacuare, admisie ,senzori, ecu ,aprindere, blabla
        chiulasa de 1.4 cu aia de 1.6 e aceeasi si nu trebuie sa decomprimi nimic , avantajul e ca 1.4 se poate comprima mai mult ,sa sari de 1.5 mm luati din chiuasa.
        Last edited by Cristi_Xp; 15 March 2010, 23:42. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          ma referam la dimensiuni, daca poate fi montata pe 1.4. normal ca are 16 valve [hence the name].

          Comment


          • #20
            Originally posted by Stig View Post
            si dupa atatea modificari si bani aruncati , constati ca ti-o iei de la un 16v stock ,si mai bine cumparai un motor 1.6 16valve , si aveai abs,servo,ac la banii aia
            Off: Stig asta parca simte cuvintele astea MCD, 1,4 mpi, stock, bate, 16v ca de fiecare data cand sunt folosite in aceeasi propozitie el lasa un comentariu din care reiese ca MCD-ul nu bate nici un 1,6_16v... Dom'le cum s-a pronuntat si aici MCD, el a si sarit deja repede la post Las-o mai moale Dom'le!!!

            On: Inpaca-te cu loganu 1,4 asa cum e, si daca vrei harakiri, iti iei un bmw seria 3 cu cateva sute de mii de km la bani marunti si cand simti nevoie iesi dai 2-3 ture si te calmezi Ai tractiune spate, macar 110 cai, poti face la gogoase cat te tine anvelopa. Poti iesi in fiecare seara la un mall in parca sa te rupi in figuri! Din banii pe care ai investii in modoficari "imposibile" faci treaba cu bmw
            Spor...

            Comment


            • #21
              Originally posted by razvanamza View Post
              crull, lasa-ma sa ma indoiesc de ce ai spus mai devreme....Cand faci un set motor la o masina inseamna ca nu va mai fi fiabila? De unde si pana unde?
              Pai normal ca va ramane la fel de fiabili,dar de la a face un set motor pana la transformare mi se pare o diferenta,iar transformarile astea gen ''struto-camila'' sigur o sa stea prin service din 5000 in 5000 km.

              Comment


              • #22
                Originally posted by DaniD View Post
                Off: Stig asta parca simte cuvintele astea MCD, 1,4 mpi, stock, bate, 16v ca de fiecare data cand sunt folosite in aceeasi propozitie el lasa un comentariu din care reiese ca MCD-ul nu bate nici un 1,6_16v... Dom'le cum s-a pronuntat si aici MCD, el a si sarit deja repede la post Las-o mai moale Dom'le!!!

                On: Inpaca-te cu loganu 1,4 asa cum e, si daca vrei harakiri, iti iei un bmw seria 3 cu cateva sute de mii de km la bani marunti si cand simti nevoie iesi dai 2-3 ture si te calmezi Ai tractiune spate, macar 110 cai, poti face la gogoase cat te tine anvelopa. Poti iesi in fiecare seara la un mall in parca sa te rupi in figuri! Din banii pe care ai investii in modoficari "imposibile" faci treaba cu bmw
                Spor...
                daca tu il intorci ala de 110 cp , nici pe ploaie torentiala
                oricum ai zis-o cu bmwu , cam asta e cultura ta auto
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  Motoarele 8v si 16v de la renault sunt incompatibile ca piese in general datorita asezarii diferite a admisiei si evacuarii. Cele in 8 valve au evacuarea in fata si admisia in spate, pe cand 16v le are invers. Difera corpurile clapeta, computerul, suportii, etc.
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • #24
                    @crull cand pui pistoane de 1.6 pe bloc de 1.4 nu e aceeasi operatiune cu schimbarea setului motor? bineinteles si cu celelalte "anexe"
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Si cu biemvieul de 110 cai +, o iei in freza de la o autohtona de 1.4 .
                      Lasati prostile ca alea nu-s masini, sunt junghiuri.

                      Comment


                      • #26
                        deci nu merge chiuloasa de 1.4/16v pe blocul motor de 1,4, asta e.
                        Ar mai fi optiunea lui vgroza, pentru o masina de strada ce ar trebui?
                        Kompresor, valva bow, soft, altceva?
                        Daca vgroza a facut masina pentru liniute si alte concursuri, pentru o masina mai normala, e nevoie de toate elementele cumparate de el?
                        Ce rau e cand nu te pricepi, pun niste intrebari care pentru altii par absurde, sorry.
                        Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                        Comment


                        • #27
                          nu e fiabila , trebuie neaparat interne forjate
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            cel mai simplu mi se pare ce a facut mcd-ul: serpisor, axa, admisie si chip, plus tobe asurzitoare

                            Comment


                            • #29
                              avand in vedere ca tu o vrei masina de strada poti sa dai masina ta si adaugand banii pe care vrei sa ii bagi in ea iei una cu motor mai mare. Asta ar fii cea mai simpla varianta. Cea mai complicata - faci implant de motor de la RS. Aici intervin mai multe schimbari precum discuri ventilate fata spate, suspensie sport... etc.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                si nu mai merge omologata cu motoru ala.
                                De schimbat nici vorba ca abia are 16000.
                                Pana la urma tot gasesc o solutie mai ales ca sunt atatia baieti pe forum care se pricep si sigur au mai incercat.
                                Problema e ca majoritatea au facut modificari special pentru curse si performante sportive.
                                Eu vreau daca se renteaza sa o modific pentru un comportament mai sportiv al masini la mersul in afara si sa am rezerva aceea care lipseste la o depasire sau la urcarea unui deal, tot ce i-mi doresc este sa am putere mai mare la turatie mai mica si la viteza normala de circulatie, in afara pana in 120km si 150 pe autostrada in europa.
                                Daca fac modificare stil mcd sau vgroza, masina va functiona foarte rar la capacitate maxima si pentru scurte perioade de timp.
                                Nu au cum sa cedeze piesele interne la ce vreau eu sa folosesc modificarea, de aceea am si intrebat daca se pot folosii strictul necesar din ce a facut vgroza si care ar fi acele piese.
                                Mersi
                                Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google