Tutorial Rezolvat Aprindere Bec Ceata In Bord La Franare/semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    cea mai buna varianta si eficace cositorirea unui fir pe placa cu becuri pe legatura de masa(minus) a becurilor si celalalt capat se cositoreste pe firul negru de masa la caroseria masinii (vaselina,strans contacte si alte chestii sunt sa tina cateva saptamani sau luni)

    Comment


    • #32
      problema a reaparut, asa ca am trecut la masuri mai radicale. am pus un fir de masa direct pe caroserie
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #33
        si s-a rezolvat problema?
        tema, ideea si morala este banii
        banii este fericire restu' tot e amagire

        Comment


        • #34
          am iutat sa precizez in tutorial, da, s-a rezolvat.
          avand in vedere ca pe mufa la pinul de masa erau probleme(vaselina arsa si plasticul din jurul pinului era topit), punerea unui fir pe direct rezolva problema. un prieten a facut asta de ceva timp si de atunci nu a mai avut probleme.
          el avea un altfel de problema, cand frana i se aprindeau semnalizarile iar cand semnaliza i se aprindeau si pozitiile. avea un pom de craciun la stopurile spat.e
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #35
            Solutie testata....

            Cand am fost sa fac ITP-ul acum o saptamana mi-a respins masina pentru ca la actionarea franei cu pozitiile aprinse mi se aprindeau avariile pe spate. Am rezolvat problema prin lipirea unui fir pe minusul de pe tripla (toata placa care vine in jurul becurilor este - ) iar capatul celalalt l-am legat cu un papuc la un surub de pe caroserie. Este important sa faceti aceasta operatiune la ambele faruri iar in spatele mochetei (in spatele triplei) gasiti un surub de masa. Eu recomand sa anulati si firul de masa negru (si sa il izolati cumva) din mufa triplei pentru a evita sa se mai topeasca mufa si a fi afectate alte contacte.

            Comment


            • #36
              @ radu.costin ai facut foarte bine cum ai rezolvat problema la lampile de pe spate dar NU taia firu de masa din mufele lampilor curatal si lasal acolo in mufa unde e locu lui

              Comment


              • #37
                hehe ...eu mi-am facut tampenia aia cu aprinderea avariilor cand pun in marcharier.dar este o tampenie buna..toate bune si frumoase ......pana cand a inceput sa se aprinde becul de semnal atunci cand apasam frana...am rezolvato...am curatat papucii, mufa,si am fortato pe acolo ....acum cand calc frana i-mi semnal in becul de marsharier.......si asa mi se aprin d si avariile cand franez......))acum o sa fca o alta chestie o sa cumpar lampi de ph2 si mufele...sa vedem dak o sa mai faca asa de nervi am spart lampa din dreapta spate

                Comment


                • #38
                  Foarte bun tutorialu'. Si eu am aceeasi problema de o zi jumate. Multumita tie sapt. asta sper sa rezolv problema asta.

                  Comment


                  • #39
                    Vaslina pe contacte

                    Nu mai puneti vaselina pe contactele electrice... decat daca este conductoare cumva.

                    Altfel nu va mirati de ce se topeste vreo mufa...

                    O fi protejand ea de umiditate, dar la circuite electrice mai mult rau face... nefiind conductoare!

                    Succes

                    Comment


                    • #40
                      Sa zicem ca eu nu cred. Poti sa-mi explici putin mai detaliat afirmatia ta?
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • #41
                        Eu am rezolvat f simplu in 5 min, cu spray WD40 si o periuta de dinti!
                        Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by derbedeu View Post
                          Eu am rezolvat f simplu in 5 min, cu spray WD40 si o periuta de dinti!
                          ce ai facut tu nu e de durata,problema o sa reapara din pacate
                          Logan Forum consiliaza nu si repara!
                          [/SIGPIC]

                          Comment


                          • #43
                            Mda..ma gandeam ca o munca de 5 min la...6 luni nu e asa o chinuiala.
                            Se pare ca m-am inselat cu rezolvarea asta, din moment ce zilele trecute iar a aparut problemuta...
                            Ce nu inteleg este de ce "nu face" mereu, ci numai uneori.
                            De expl, azi de dimineata nu se aprindea in + nici un bec in bord...
                            Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                            Comment


                            • #44
                              asta se intampla din cauza lipsei de masa(-),problema se rezolva lipind un fir(destul de gros) pe bara de miuns a triplei iar in capatul celalalt sa il prinzi de caroserie pe surubul deja existent acolo dupa capitonaj,uita-te in tutorialul facut de cristi si fa si tu exact ca acolo!
                              Logan Forum consiliaza nu si repara!
                              [/SIGPIC]

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by derbedeu View Post
                                Ce nu inteleg este de ce "nu face" mereu, ci numai uneori.
                                De expl, azi de dimineata nu se aprindea in + nici un bec in bord...
                                la mine aparea problema cand era umezeala mare, ploaie sau ninsoare. nu stiu care e legatura
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google