Trecerea De La Motorina Euro 4 La Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    unde-i acu eticheta cu euro5 probabil va veni pus euro5 dar abia dupa ce se termina benzina veche. doar n-o s-o arunce . important e sa bage doar euro5 de acu incolo.
    nu stiu daca benzinariile au fost anuntate din timp de modificare sau au fost luate pe nepregatite, puteau sa faca schimbul treptat, incepand cu luna decembrie. sau poate pur si simplu asa merge la noi in Ro . oricum, la ce consum e, nu cred ca benzina veche va rezista prea mult sau e deja pe terminate.
    Last edited by bro; 6 January 2009, 19:40.

    Comment


    • #17
      motorina euro 5 e daunatoare pentru pompele de injectie si injectoare deoarece cantitatea de sulf e foarte mica.Pompele de pe logan nu au fost facute sa mearga cu dasta si daia apare si bataia (tacanitu) ala al pompei si injectoarelor.Anul asta am avut f multi preteni la care s-au stricat injectoarele sau pompa si toate din vina motorinei.
      Asa ca daca stiti sau vreti sa nu aveti probleme exista tratament pentru motorina ca sanu mai avem probleme.

      Comment


      • #18
        Nu mai credeti pe toti cretinii aia de la dacia care zic ca motorina e de vina. Motorina e foarte buna daca alimentezi din statii mari(rompetrol, mol, omv, etc). Adevarata probema e DELPHI. Toate piesele facute de ei sunt foarte proaste si asta cu motorina e o scuza dealor ca de tre sa se scoata si eu cumva. Iar cei care nu au habar pun botul ca ce zic toti necunoscatorii. Dece masinile cu injectie bosch nu se strica sau se strica foarte rar, iar astea cu DELPHI pica pe capete? Toate merg cu aceeasi motorina.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Flipper View Post
          Nu mai credeti pe toti cretinii aia de la dacia care zic ca motorina e de vina. Motorina e foarte buna daca alimentezi din statii mari(rompetrol, mol, omv, etc). Adevarata probema e DELPHI. Toate piesele facute de ei sunt foarte proaste si asta cu motorina e o scuza dealor ca de tre sa se scoata si eu cumva. Iar cei care nu au habar pun botul ca ce zic toti necunoscatorii. Dece masinile cu injectie bosch nu se strica sau se strica foarte rar, iar astea cu DELPHI pica pe capete? Toate merg cu aceeasi motorina.


          Stiu pe cineva care vinde piese in targ si spune ca motorul Diesel e o problema in general, si spunea de pistoane arse, crapate, injectoare si pompe stricate ...turbo ....
          Acum dupa cum alimenteaza fiecare si cum il exploateaza acest motor, e mai fitzos de fel.

          Si sa va zic cata apa am gasit in motorina dupa ce am lasat-o cateva zile intr-un bidon de plastic ??? Motorina de la Petrom cea Top premium cica
          Iarna asta fac testul cu bidonul la toate benzineriile sa vedem cine castiga , si vb unui prieten o sa fac alimentarea de la pompa cu palnie tiganeasca, cica prin acea sita nu trece apa
          sigpicBIKER INSIDE

          Comment


          • #20
            ajungem la acceasi problema...tot motorina e de vina

            Comment


            • #21
              Eu alimentez cu mptorina de la lukoil euro 5.Poate cineva sa imi spuna de ce imi papa mai putin decat cea de la Petrom euro5 si daca stie cineva daca este buna motorina pe care o folosesc>CU MULTE MULTUMIRI

              Comment


              • #22
                am observat ca in momentul in care alimentez cu motorina EVO de la mol loganul e mai vioi parca are alta viata..parerea mea sincer sa fiu nu cred ca mai exista motorina proasta in ziua de azi..eu unul alimentez de la mol pt ca sunt vecin cu ei si statia e construita recent cam 1 an de zile deci rezervoarele sunt destul de noi..
                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                Comment


                • #23
                  Neamtu incearca sa nu mai alimentezi din lukoil...am auzit multe despre ei.eu cel putin evit aceste statii..
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • #24
                    Cred ca motorina evo de la Mol e cea mai buna !

                    Comment


                    • #25
                      Alto de la Rompetrol.


                      Am auzit (din surse sigure), ca la midia au cele mai evoluate tehnologii in rafinarea petrolului. Practic au tehnologie de ultima ora, si tot petrolul rafinat de ei este din kazakstan. Eu folosesc de un an motorina numai de la ei si masina functioneaza ireprosabil.

                      In plus sunt inscris si la programul lor qprotekt.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by FLR View Post
                        am observat ca in momentul in care alimentez cu motorina EVO de la mol loganul e mai vioi parca are alta viata..parerea mea sincer sa fiu nu cred ca mai exista motorina proasta in ziua de azi..eu unul alimentez de la mol pt ca sunt vecin cu ei si statia e construita recent cam 1 an de zile deci rezervoarele sunt destul de noi..
                        Motorina din ROmania este de calitate foarte proasta. E valabil pentru toate statiile, comparand cu motorina din afara.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          Ce inseamna motorina "foarte proasta"? Cum arata? Ce culoare are?

                          Comment


                          • #28
                            @ovidiu, aia "proasta tare" pute, pute a vapor ,a locomotiva, a tractor etc...

                            Comment


                            • #29
                              Asa "pute" motorina, nu exista motorina pe post de deodorant. Si in vest la fel "pute", numai ca acolo motorina are cifra cetanica situata undeva intre 52 si 53 (de unde si pretul un pic mai ridicat), iar in Romania cifra cetanica este min 48 (motorina pentru agricultura) si max 52 (motorina pentru transport). Si inca o chestie, daca alimentati vreodata (in vest) cu motorina rosie sau verde, nu va impacientati, e motorina cu colorant (pentru a face diferenta dintre motorina pentru agricultura si cea pentru transport) nu cu aditivi.

                              Comment


                              • #30
                                Domnule, motorina proasta e aia care bagi dumneata de la pompa si apoi exista mari sanse sa postezi pe forum cand se strica vre-un injector sau pompa de injectie....sau desfa rezervorul sa vezi ce de carcalaci ai acolo. Ai bagat vre-o data motorina din afara? Mergi de baga si poti face si-un experiment dupa o luna. Sa vezi cum arata un esapament cu motorina de afara si apoi sa vezi ce fumega tractorasul cu motorina asta super-duper-power de la Romanica.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google