Trepidatie La Relantiu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @ngrazvan - Sa ne zici si noua ce explicatii ai primit de la servis, daca ai timp detaliaza si tu cum si cand iti trepideaza la relantiu.

    Comment


    • #17
      simptomele sunt aceleasi. cand este rece motorul parca da sa se opreasca din cand in cand dar isi revine imediat. scade pentru o secunda turatia. asta se intampla numai la relantiu.
      tema, ideea si morala este banii
      banii este fericire restu' tot e amagire

      Comment


      • #18
        Daca spui ca is aceleasi simptome atunci astept sa revii cu expicatiile de la service, ca sa stiu si eu ce am de facut

        Comment


        • #19
          Trepidatile provine de la aer pe instalatia de alimentare cu motorina dimineata cand vrei sa o pornesti uitate sub capota si vezi daca este aer pe conducte sau bule daca nu sunt atunci un inzector se blocheaza pana se incalzeste cam asta ar fii defectele la sintomele descrise de tine.
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • #20
            am fost in service si dupa o diagnosticare explicatia computerului a fost ca exista o problema la sistemul de alimentare si anume ca am motorina in apa. Mai bine zis am apa in motorina dar nu stiu care este proportia. Alimentarile le fac in cea mai mare parte de la OMV. am stabilit sa schimb filtrul de motorina si sa vedem ce se intampla
            tema, ideea si morala este banii
            banii este fericire restu' tot e amagire

            Comment


            • #21
              Daca cei de la service ti-au spus ca ai apa in motorina nu s-a aprins in bord beculetul care te avertizeaza acest lucru?

              Comment


              • #22
                Originally posted by ngrazvan View Post
                am fost in service si dupa o diagnosticare explicatia computerului a fost ca exista o problema la sistemul de alimentare si anume ca am motorina in apa. Mai bine zis am apa in motorina dar nu stiu care este proportia. Alimentarile le fac in cea mai mare parte de la OMV. am stabilit sa schimb filtrul de motorina si sa vedem ce se intampla
                Daca motorina are apa atunci te'as sfatuii sa schimbi statia de la care alimentezi deobicei. De asemena incearca sa cureti rezervorul si instalatia de alimentare, altfel s'ar putea sa ai probleme cu injectoarele .Dupa un timp s'ar putea sa te trezesti ca nu iti mai porneste loganul si nu stii care este cauza.

                Comment


                • #23
                  beculetul nu s-a aprins pana acum.

                  pompele de motorina difera doar furnizorul este acelasi. nu stiu unde pot baga o motorina mai buna. despre fiecare in parte am auzit "numai de bine"
                  tema, ideea si morala este banii
                  banii este fericire restu' tot e amagire

                  Comment


                  • #24
                    ngrazvan- ai schimbat filtrul de motorina? daca da, atunci sa ne spui daca continua sa mai trepideze.

                    Comment


                    • #25
                      nu l-am schimbat inca.
                      tema, ideea si morala este banii
                      banii este fericire restu' tot e amagire

                      Comment


                      • #26
                        Atunci asteptam noi informatii dupa ce schimbi filtrul

                        Comment


                        • #27
                          Salutare! Am si eu una micuta problema! Pe loc, dupa ce turez putin masina, cand scade turometrul , pe la 1000 - 1200 de rotatii se simte o mica vribatie si parca intrerupe! un sfat sau ceva de genu' va rog frumos! Am fost la diagnoza, mi-au sters toate erorile si apoi nu mi-a mai dat nici o eroare!

                          Comment


                          • #28
                            mie imi trepideaza si maneta de viteze , + masina are un trepidat parca nu merge rotund ... si am doar 5000 de km cu ea

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by db13fyx View Post
                              Salutare! Am si eu una micuta problema! Pe loc, dupa ce turez putin masina, cand scade turometrul , pe la 1000 - 1200 de rotatii se simte o mica vribatie si parca intrerupe! un sfat sau ceva de genu' va rog frumos! Am fost la diagnoza, mi-au sters toate erorile si apoi nu mi-a mai dat nici o eroare!
                              pai ce erori avea? stergerea lor nu rezolva intotdeauna probleme. Se pune intrebarea: De ce au aparut aceste erori!
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #30
                                pai problema a fost urmatoarea: am avut probleme cu injectia, nu mai pornea masina deloc, iar in mers daca apasam brusc acceleratia se aprindea martosul de la lichidul de racire! i-am schimbat duzele de retur, i-am schimbat filtrul de motorina si acum porneste la cheie si nici nu se mai aprinde martorul respectiv! chestia e ca am mai stat de vb cu cineva si mi-a spus ca dupa ce am umblat la injectoare garantat imi apare eroare si trebuie sa le sterg! am chemat un prieten cu soft, i-am sters erorile si am pornit masina, am turat-o putin si a reconectat aparatul! Nu a mai aparut nici o eroare! in mod normal trebuia sa apara daca avea ceva! am verificat masina cu testerul si cu motorul pornit, la fel am turat-o si nu a dat nici o eroare!

                                Cine poate sa imi spuna si mie ce semnificatie are eroare cod 0170?
                                Last edited by db13fyx; 2 June 2010, 15:46. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google