Trepidatii ale motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vezi ca este un topic cu AC Zgomotos

    Link aici http://www.loganclub.ro/forum/ac_zgomotos-t481.html


    Scuze ca am postat de 2 ori, si nu am folosit Edit, m-am prins pe urma
    Last edited by andrei; 18 October 2007, 22:06.
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #17
      Merci, golanu!

      Comment


      • #18
        O mica problema. La revizia de 1 an ce-i de la service mi-au uns cablul de acceleratie si mi-au curatat motorasul "pas cu pas".
        Dupa chestia asta la turatie constanta (2700 RPM) in treptele superioare(mai mari de 3) se simte o usoara trepidatie a motorului. Sau mai bine spus un mers "in valuri". Turatia nu variaza este constanta dar la mers se simte.
        Apa in benzina cumva? Sau alta explicatie.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #19
          Idem rocri tot asa pe la 2600-2700 rpm ...

          andrei zicea ca ar fi de la benzina sau din injectie si nu ar fi problema
          sigpic

          Comment


          • #20
            @Rocri: Au curatat si senzorul de pe carter? Au umblat si pe la corpul clapeta?
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Eu am intrebat suplimentar pentru ca s-a manifestat asa dupa ce au umblat ce-i din service. Si nu am mai alimentat dupa am folosit aceeasi benzina.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                Benzina de la petromv de 100 poate dauna unui 1,4 mpi?

                Comment


                • #23
                  Eu stiu....cu cat e mai mare cifra octanica cu atat e mai bine ...deci nu are ce sa-i faca rau
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Si eu...insa acolo scrie 95 si 98 deci...imi pun si eu intrebarea.

                    Comment


                    • #25
                      99+ merge f bine. nu-i nici 100 si nici 95, e mai aproape de 98, deci poti folosi cu incredere. eu numai 99+ sau 98 am bagat.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Si la mine trepideaza la fel, dar la mine uneori prezinta si fluctuatie la relanti chiar nu stiu care o fi cauza ... iar cand e rece si pornesc motorul sta turata cateva minute la 1500rot/min
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          @Ionut TWY: Carrera 100 are cifra octanica 100, deci e recomandat sa pui si de 95 si de 100 ca sa se faca in jur de 98 cifra octanica.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gogoasha69 View Post
                            la mine uneori prezinta si fluctuatie la relanti chiar nu stiu care o fi cauza ... iar cand e rece si pornesc motorul sta turata cateva minute la 1500rot/min
                            Dupa pornire calculatorul sesizeaza gradul de incarcare al acumulatorului si comanda cresterea turatiei(daca acumulatorul este 1/3 sau1/2 descarcat) astfel alternatorul debiteaza mai mult curent si dupa ce pragul de alerta (privind tensiunea acumulatorului) a fost depasit (se incarca spre 100/100)turatia scade la valoarea normala de relanti(500).Este ceva normal,...anormal este daca se depaseste 1500 rotatii cu motorul rece dupa pornire si transmisia debreiata.
                            omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                            Comment


                            • #29
                              Ralanti de 500 nu mai au nici motoarele diesel. turatia nominala e de 750rpm +/- 25rpm. la valoarea asta adaugi corectia de sarcina, dar motorul nu trebuie sa depaseasca 1100-1200rpm la ralanti. e normal sa porneasca la 1500rpm si-n cateva zeci de secunde trebuie sa scada spre 1000. daca sta mai mult la 1500, probabil senzorul de temperatura lichid racire e decalibrat sau are contactele aiurea.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Scuze AI DREPTATE am fost indus in eroare de inscriptionarea turometrului de la Logan de la 0 la 1000...Si am mai aflat ca este gradat complet fara nici o logica intre 0-1000 si de aceea acul sta la jumatatea distantei dintre cele doua gradatii dar testerul arata valoarea pe care ai spus-o tu.Treaba romaneasca facuta de straini ptru romani.
                                Last edited by Seba; 16 June 2008, 12:54.
                                omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google