Tutorial cum scapi de acel "V" lasat de stergatoare pe parbriz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial cum scapi de acel "V" lasat de stergatoare pe parbriz

    Acest tutorial mi-a dat multe batai de cap si am vrut sa includ in el toate cele 3 versiuni de masina/stergatoare, din pacate prea greu sa sincronizez mai multe persoane pentru aceasta modificare. Am in plan sa le pun pe toate 3 sus.
    Deci pentru inceput am sa va arat varianta de Logan PH1 cu stergatoarele care au niste capacele de plastic pe surubul de prindere.
    Mai este varianta Logan PH1 cu al doilea model de stergatoare care s-au montat pe PH2.
    Si varianta Logan PH2 cu al doilea model de stergatoare .a

    Sunt diferente considerabile, cum ar faptul ca la noul model de stergatoare e diferit mecanismul. Noul model de stergatoare pe Logan PH1 in continuare necesita indoirea tablei de sub mecanism. Acea piesa trebuie indoita pana efectiv arata ca cifra 4. Spre deosebire la vechiul stergator unde acea piesa nu trebuie indoita prea tare.
    Iar la Logan PH2 nu mai este nevoie sa indoi tabla de sub ansamblul stergatoarelor, sau cel putin nu asa de mult.

    Cristian Minut mi-a trimis in primavara un film pe mail in care-mi arata cum a facut el modificarea cu indoirea acestei tije si rezultatul obtinut. Am fost foarte incantat si cu o oarecare intarziere am filmat acest tutorial.

    Deci Logan PH1 cu prima varianta de stergatoare, cele cu dop pe piulita de prindere.
    ATENTIE! nu indoiti foarte tare ca sa nu va treziti ca si mine cu mercedes style. Indoiti cate putin si testati. Eu am testat de vre-o 4 ori pana am fost multumit.

    Film 1


    Film 2
    Last edited by crististreulea; 7 October 2011, 23:49.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    interesant. ma enerveaza ca acolo se stringe apa cind sterg parbrizul si incepe sa curga urit
    E de retinut ca se poate rezolva cumva. Ai multa pasiune dar cred eu ca si suficient timp.Bafta multa
    sigpicPasionat de MCV si natura

    Comment


    • #3
      Nice .. Felicitari pentru rezultatul obtinut ..
      Mergea si mercedes style .. era caterinca ..
      Nu conteaza unde ajungi .. ci calatoria pana acolo ..

      Comment


      • #4
        Eu gasisem pe un alt forum,ceva, dar acolo au redus piesa aceea prin taiere si sudare

        Oricum, aici doar indoi piesa, scapi mai usor
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • #5
          V-ul acela l-am micsorat oleaca prin modificarea marimii stergatoarelor, facandu-l pe al doilea excentric si mutarea bratului 2 un pic mai sus...

          Ideal ar fi daca s-ar putea implementa o solutie gen C4...sau autobuz...cu stergere in directii diferite, ca sa se stearga si in partea pasagerului...

          Am atasat o imagine creata in stil caracteristic...:-)))))))
          Attached Files
          e-mail: office@stickere.info

          Comment


          • #6
            matheo66c: aici Cum scapi de acel "V" lasat de stergatoare pe parbriz am pus si ideea cu taierea acelei tije, pe forum se cenzureaza link-ul de dincolo

            padurarud: desi nu pare, chiar nu am timp

            alexyno: si eu am modificat pozitia stergatoarelor, am pus un stergator de 60cm la sofer si de 56cm la pasager iar acel V s-a redus considerabil. dar tot era acel V si tot ma enerva cum se scurgea apa
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • #7
              No ma ....o dat domnu de tutorial.....vezi ce-nseamna o idee colaborata?!!....CU placere.
              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

              Comment


              • #8
                cristi se aud iar stergatoarele cum scartie... vad ca nu prea a avut efect intinderea arcului...

                Comment


                • #9
                  Interesanta idee,Cristi...adaug si eu una:am vazut la o masina(opel cred) ca bratul stergatorului(cel de la pasager desigur) era indoit sub forma de Z aprox aproape de locul unde se prinde stergatorul...nu avea niciun fel de V astfel...nu stiu daca s-ar putea pune un asemenea brat la logan dar ar fi o solutie de studiat...cand ma edific va spun...

                  Comment


                  • #10
                    Ideea este chiar OK dar nici sa ma apuc sa starmb tabla ca sa incapa ansamblul de stergatoare la loc .Parerea mea este ca scurtarea tijei prin taiere si sudare este mai ok.

                    Un stergator mai lung pe partea soferului cred ca ar fi sters acel V.
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • #11
                      Pe de alta parte uite solutia lui @Cubik, fara a mai bate tabla sa aiba loc mecanismul .Taie acel brat mic , si-l aduce de la 85 mm la 80 mm conform masuratorii lui.Uite solutia lui.Sper sa nu te superi @crististreulea

                      De fapt nu trebuie taiat bratul mare , are acelasi efect ca pozitionarea sergatorului dreapta cu cateva grade mai sus.Trebuie aranjat doar bratul mic.
                      Last edited by madi; 9 October 2011, 00:37.

                      Comment


                      • #12
                        de specificat ca trebuie mare atentie la bucsiele alea de plastic ca sunt foarte fragile. eu am avut ghinionul sa stric tot ansamblul. prima data am rupt 2 bucsi (pe care nu le-am gasit la piese auto) si dupaia am ars motorul. ca rezolvare am luat alt ansamblu de la dezmembrari care era tot stricat( pe treapta 1-2 se opreau stergatoarele in mijlocul parbrizului) dupa sute de injuraturi si vreo 2 ore de reparat l-am rezolvat. bafta la modificat

                        Comment


                        • #13
                          dias02: tutorialele sunt filmate exact in aceasi zi, din cauza asta scartaie

                          cristi3775: daca e o idee buna, o aplic, asta-i clar. multam man ;)

                          Petrix: oricum ai modifica efectiv bratul stergatorului, oi il scurtezi si nu mai sterge in inaltime ori nu va fi parcat pe zona neagra a parbrizului, ci cu vre-o 10cm mai sus

                          cosmindan: stergatoarele stoc sun 51cm. eu am pus 60cm la sofer si 56cm la pasager. adevarat ca s-a redus drastic acel V, dar nu suficient.

                          madi: da, am uitat ca se poate si taia din piesa si sudat la loc dupa scurtare. dar cati posesori au acasa un aparat de sudura? eu am si tot n-am sudat
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #14
                            threadul asta ar trebui trimis in plic la Mioveni cu injuraturile de rigoare.

                            nu am inteles un lucru. am vazut ca stergatorul din stanga este legat prin tija galbena de stergatorul din dreapta. deplasarea mai mare a stergatorului din stanga nu face ca si stergatorul din dreaprta sa se deplaseze mai mult ?

                            care trebuie sa fie lungimea piesei dupa modificare pentru deplasarea ideala a stergatorului ? maine ma apuc sa fac modificarea.
                            Last edited by alessandro; 12 October 2011, 17:29.

                            Comment


                            • #15
                              Foarte interesant tutorialul cristi,si pe mine ma enerveaza "v"-ul acela de se strange acolo sus!Bravo Cristi esti foarte inventiv si descurcaret!RESPECT!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google