Turatie La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Aveam o problema...s-a rezolvat.

    La postul 27, in iunie, sesizam un comportament suspect la Loganu' meu...statea turata fara motiv...vezi postul 27.
    Revin, chiar daca dupa cam mult timp cu precizarea ca am rezolvat problema:
    - comportamentul nu era normal, nu era nici o mare problema dar era deranjant.
    Am reusit sa ajung pe la reprezentanta Dacia si am lasat masina acolo cateva zile, ceva cu o vopsire si cu ocazia asta am ridicat si problema turatiilor anormale. Dupa ce s-a constatat problema s-a decis schimbarea garniturilor de la corpul clapeta, 2 garnituri, una mai groasa si una mai subtire....
    S-au schimbat, am luat masina si am urmarit comportamentul ei la prima pornire...problema a disparut! Deci...sper sa nu mai apara.
    Am revenit cu rezolvarea poate ii mai foloseste cuiva.

    Comment


    • #47
      Salut baieti, de curand am si eu o problema tot legata de turatii. Cand pornesc masina, motorul creste in turatii si apoi scade (1000-2500 rpm) pana cand se incalzeste la doua linii. Apoi totul revine la normal si nu mai oscileaza in turatii. Am citit comentariile de mai sus si mi-am pus intrebarea daca aceeasi problema o am si eu cu clapeta. Am mai discutat cu diferite persoane spundu-mi ca ar fi o problema cu senzorul de turatii.
      Astept pareri si sugestii de la voi, multumesc.

      Comment


      • #48
        Cand motorul este rece si afara sunt grade cu minus senzorul de relanti creste turatia ( este un soc automat) sa nu moara masina. Dupa ce motorul se incalzeste revine la normal, aproximativ 750 rot/min.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Radu16v View Post
          Salut baieti, de curand am si eu o problema tot legata de turatii. Cand pornesc masina, motorul creste in turatii si apoi scade (1000-2500 rpm) pana cand se incalzeste la doua linii. Apoi totul revine la normal si nu mai oscileaza in turatii. Am citit comentariile de mai sus si mi-am pus intrebarea daca aceeasi problema o am si eu cu clapeta. Am mai discutat cu diferite persoane spundu-mi ca ar fi o problema cu senzorul de turatii.
          Astept pareri si sugestii de la voi, multumesc.
          Motorasul pas cu pas; daca pornirea e 'la sfert", n-a baga mana in foc pentru senzorul de pe volanta.

          Originally posted by o8MeLC View Post
          Cand motorul este rece si afara sunt grade cu minus senzorul de relanti creste turatia ( este un soc automat) sa nu moara masina. Dupa ce motorul se incalzeste revine la normal, aproximativ 750 rot/min.
          Senzor relanti, care creste turatia?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            motorasul pas cu pas este senzorul de relanti.

            Comment


            • #51
              A mea 2.5 ani, 1.4mpi, 20.000km nu tine relantiul la fix 750, are mici variatii de pana la 50rpm.Sa fie de la benzina Lukoil?

              Comment


              • #52
                variatiile sunt cand stai pe loc fara sa faci nimic sau se intampla cand calci frana, pornesti dezaburirea, caldura, ac-ul, ridici geamurile sau mai stiu eu ce pentru ca astea sunt normale. Daca nu faci niciuna din cele mai sus mentionate poti avea probleme cu bujiile, fisele, bobina, mpp (altceva nu imi vine acum)

                Eu bag benzina numai de la lukoil de ani buni si masina merge perfect.

                Comment


                • #53
                  Totul stins, pe liber, privit atent se misca acul cam 1mm in sus si-n jos.

                  Comment


                  • #54
                    [QUOTE=IancuMIC;1386878]Motorasul pas cu pas; daca pornirea e 'la sfert", n-a baga mana in foc pentru senzorul de pe volanta.

                    Porneste la sfert, dar cum am mai zis sunt fluctuatii de turatii pana cand motorul se incalzeste apoi isi revine la turatia normala.Deci motorasul pas cu pas e de vina, in cazul asta ce e de facut, trebuie schimbat curatat ?

                    Comment


                    • #55
                      Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi/ poze / link , despre demontarea MPP si la ce sa am grija in timpul demontarii ?. Am vazut la 1.6 cum se face dar nu se aseamana prea mult la 16v si vreau sa fiu sigur.
                      Trebuie sa fac operatiunea aceasta de curatare a MPP neaparat pentru ca ieri timp de vreo 2 kilometri sa zic, mi-a stat relantiu la ~3000 rpm...mai imi facea figuri( 1500-2000 rpm) dupa ploaie cand statea nepornita vreo 3 zile.
                      Multumesc! (scuze daca am postat in threadu gresit)

                      Comment


                      • #56
                        Rasfoieste si tu pe aici.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          Mdea..Multumesc! ..Am citit threadu acesta si inainte si acum inca o data , dar nu explica nimeni cum se face la 16v. Stiu cum se demonteaza tot pana la filtrului de aer, dar pe urma nu am idee. De aceea am postat pe sectiunea aceasta 1.6 16v poate are timp si amabilitatea sa imi explice cineva.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Ia incearca aici;

                            Ce ai incercuit tu acolo este cutia rezonatorului si carcasa filtrului de aer.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              Da asta era ce cautam...Pff, credeam ca este la fel de usor ca la 1.6/1.4.. Am reusit sa curat doar MPP, la corpul clapeta mi se pare cam complicat si inca nu am curaj sa o fac .
                              Multumesc inca o data!

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by willieff View Post
                                Salut, am si eu o intrebare, pe logan 1.6 16 v ph2 din 2011 dupa aproape un an si 3000 de km, am mers pana in oras si cand am vrut sa plec nu mai lua cheie. Motorul era incalzit, toate bune si frumoase, benzina 2 linii, bateria e noua. Ce sa fie?
                                Vezi ca tu ai Euor5. Informeaza-te acolo. Am patit mai multi treaba asta. Eu nu mai tin rezervorul sub 3 linii. De cand fac asa nu am mai avut prbl cu pornirea. Cei drept mi s-a intamplat de cateva ori in cei 1,6 ani de cand o am.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google