Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Troncanit Pe Fata La Denivelari

    am cateva logan-uri diesel 70 cp care au fiecare aproximativ 80000km si au inceput sa troncane pe fata. am inceput la unul dintre ele sa schimb: amortizore fata, brate, pipe directie, bielete antiruliu, bucse bara antiruliu, tampoane amortizor, rulmenti amortizor, am bagat o groaza de bani in ea si tot troncane, am uns si cilindri etriei, nu stiu ce sa mai fac. poate ma poate ajuta cineva care a mai patit chestia asta. am comandat si alte piulite antrezoare sa le schimb si pe alea.
    multumesc anticipat

  • #2
    salutare !
    mai sigur poti sa spui unde anume in fata si cam cum suna troncanitura ,face la fiecare gropita sau atunci cand treci linia ferata spre exemplu.

    Comment


    • #3
      poate sa troncane chiar si vasul de apa de parbriz ...
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        Esti norocos....eu am peste30000Km si troncane pe partea stinga,cel putin asa pare ca e pe stinga.
        Ambition 1,5 DCI Sedan

        Comment


        • #5
          Pot sa troncane multe de sub capota, poti sa dai vina pe orice, in ce circumstante se aude zgomotul? Pe ce parte? Un scut slabit poate sa "troncane" spre exemplu!

          Comment


          • #6
            incearca si misca de capota cand e inchisa, daca se misca, banda de izolat pe cui!!
            la mine asta a fost! bafta!
            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

            Comment


            • #7
              am facut un experiment: am pus tot sistemul amortizor arc tambur etc de pe alt logan care are mai putini km pe loganul care troncane si am mers o zi cu el si nu mai troncanea, chiar nu stiu ce ar fi, dar e clar ca e ceva de la suspensie, amorizoarele sunt noi.

              la denivelari si gropi se aude deci aprope tot timpul. daca drumul este lin nu se aude nimic. de la scut nu este ca am mers si fara scut si tot asa facea.
              Last edited by a.danut; 8 February 2009, 15:19. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Verifica si suportii motor.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  un troncanit asemanator ,exact acel troncanit de bucsi de brat terminate la dacia 1310,pe fata se auzea la primul meu logan , si nu era de vina amortizoarele sau elemente legate de suspensie , era caseta de directie , si la trecerea peste un bat de chibrit cloncanea ,bine ar fi sa nu fie caseta ...........
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am avut o problema similara: zgomote la denivelari, etc. Am mers mult astfel, si la revizie au descoperit ca problema este caseta de directie. A mea nu are servo si mi s-a spus ca cele mecanice au avut ceva probleme.
                    Din cate stiu, a fost un lot de Loganuri cu probleme la brate, din fabrica. Acestea se inlocuiesc gratuit, dar daca este vorba de caseta.... o sa te cam coste.


                    nu mai da "quote" la ultimul post!
                    Last edited by Seba; 24 February 2009, 13:23.

                    Comment


                    • #11
                      salut deci am si eu problema asta cu troncanituri si e ceva anormal la 25000 de km.la mn se auzea prima data din partea dreapta acum se aude din ambele parti. si daca e caseta de directie aia nu face parte din garantie?

                      Comment


                      • #12
                        Ba da, si caseta de directie are garantie.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare , jugul motor l-ai incercat ? poate fi slab are 4 suruburi . Multa bafta.

                          Comment


                          • #14
                            Se numeste suport motor si nu e numai unul singur...
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              am rezolvat problema cu troncanitul pe jumatate. am facut comanda de 2 antretoaze noi(sunt piulitele care vin pe rulmentul de la amortizor) si le-am scurtat cu 1,2 mm ca sa urce mai sus tamponul de cauciuc. am inlocuit doar un antretoz pt ca amortizorul de pe dreapta nu mai pot sa-l desfac pt ca s-a stricat locasul pt imbusul de 6 . acu nu mai troncane pe stanga.

                              o sa le mai scurtez cu inca 1 mm sa vad ce se intampla.
                              Last edited by a.danut; 18 February 2009, 21:04. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google