Turbo Suflanta Face Ca Un Aspirator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    il bagi in a 5a si lasi ambreiaju , e posibil sa il omori asa .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Originally posted by sacalu009 View Post
      Cam aceeas pb o am si eu numai ca la mine trage bine depasesc.. 150km/h doar sunetul turbinei este e putin deranjant i-mi este foarte frica sa nu pice ulei nu consuma aproape deloc ...apropo cum face masina inainte sau in timp ce ti-a crapa turbina...din cate am inteles daca ai ghinionul sa-ti traga uleiul din motor in camera de ardere e de rau ca nu poti sa mai opresti motorul se tureaza singur pana crapa...alte metode stiti??
      PT probleme de etanseitate exista un teste care va poate ajuta sa gasiti pierderile...aer in circuit si vedeti daca scade si pe unde ...
      Exact ,introduci treapta superioara depinde cum te prinde..sa nu retrogradezi sub nici o forma cand iti sare brusc turatia motorolui in 6-700rpm,nu mai apuci sa opresti motorul din auto aprindere si rupi planetarele sau spargi cutia,nu cred dureaza mai mult de 10 secunde pana iti scuipa uleiul pe teaava.

      Toate turbinele pe care le stiu eu ca au tras tot uleiul in camera de ardere ,majoritatea propietarilor stiau ca au turbinele defecte si au dat de paguba cand le a fost lumea mai draga. Parerea mea nu te va lasa brusc fara sa te avertizeze cu multi km.inainte ca ti mananca ulei si scoate fum negru asa ca stai relaxa !!

      Revenind la prolebama mea de etanseitate imi recomanda cineva in Bucuresti
      un Turbinar bun care sa faca testu asta daca am pierderi pe undeva ..?

      Am mai verificat o data si cum stai cu fata la motor si accelerezi da cu fum alb de sub filtru de aer in partea stanga si dreapta nu mult dar da ....

      Comment


      • #18
        Va multumesc sper doar sa nu ma lase pe drum in mijlocul campului pera curand...in rest asa ma gandeam si eu ca poate incepe sa manance mai mult ulei pana sa cada deci o sa verific uleiul saptamanal sau cine stie poate innainte de fiecare plecare la drum...acu ce-o fi o fi...

        Cristi am vazut in poza de mai sus ca ai adus unele modificari admisiei ai poate ne dai ceva detalii...eu vreau in caz de Doamne fereste o sa schimb turbina sa pun una de ROVER75 este mult mai fiabila decat KKK de pe masina...sa sper ca o sa am bani pt una noua sau sa gasesc la sh una buna...

        PS am vazut si flansa de adaptare frumoasa lucrare
        Last edited by sacalu009; 1 November 2011, 08:36.

        Comment


        • #19
          Am facut astazi o constatare sumara la tubulutura turbinei si se pare ca pierde compresie pe tzeava nichelata de admisie in forma de J chiar la imbinarea cu EGR-ul cand o ambalez la 3000rpm. scoate fum alb si ulei pe acolo.

          Dar nu mi dau seama daca si zgomotul provine tot de acolo ,la turatia aia e prea mult zgomot din toate directile.

          Problema e ca am schimbat oringurile alea de curand si tot acelasi zgomot il facea ,doar ca nu mai da cu ulei asa mult,mecanicul mi a spus ca ele ar fi trebuit unse cu vasilina inainte de a fi bagata teava in orificii,caci altfel se pot rupe oringurile.( pisca)

          Nici nu stiu ce sa mai cred .le am cumparat de Dacia de origine am asteptat 7 zile pana au venit...sau sa fii cumparat ce nu trebe...>>??

          Comment


          • #20
            sincer nu vad un motiv pentru a te speria ca turbina face ca un aspirator , pentru antifonarea (care lipseste) loganului mie mi se pare ceva normal , nu cred ca exista vreun logan dci , care la rotatii de peste 3 mii sa nu faca ca un avion

            Comment


            • #21
              De acord cu tine ,dar nu este un zgomot specific dci-ui orice euro ar fi el..este un sunet defectuos care il aud pana si cei pe care ii depasec in trafic noaptea cand nu este atata trafic in jur ..
              Loganul diesel face zgomot cum tre sa faca un diesel ,de categoria lui

              Crede ma ,am luat o de noua si am condus toate tipurile de logan diesel si nu face ca un avion la turatii mari. Intadevar este mai zgomotos fata de alte masini diesel care nu sunt low-cost cum este Loganul...

              Comment


              • #22
                La mine face la fel... dar nu se plafoneaza de nici un fel am mers si cu 170 in 4000RPM si e absolut ok nu consuma deloc ulei (magnatec diesel) ...la fiecare drum verific si sta bine...am verificat si presiunea in trubina cu DDT si mergand constant 1=>1.4 bari iar cand acceleram se ducea si la 2.4 bari (masina euro3 resoftata si are si intercooler pus de mine)..joc in ax am verificat si e mic.

                la tine tind sa cred ca e vre-un furtun spart si pierde aer...nu e nea aparat cel in forma de S poate sa piarda si pe la ce 2 mici subtiri unu de la senzorul de map si cel de la tija wastegate, poate chiar si pe la tija poate sa piarda...

                mai poate sa fluiere de la catalizator la mine cred ca sunt sparte ceramicele si au iesit cu timpul pe teava si acum face evacuarea altfel si fluiera mai bine turbina...

                ramane de vazut la mine fluiera mai tare de 3000de km si tot merge acu Dumnezeu cu mila sa nu ma lase departe de casa atat...

                Comment


                • #23
                  Am si eu o problema ! nu stiu care ar fi cauza . cand intra turbosuflanta in functiune apara un zgomot ca de aspirator , nu dispare . iar cand este rece motorul nu scoate fum , dupa ce se incalzeste scoate un fum alb-albastru, iar dupa 3000 de ture dispare partial fumul .
                  Multumesc anticipat !

                  Comment


                  • #24
                    nivelul de ulei sau de antigel scade?

                    Comment


                    • #25
                      nivelul uleiului scade dar putin dar antigelul ramane la fel

                      Comment


                      • #26
                        e daca scade si scade destul de repede adica 1L (de la max la min) in 1000km inseamna ca ti-l papa prin admisie si nu prea e bine...ce sa zic verifica jocul in ax de la turbina si daca e prea mare si lipsesc paleti atunci e clar turbo e aproape moarta...in rest ai mare grija sa nu ramai fara ulei in motor si cel mai imprtant sa nu ti-l traga pe tot odata, pt risti sa se duca pistoane injectoare supape plus ca nu sa poti opri masina o sa stea in 5000rpm pana crapa :-(( mare grija nu mai sta pe ganduri....si la mine fluiera si inca tare dar nu papa ulei sau cel putin nu papa mai mult decat normal(asta cu "normalu" s-a mai vb pe forum).
                        toate cele bune si sa ne ti la curent cum decurge pb si daca ai putea sa inregistrezi sunetul si fumul ar fi o chestie.

                        Comment


                        • #27
                          am verificat jocul in ax si nu e mare , iar dupa am urcat masina pe tester si mi-a spus ca turbo ii la 70% din capacitate. Voi incerca sa pun o inregistrare ca sa va faceti o idee

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by claudiubpp View Post
                            .

                            Problema e ca am schimbat oringurile alea de curand si tot acelasi zgomot il facea ,doar ca nu mai da cu ulei asa mult,mecanicul mi a spus ca ele ar fi trebuit unse cu vasilina inainte de a fi bagata teava in orificii,caci altfel se pot rupe oringurile.( pisca)

                            Nici nu stiu ce sa mai cred .le am cumparat de Dacia de origine am asteptat 7 zile pana au venit...sau sa fii cumparat ce nu trebe...>>??
                            Salut! ce ai mai rezolvat cu problema asta?

                            mie imi picura ulei care se "usuca" in mers pe catalizator (de cam mult timp, de aici si topicul creat de mine cu "mirosul de covrigi la motor") exact in locul unde Cristi_Xp a incercuit in poza lui cu rosu.

                            Cat de curand o sa desfac si eu, pana acum nu mi-am facut curaj sa fac asta singur (lipsa de ulei e mica zic eu, cam 300ml/8000-8500km cu tot cu consumul normal al motorului). Intrebarea mea este: unde gasesc garnituri, oringuri etc ca tare mi-e sa nu desfac si sa fie rupte ori roase sa nu mai am ce pune la loc si sa raman cu masina asa. Si mai ales daca au o denumire anume inclusiv garniturile de la alte furtune, ca nici nu stiu ce o sa gasesc. Chei mai speciale de care trebuie? trebuie cu criket si maner scurt?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cornelo View Post
                              am verificat jocul in ax si nu e mare , iar dupa am urcat masina pe tester si mi-a spus ca turbo ii la 70% din capacitate. Voi incerca sa pun o inregistrare ca sa va faceti o idee
                              Reconoaste testerul presiunea care o baga turbina ??

                              Originally posted by lord_wader View Post
                              Salut! ce ai mai rezolvat cu problema asta?

                              mie imi picura ulei care se "usuca" in mers pe catalizator (de cam mult timp, de aici si topicul creat de mine cu "mirosul de covrigi la motor") exact in locul unde Cristi_Xp a incercuit in poza lui cu rosu.

                              Cat de curand o sa desfac si eu, pana acum nu mi-am facut curaj sa fac asta singur (lipsa de ulei e mica zic eu, cam 300ml/8000-8500km cu tot cu consumul normal al motorului). Intrebarea mea este: unde gasesc garnituri, oringuri etc ca tare mi-e sa nu desfac si sa fie rupte ori roase sa nu mai am ce pune la loc si sa raman cu masina asa. Si mai ales daca au o denumire anume inclusiv garniturile de la alte furtune, ca nici nu stiu ce o sa gasesc. Chei mai speciale de care trebuie? trebuie cu criket si maner scurt?
                              Nu am rezolvat nimic ,nu am avut timp sa mai umblu cu ea pe la mecanici ,pulvrizeaza ulei de jos in susu motorului precum fas-fasul de geamuri, am schimbat garniturile la tzeava in forma de j si degeaba celalalte garnituri ar fi bune din spusele mecanicilor..

                              Cand bag piciroul in ea dupa 3500 rp/ m miroase inauntru a tigaie inginsa (ulei ars)
                              Last edited by claudiubpp; 29 March 2012, 05:48. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                ok, dar nu mi-ai spus de unde ai cumparat garnituri unde se gasesc, cat de greu, si daca imi trebuie chei speciale. Mersi!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google