Trecerea De La Motorina Euro 4 La Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De regula aditivii contin cetan, o hidrocarbura folosita ca etalon in masurarea cifrei cetanice al motorinei (are coeficientul 100, adica se aprinde cel mai usor la comprimare). Daca cifra cetanica depaseste valoarea 55 (motorina de la Petrom are cc de min 51) aditivul adaugat in plus nu face nimic altceva decat sa-ti ia banii din buzunar fara sa ofere nimic in plus. Eu nu folosesc aditivi si masina merge foarte bine. Sfatul meu este sa schimbati filtrul de motorina la fiecare 10000km si totul va fi in regula cu instalatia de alimentare.

    Comment


    • #47
      Alto de la rompetrol are cifra ceanica 55

      Comment


      • #48
        Pe bune? As vrea sa vad un document de analiza! Il atasez pe cel de la Petrom. Dupa cum spui tu, motoarele ar trebui sa mearga mai bine cu Alto de la Rompetrol, dar...
        Attached Files
        Last edited by ovidiu.st; 30 January 2010, 20:24.

        Comment


        • #49
          Chiar merge mai bine. La mine chiar se cunoaste.

          Comment


          • #50
            eu am facut 180 000 km cu ulei in rezervor la un dci 70 cu pompa delphi si nu am bagat un ban in motor. eu nu vorbesc din carti, vorbesc din experienta. daca zici ca nu e bine adu argumente ca nu e bine. am prieteni care baga ulei in pompe duze si in d-cat uri de la toyota. la dci 70 nici macar odata nu am desfacut un surub la motor. mai scade si consumul de motorina. si am bagat ulei de la 0 kilometri cum am luat o din service. si faza cu uleiul mi a zis o un mecanic care a plecat sa lucreze la inglostadt sa lucreze la audi. la inceput nici eu nu eram increzator pana cand omu mi a aratat cum toarna un litru de ulei de 2t liqui moly in rezervor asa direct dupa ce a umplut jumate de rezervor si dupa a facut plinul. si mai cunosc un papuc diesel 1.9 de 65 cai care are 480 000 km. si merge cu ulei de 2t de pe la 50.000 si bani bagati in motor = 0 (doar distributii filtre ulei etc)
            Last edited by alessandro; 31 January 2010, 18:22.

            Comment


            • #51
              Eu cred ca Floriol este mai bun.

              Ti se pare ca este in timpi acest motor?

              Si eu cunosc dci cu 210000 km si nucio reparatie. Daca ai fi facut vreun curs de motoare ai fi vazut ca in camera de ardere nu prea e bine sa ajunga ulei. Iar daca ajnge, bine nu prea face.
              Last edited by adicata2003; 31 January 2010, 18:42.

              Comment


              • #52
                e ulei de 2t conceput sa ajunga in camera de ardere si sa arda. acum caut studiul facut de opel si liqui moly. e oficial. imbunatateste amsolut tot la un diesel de la performanta la fiabilitate

                si ca sa stii papucul diesel merge cu ulei de rapita cumparat din metro la bax. e 2.5 ron litrul. eu cu mana mea il bag in rezervor. asta doar vara. acuma tu crezi ce vrei. nu trebuie sa ti demonstrez tie ca e bine sau nu, pt ca ar fi o pierdere inutila de timp. cand o sa gasesc studiul ala o sa il postez.
                Last edited by alessandro; 31 January 2010, 18:53. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  Pai atunci tu folosesti denumiri diferite. Inseamna ca acel ulei nu este ulei, ci este un aditiv special pentru diesel. Aditivul este cu tortul altcea.

                  Comment


                  • #54
                    Omu' se refera la ulei care se amesteca cu combustibilul...cum se face la motoarele de trabant sau scutere, motoare in 2 timpi.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #55
                      mai exact din acesta http://www.motul-romania.ro/default....0&idsub=32&b=2 sau http://www.motul-romania.ro/default....1&idsub=32&b=2. dar a doua varianta e prea scumpa si nu renteaza. este 100% benefic pentru supape pompa de injectie injectoare si mai ales pt segmentul de foc. nu face depuneri nu scoate fum si ajuta la curatarea pieselor pe care se depune calamina.
                      Last edited by alessandro; 1 February 2010, 11:43.

                      Comment


                      • #56
                        Eu chiar nu va inteleg deloc, va place sa va scarpinati, chiar daca nu va doare.

                        La scutere iti spune clar in carte ca la un plin trebuie sa bagi parca 10 % ulei de amestec. Daca nici un producator dupa lumea asta de dieselui nu a spus sa bagati "prosti" in rezervor, voi de ce tot incercati. Daca o faceti, o faceti pe raspunderea voastra.

                        Comment


                        • #57
                          bada opel si liqui moly. imi pare rau ca nu mai gasesc studiul. era facut pe o durata de 50.000 km. 2 astra 1.7 diesel absolut identice erau puse sa mearga cu aceiasi motorina una 0,5 l de ulei la plin alta fara. si la sfarsit au masurat uzurile tuturor pieselor. era in avantaj clar motorul care a folosit uleilu de 2t liqui moly. motorul care a mers fara ulei de 2t avea semne de uzura in plus si a consumat cu aprox 200 litri de motorina mai mult. fiecare crede ce vrea si baga pe propria raspundere

                          Comment


                          • #58
                            interesanta teoria cu uleiul in motorina...mai ales la DCi...mai ziceam daca era vre-un diesel dala vechi sau cine stie ce tractor da..la logan dci nu e indicat...parerea mea

                            Comment


                            • #59
                              acum vreo 8 ani parca , asa erau preturile ca uleiul era mult mai ieftin ca motorina si statul nu=l mai cumpara de la tarani si am vazut la tv chestia asta cum foloseau ulei de masa in loc de motorina faza tare ce m-a amuzat era ca toti care treceau prin sat nu intelegeau de ce miroase tot satul a paine coapta ))))
                              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                              Comment


                              • #60
                                parerea mea este ca daca bagi motorina proasta e bine sa bagi atitivii dar daca e motorina buna nu e indicat sa bagi ca deja are motorina atitivii la cea buna .eu am bagat un timp din itlia motorina buna a mai scumpa si ei au doua tipuri de motorina dar se simte diferenta intradevar trage dar am observat ca si consumu creste putin asa ca merita motorina buna.atentie nu dati bani pe motorina ieftina e riscul sa bagati bani in motor va salut

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google