Turatia Motorului Scade Sub Relanti Pana Cand Moare Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatia Motorului Scade Sub Relanti Pana Cand Moare Motorul

    Buna ziua! Sper sa nu deranjez cu intrebarea mea. Am o problema la un logan 1.2 16v din 2011, 101 000 km benzina plus gpl. Problema este urmatoarea:
    Atunci cand plec cu masina (dupa ce am pornit-o prima data dimineata), pana sa ajunga la temperatura optima de 4 liniute ba uneori problema persista si atunci cand temperatura este la 4 liniute, cand schimb vitezele daca ma misc incet turatia motorului scade sub relanti si imi moare motorul chiar si la intersectii ajung in intersectie si pana ma asigur motorul moare. Problema este si pe benzina si pe gpl. sper ca m-am facut inteles. eu personal as presupune ca este de la corpul clapeta... am auzit ca ar mai trebui curatat... poate cineva sa imi spuina care este acel corp clapeta o poza ceva... sau daca cineva a mai avut o astfel de problema il rog sa imi dea si mie solutia
    REZUMAT: pana cand se incalzeste motorul nu isi tine relatiul. La pornire nu este nici un fel de problema. MULTUMESC

  • #2
    Salut,

    Te rog sa faci o diagnoza la instalatia GPL, costa foarte putin si vei fi surprins, mai ales daca nu ai mai calcat pragul unui service pentru verificarea anuala a instalatiei gpl.

    Comment


    • #3
      senzor pozitie motor. ala de citeste "dintii" de pe volanta. la logan ph1 senzorul de turatie/pozitie e sub senzorul de temperatura de la chiulasa, desupra ferensteri ambreiajului. il desfaci, il cureti, il stergi de pilitura de fier si mizerie si ar trebui sa mearga ca nou.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Motorasul pas cu pas. Schimba-l.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Și eu aș spune la fel MPP ... dereglat sau stricat. Am avut o problemă similară că nu stătea la ralanti în 700 turații la semafor, de abia 400 ...

          Comment


          • #6
            mpp nu prea mai are de lucru cand motorul e cald. culmea e ca alex spune ca la pornire la rece e ok, adica axact atunci cand mpp ar trebui sa lucreze, nu apare problema. ultima fraza e al naibii de ambigua, pt mine cel putin
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Nu știu dacă e chiar adevărat ce spui Seba: turația la ralanti cu motor cald tot MPP o ține. Și la mine la rece totul era ok și pornea. Eu am avut un defect asemănător ca simptome ... și după curățarea MPP totul a fost ok.

              Comment


              • #8
                mp74 ar dreptate.
                Clapeta cand acceleratia este ridicata este pe complet inchis. Cantiatatea de aer este reglata exclusiv din MPP. Cum amestecul este saracit/etc. ca sa mearga ok...trebuie destul de precis sa fie reglat. daca se imbaxeste...apar peturbari etc.
                La DSN se murdarea frecvent (cam la 30-40k trebuia sa-l curat)...iar la LNG vechi cam de 3 ori. Si la fel se manifesta: murea la semafor/stop/bere/birtul din colt. Si doar cand era cald.

                Comment


                • #9
                  Citeam cele scrise mai sus......

                  Intradevar poate sa fie si de la MPP....

                  DAR......cantitatea de aer e reglata de UCE prin : sensor temp aer, sensor presiune aer si.....sensor volanta......correlate chiar cu sensor temp apa

                  Senzorul de la volanta nu are rol doar in pornirea motorului domnilor.....ala e un rol minor, fara el UCE nu stie cand motorul e la PMS/PMI sau pozitia motorului.....poate da multe lucruri neplacute inclusiv oprirea in mers....


                  Totusi avand in vedere ca are si GPL- complica un pic problema as zice sa o ia pe rand :

                  - resetare adaptive cu DDT ( eventual citeste si erori?) si mers un timp pe benzina pt UCE

                  - daca persista, curatare MPP+ sensor volanta - ma indoiesc ca MPP este ff murdar.....verificare sensor volanta ( masurare semnal etc etc )


                  Totusi e ciudat ca masina e din 2011, atat MPP cat si senzorul de volanta ar trebui sa fie relative ok......la mine senzorul volanta a dus pana acum 5 luni ( din 2004)....

                  Comment


                  • #10
                    Cititind pe forum, am inteles ca 1.2 nu mai are MPP ca la motoarele mai vechi 1.4 si 1.6. Nu dati cu pietre, nu sunt mecanic.

                    Comment


                    • #11
                      Da, posibil....sa le ia naiba ))).....oricum reglajul fizic il face din "ceva" care trebuie verificat....fie ca e MPP, clapeta etc etc....impreuna cu senzorul de pe volanta


                      Buey la 1.2 voastre cam multe probleme.....ba se decaleste arborele, ba aveti spume la buson....ba nu sta la relanti......da` ce tot le faceti mey?

                      Comment


                      • #12
                        Ce sa le facem, daca sunt proaste din fabrica. Tocmai ce a renuntat dacia la 1.2 si vor baga in productie 1.0 L SCe. Varul lui 1.6 SCe este reusit, poate face o surpriza frumoasa si cu acest motoras in 3 cilindrii.

                        Comment


                        • #13
                          Sa-l ia dracu de downsize-ing.....cand vor scoate 2.0 de care o fi 16V 8V sce, tce , xxx.....il cumpar de nou, cum le-am luat pe celelalte...

                          Sau macar Sandero RS.....

                          Comment


                          • #14
                            Hirayama, io zic sa facem loby si sa cerem motoru de 1.6 16 volti inapoi. Chiar a fost cel mai bun (performanta/fiabilitate) dupa Dacia. In rest, ma oftica tendinta asta de kkat spre motoare in 3, 2, in curand si 1 cilindru. Flasnete pe roti!

                            Comment


                            • #15
                              va multumesc pentru ajutor! o sa incerc sa mai explic odata simptomele
                              pornesc masina totul ok turatia motorului undeva la 1200 1400... plec cu ea totul bine (desi uneori am senzatia ca se ingatuie putin dar foarte putin)
                              dupa ce plec cu ea si merge o bucata de drum... 500 m maxim... prima intersectie ... automat trebuie sa schimb viteza si sa ma asigur(adica o perioada mai mare de timp ... aproximativ 10 secunde in care am abreiajul calcat) si mototul moare.... scade de la 2500 de ture(de ex) direct la 0, si moare motorul! Sper sa intelegeti! tot la mpp ma gandeam si eu ... problema exista si pe gpl si pe benzina...as fi vrut o poza sau o filmare cum se desface mpp si care este exact mpp-ul sa incerc sa il curat! si daca mai exista problema dupa ce curat mppul atunci o voi duce in service Multumesc! astept o poza / filmare pt ca eu nu gasesc pentru 1.2 Multumesc inca odata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google