Turbo Suflanta Face Ca Un Aspirator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo Suflanta Face Ca Un Aspirator

    Sal!
    Am citit toate subiectele legate de problema turbinei din acest site si nu am gasit nimic despre problema mea care sa ma ajute

    De la 1800 ture in sus turbina face exact ca un aspirator in sarcina pe ultima treapta de viteza ,zgomtul vine exact de la turbina intre motor si habitaclu undeva in partea de jos a bordului.

    Posesori de diselar care au avut de a face cu turbina ,o sa mi recomandati sa verific tubulutarura ,.. asta am si facut am fost la service Meridian ferm convins ca este furtunul de la admisie cel in forma de S fisurat si trege aer fals pe acolo.

    Surpriza !! au demontat toata tubulutura turbinei au bagat degetelul la paleti din partea de sus ( au excitat o cum au stiut ei mai bine ) .
    La paleti din partea de jos unde tre dat catalizatorul la o parte nu au mai demontat.

    Diagnosticul lor jocul in ax este un joc normal pentru km. care ii are ,paleti nu sunt loviti ,dar flueratu ala e de la turbina ,trebuie schimbata.
    CONCLUZIE are joc mare in ax in partea cealalta si loveste paleti in carcasa turbinei. TREBUIE schimbata !!!!!

    De acolo am mai mers pe la 3 mecanici toti imi spuneau cand auzeau motorul ambalat ca trage aer fals pe undeva, cand ridicam capota si incepeau sa caute problema acelasi lucru mi au spus TURBINA defecta .

    Nu cred ca paleti lovesc in carcasa atunci ar fi fost un zgomot metalic de frecare ,nu de aer suflat cu putere.

    In oras la pana la 80-90 km/h trage binisor de la 120 pana la 130km./h se plafoneaza complet si turumetru ramane undeva la 3000 rpm mai mult nu vrea ,iar zgomot de la motor zici ca am un aspirator profesional sub pedalier.

    Tractorasul are 150.000 km euro 3 fara intercooler motor k9k

    orice sfat e bine venit
    multumesc!

  • #2
    cat ulei iti consuma in 10000Km? Daca intradevar ai joc peste limitele admise, consuma, adica intre schimburi trebuie sa completezi ulei.
    Last edited by raduSB; 29 October 2011, 09:37.

    Comment


    • #3
      Intre schimburi consuma cam un litru si ceva de ulei ,dar aveam si pierderi care le am rezolvat acum doua zile.Peste 5000 km fac schimbu de ulei si atunci ma pot pronunta exact.
      Last edited by 77sky; 29 October 2011, 11:15.

      Comment


      • #4
        uitate la garniturile de etansare a turbinei ... am avut un amic la care ii facea la fel ,i-au schimbat turbina pe garantie si tot facea asa ,apoi au schimbat si garniturile
        Cred ca de garnitura de la galeria de evacuare era vorba ...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Daca te refreri la oringurile de la teava in forma J care iese din EGR si intra in motor le am schimabat si tot la fel face ,doar ca nu mai scuipa ulei pe acolo. Imi scuipa ulei pana sus pe capacu de la filtru si pe contrta aripa pana pe seria de sasiu ...
          Last edited by 77sky; 30 October 2011, 00:28.

          Comment


          • #6
            vajaitul e de la garnitura de etansare , unde e prinderea turbinei de galeria de evacuare , sau chiar galeria de evacuare de chiulasa ...etc .Daca ar scapa aer pe partea pe unde circula aer nu gaze de evacuare ar trebui sa te antioneze prin ceva martori prin bord ca scapa presiune pe undeva .Eu nu vorbeam pe unde iti scapa ulei , ma refeream la zgomot .
            Nu mai da quote la ultimul post , se intelege ca imi raspunzi mie .
            Incearca garniturile alea ...si vezi cum sunt colierele sau cu ce sunt stranse la partea rece a turbinei ...unde e cu albastru
            Attached Files
            Last edited by Cristi_Xp; 29 October 2011, 22:11.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              O duc maine la service si-i pun sa verifice garniturile de care zici .

              M am uitat la prinderele de care ai zis dar era seara si nu am vazut foarte bine..cand o accelerez si incepe sa suiere da si cu fum alb foarte putin undeva de sub EGR ,fum cu ulei ca mi pateaza capacul de deasupra motorului,ca si cum ai pulveriza cu ulei

              Ms .pentru indrumare !!

              Comment


              • #8
                De curant am patit si eu ceva similar, tot asa suiera foarte tare, la 120-130 km/h numai vroia sa urce de niciun fel. Dar la mine a fost un furtun, in forma de U, l-am schimbat si s-a rezolvat.

                Comment


                • #9
                  Te referi la cel dintre filtru aer si turbina ,mai degraba are o forma de S ,care nu se gaseste si costa milioane?
                  Ajunsese intr un timp sa cerea in targ la piese auto si 400 lei
                  Daca vorbim de acelasi furtun ,la mine nu este ala ,am sperat ca este el dar este intreg nu are nici o fisura.

                  Comment


                  • #10
                    Nu era cel de la filtru. E in forma de U si coboara pe langa peretele despartitor. In fine nu asta conteaza, si eu l-am gasit ff greu pana la urma l-am luat dupa alta masina. Oricum la mine s-a rezolvat mai usor. Bafta in rezolvarea problemei cat mai repede.

                    Comment


                    • #11
                      pai si cu furtunul acela spart nu aveai avertizor luminos in bord ?

                      Originally posted by claudiubpp View Post
                      O duc maine la service si-i pun sa verifice garniturile de care zici .

                      M am uitat la prinderele de care ai zis dar era seara si nu am vazut foarte bine..cand o accelerez si incepe sa suiere da si cu fum alb foarte putin undeva de sub EGR ,fum cu ulei ca mi pateaza capacul de deasupra motorului,ca si cum ai pulveriza cu ulei

                      Ms .pentru indrumare !!
                      in principiu daca arunca ulei , trebuie sa fie o etansare de undeva de la admisie , pentru ca evacuarea nu prea da ulei ,sau daca il da e cam ars si n-apuci sa il vezi.
                      Last edited by Cristi_Xp; 30 October 2011, 12:06. Reason: Automerged Doublepost
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Nu, nu aveam nimic aprins in bord. Trebuia?

                        Comment


                        • #13
                          in general cand se pierde presiune ar trebui sa iti aprinda becul de bujii .Probabil nu pierdeai destula ...sau nu fortai destul masina .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            mie mi se aprinde becul de bujii dar nu mereu ,ori se aprinde de cateva ori pe zi sau o data la doua zile .nu se aprinde in turatii de obicei la rentali si creste si turatia motorul cu 100 rpm. O acclerez peste 2000 rpm. si se stinge.

                            Comment


                            • #15
                              Cam aceeas pb o am si eu numai ca la mine trage bine depasesc.. 150km/h doar sunetul turbinei este e putin deranjant i-mi este foarte frica sa nu pice ulei nu consuma aproape deloc ...apropo cum face masina innainte sau in timp ce ti-a crapa turbina...din cate am inteles daca ai ghinionul sa-ti traga uleiul din motor in camera de ardere e de rau ca nu poti sa mai opresti motorul se tureaza singur pana crapa...alte metode stiti??
                              PT probleme de etanseitate exista un teste care va poate ajuta sa gasiti pierderile...aer in circuit si vedeti daca scade si pe unde ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google