Tutorial schimbare saboti la Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 77sky View Post
    Cat despre inlocuirea ei...nu, nu isi are rostul. Nu are ce sa se modifice la ea, dupa desfiletare.
    Am impresia ca e piulita cu autoblocare - are un guler de plastic spre exterior , care dupa un singur ciclu de strangere-desfacere se uzeaza, recomandandu-se inlocuirea piulitei.

    Comment


    • #17
      sigur are in cap plastic pentru autoblocare, da io zic ca mai merge o tura,la urmatoarea interventie pun noi
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #18
        eu leam dat de 2 ori jos si infiletat tare;>cit costa piulitele?
        sigpic

        Comment


        • #19
          Da MS mult cristi pt tutorial e de mare ajutor pt incepatori ca mine....
          Yo zic sa se faca un tread NUMAI cu tutoriale EX:tutorial schimb Saboti, placute cablu frana de mana, ulei, filtru e.t.c ceva de genu cum ai facut u
          OK thx & b'bye
          P.S. de ce a fost nevoie de inchiderea treadului meu?
          Timiditatea-un defect al oamenilor mari, tupeul-defectul oamenilor mici.

          Comment


          • #20
            arculetele si toate cele din interiorul tamburului, le-ai uns cu ceva, sau doar le-ai curatat de praf?

            Comment


            • #21
              Am si eu o intrebare , rulmentul spate e capsulat ? Se poate gresa ? O cunstinta a mers cu frana de mana trasa pana cand a iesit fum din tamburi . Trebuie sa fac cel putin o gresare a rulmentilor si o degresare a tamburilor.

              Comment


              • #22
                multumim pentru sfaturi e aceeasi treaba ca la daciile batrane numai ca aici e vorba de un singur rulment ear la cele batrane e vorba de doi rulmenti

                Comment


                • #23
                  Multumesc . Stiam ca este un singur rulment , am inteles si cum se scoate din tambur , dar nu stiu din ce material e inelul acela de protectie si daca se poate deteriora atunci cand incerc sa-l desfac. La vechile dacii era din cauciuc cu o insertie de metal in el . Daca e asa nu am nicio problema .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by madi View Post
                    Am si eu o intrebare , rulmentul spate e capsulat ? Se poate gresa ?
                    ma indoiesc ca ii poti decapsa
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #25
                      ai uitat sa pui ulei pe ferodouri ca sa nu mai scartie
                      nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                      Comment


                      • #26
                        super meserias!ma apuc de treaba,asa amotori cum santem,facem treaba mai bine ca mecanicu costel.

                        nu aveam curaj,da dupa ce am vazut clipul pe utube am capatat.merci mult!
                        Last edited by bologu; 16 November 2009, 13:34. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Eu am ABS, cat de curand ii desfac zilele astea si va zic ce vad pe acolo!
                          MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                          Comment


                          • #28
                            La un MCV stie cineva decat e piulita care tine tamburul ?
                            Ca am incercat cu 30 si 32 si nu merge

                            am aflat la MCV cu ABS piulita de la tambur
                            se desface cu tubulara de 36
                            Last edited by profanu; 23 February 2010, 14:48. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              Da.......am facut o mica greseala, am vrut sa verific in ce stare sunt ferodourile, sunt uzate, trebuie schimbate, si cand am desfacut piulita aia de 30 de pe ax nu am avut cheie tubulara ci inelara cu cot si am fortzat-o cam tare pt ca era inclestata serios piulitza si am reusit sa crap/fisurez putin locasul ala rotund(unde introduci cheia) care tine capacelul ala de aluminiu(sau ce material o fi). Acum nu stiu ce sa zic, nu trebuia sa fie mai rezistent? e totusi fier. Cand am montat la loc capacelul parea a sta fix la locul lui, roata a intrat si ea, acum ramane de vazut daca o sa se desprinda bucatica care s a fisurat. Sa-i dau cu silicon pt lipit pana nu o pierd?
                              Ce credeti, se poate intampla ceva rau? adica in afara de a pierde capacelul si de a intra praf acolo eu unu nu vad ce s-ar putea petrece

                              pun si o poza, luata din tutorialul lui Cristi
                              Attached Files
                              Last edited by lord_wader; 21 March 2010, 20:52.

                              Comment


                              • #30
                                sa inteleg ca la tine a crapat efectiv tamburul?
                                man, nu te juca, de la vibratii crapa in continuare. ca se crapa, strica janta sau mai stiu io ce, nu-i asa grav. dar te asigur ca ramai fara frana daca pistonasele de la roata aia nu intampina rezistenta!

                                schimba! oricum e ciudat ca ai reusit sa-l crapi ...
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google