Turatie La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie La Pornire

    Salut! Vreau sa va spun ca motor masinii mele (1.6 16V) uneori la pornire, urca pe la 1500-1750 rpm, scade catre 750 rpm, acolo unde ii este locul, dupa care are o variatie ducandu-se spre 500 rpm apoi revine la 750 rpm. Asta se intampla dupa ce motorul se incalzeste, o opresti 20 de min si ii dai cheie iar. Precizez ca nu intotdeauna face asta...e un mister pt mine sa descifrez algoritmul. Stie cineva ce poate fi? Ati mai auzit? Maina are 1800 km
    Multumesc!

  • #2
    Nu stiu ce masina ai condus inainte dar masinile noi isi regleaza singure relantiul. Motorul la relanti cand e rece sta mult mai turat ca si cum trageai al vechea dacie socul, pe masura ce se incalzeste relatiul scade exact unde trebuie 750 rot/min.

    La orice consumator activat relantiul incepe sa scada dar in maxim o secunda calculatorul vede si il rectifica. incearca sa pornesti ac, sa apesi dezxaburirea si sa deschizi geamurile in acealsi timp si vei observa ca turatia scade amenintator spre 500 rot/min dar isi revine singura, este ceva normal.

    Eu observasem ca daca faci pedale la frana, relantiul ajunge undeva la 2000 de ture pentru ca atat crede caluclatorul ca trebuie sa fie turatia la acel consumator.

    Este normal sa ai mici fluctuatii de relanti daca ele revin la normal in 1..2 secunde

    Comment


    • #3
      Da! Imi confirmi ceea ce am sesizat si eu! uneori cand am consumatori, dezaburire sau ac mai creste si pe la 1250 rpm...mai mult decat atat am observat ca scoasa pe liber la 50 km/h relati-ul sta aprox 850-900 rpm, franez pana la 0 km/h iar acul turometrului ajunge la 750. Directia este electrica(cel putin asa cred - electro-hidraulica) bazaie ceva in deasupra rotii stanga fata si cu intensitate mai mare cand virezi...am dreptate?

      Oricum ms de informatie!!!
      Cristi

      Comment


      • #4
        Ma mai ajuti o data cu un sfat? Aseara, dupa 24 de ore de stat in garaj i-am dat cheie : a urcat normal in turatie, a coborat pe la 800 si ceva, fiind rece motorul, exact in momentul ala am aprins doar luminile de pozitie; stupoare: s-a oprit motorul. am repetat faza...la fel...motor oprit. a treia oara am lasat pozitia aprinsa si am pornit...a functionat normal. apoi toata seara nu a mai facut nimic. pornita la rece, la cald....la intervale ba 20 min, ba 2 ore...etc...nu a mai facut nimic. Ma cam pune pe ganduri siinca rau

        Comment


        • #5
          frate si eu am patito....eu astazi am facuto..

          Comment


          • #6
            deci nu se inchide bine clapeta de la acceleratie...ia un spray de sters contacte...si sterge putin la clapeta...si nu o sa mai aibe nimik...am incarcat niste poze sa iti arat....stima
            Attached Files

            Comment


            • #7
              eu tind sa cred ca e problema de soft ,cei care acuza chestia asta sunt 99% posesori de 16v si aceeasi problema o aveam si eu iarna trecuta cu clio , cum era frig afara -5 grade cum o porneam cum murea inapoi . Astept sa vina frigul din nou , sa vad daca mai face ,deocamdata pana acum nu s-a mai manifestat .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Cristi....eu astazi am facuto...am duso acasa...am lasato sa racit motoru am pornito dupa 7 ore...si nu mai facea...sta constant la 500 de turati...
                eu zic ca e din cauza clapetei...mie imi pornea dimineatza si mi se ridica la 3000 rpm si dupa scdea putin..la 2000 rpm si se ambala automat de la 1000 la 2000 de rpm si tot asa pana se incalzea....iar dupa imi statea la 700 rpm...dar acuma nu imi mai face...eu iti spun dute la un prieten ceva de lucreaza la un srvice....si spunei sa iti desfaca filtru si in spatele lui e clapeta se vede in poze.....stima

                Comment


                • #9
                  n are nimic , eu aveam probleme doar la prima pornire pe zi .Chiar daca o lasam parcata 10 ore , cand o porneam mergea ok .
                  Eu nu ma refer la statu aiurea turat ceea ce acuzai tu , care e logic ca din cauza clapetei deschise aiurea se tura aiurea, eu ma refeream la problema de mai sus cu opritul de una singura cand e rece .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    @ cristi a mea face fix fix da exact decand am resoftat o. am schimbat ECU cu unul stock si tot asa face. ce naiba sa fie daca am schimbat ECU ??

                    Comment


                    • #11
                      la mine tot asa face, scade turatia la pornire (motor cald) pana s-a oprit de 3 ori, a trebuit sa apas acceleratia ca sa pot porni. (http://youtu.be/zwjYxABJk9s)
                      Last edited by Luk; 28 November 2011, 20:08.

                      Comment


                      • #12
                        Maşina de serviciu avea o bubă asemănătoare: se tura. Doar ce schimbasem corpul clapetă. Chestia e că nici nu creşteau liniile acelea ce indică temperatura apei şi rămânea la 2, rareori urcând la 4. Vinovata: sonda de apă. Dădea informaţii eronate computerului, care tura motorul să-l încălzească. Nu ştiu dacă e cazul tuturor, dar e bine ca şi alţii să ştie de această manifestare. Numai bine!
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • #13
                          daca scade turatie la relanti se paote sa fie din cauza motorasului pas cu pas si a senzorului de pe volanta. Mie mi se oprea masina cand apasam ambreiajul la franare si dupa ce am sters cele 2 nu a mai facut.

                          Comment


                          • #14
                            o8melc nu e bine sa stergi cititoru de pe volanta...mia zis un om care lucreaza la lazar si mia facut masina...si i-am zis de volanta...a spus ca daca stergi cititoru,calculatoru nu mai stie ce turatie este la motor...asa ca nu am o parere buna...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by o8MeLC View Post
                              daca scade turatie la relanti se paote sa fie din cauza motorasului pas cu pas si a senzorului de pe volanta. Mie mi se oprea masina cand apasam ambreiajul la franare si dupa ce am sters cele 2 nu a mai facut.
                              Sa inteleg ca ai anulat captorul de pe volanta?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google