Tutorial schimbat bieleta directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu se pune loctite pe filetul capului, are un canal epntru a egaliza presiunea aerului in burduf si loctitetul astupa canalul.
    Ia si citeste cu paine: http://www.trami.eu/page5.html
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      Uite ce zice producatorul, in propria-i carte de service.
      Acum sa nu vad scris: "are tot interesul in a fi schimbate piese"...

      Si inca ceva: uitat-te secvential, pe clipul inserat, la minutul 4:40 si putin mai incolo. Sunt prezentate bucata langa bucata, se vede foarte bine. Atat piesa originala, cat si cea noua, nu prezinta acel canal despre care ai amintit. Atat timp cat piesa este in interiorul burdufului si cuprinde inclusiv caseta de directie, nu isi are rostul pentru compensarea amintita.
      Attached Files
      Last edited by 77sky; 24 April 2012, 00:03.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        Originally posted by einstein1984 View Post
        Nu se pune loctite pe filetul capului, are un canal epntru a egaliza presiunea aerului in burduf si loctitetul astupa canalul.
        Ia si citeste cu paine: http://www.trami.eu/page5.html
        Mananci tu bielete cu paine daca bieletele de Logan au acele canale?

        Mai scuipa aroganta aia, ca prinde miros!

        Comment


        • #19
          Nu are nicio relevanță ce ai prezentat tu pentru Logan, citește și tu manualul, cu o gogoașă ceva, și eventual privește mai bine orice bieletă pentru Logan. Sigur nu ai greșit forumul ? Să fi fost forumul pentru Bugatti ?
          sigpic

          Comment


          • #20
            Am schimbat o bileleta si capatul de bara aferent la dealer si au pus pasta autoblocanta pe filetul bieletei.

            Comment


            • #21
              Normal, respecta procedura din care am exemplificat la postul nr. 17
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #22
                Originally posted by MyKe View Post
                Mananci tu bielete cu paine daca bieletele de Logan au acele canale?

                Mai scuipa aroganta aia, ca prinde miros!
                Poate ne arati loctite-l pe piesa demontata, sau o sa zici ca au fost chitrosi aia in uzina si nu au pus. Nu au pus ca nu e nevoie.
                P.S. Exista si masini pe lumea asta, nu doar Loganuri.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #23
                  Zilele aste voi schimba discurile de frana si placutele, asa ca am verificat si capetele de bara care acum o luna erau in toate mintile si surpriza, au joc.

                  Nu troncane, nu vibreaza directia, ca jocul e destul de mic. Dar nu mai prezinta garantie. Eu zic sa n-asteptati sa auziti zgomote de artilerie cand plecati de pe loc, verificati periodic capatele de bara.

                  Multi au invatat din tutorialele astea sa faca sau macar sa stie sa ceara sa li se faca ceva la masina. Tot respectul.
                  Last edited by mr.K; 24 April 2012, 10:53.

                  Comment


                  • #24
                    La ITP e bine?
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      Poate ne arati loctite-l pe piesa demontata, sau o sa zici ca au fost chitrosi aia in uzina si nu au pus. Nu au pus ca nu e nevoie.
                      P.S. Exista si masini pe lumea asta, nu doar Loganuri.
                      Daca va fi nevoie sa schimbi bieletele (sper cat mai tarziu) sa le specifici la taranii aia din service sa nu puna loctide pe filet, ca este prosti si nu stie ce face !

                      Comment


                      • #26
                        wow, amu mi-am dat seama ca am uitat sa raspund pe aici
                        Avoss: am nimerit fix vre-o 30-40 grade volan in stanga. arata ora 10 . am platit 97 lei sa vad volanul drept
                        MyKe: vinerea mare, sambata m-am apucat de schimbat, duminica pastele. m-am trezit ca nu mai era pasta in tub, ce mama... sa-i mai fac? mere si fara acum
                        einstein1984: bieleta originala si nici ce-a care am pus-o sus nu avea vre-un canal de aerisire. dar adevarat, pe bieleta veche nu era strop de autoblocant. eu am trecut ITP-ul la inceputul lui martie si i-am precizat omului sa-mi zica daca nu corespunde ceva penca schimb. omul a zis ca este in parametrii normali. si totusi dupa o luna jumatate m-am hotarat sa schimb tot. am simtit o usoara "gelatina" in directie si nu raspundea prompt. toate piesele aveau o mica uzura si per total afectau directia/precizia

                        desi nu a fost loctite pe bieleta de pe masina, pe nici una, din cauza ca nu folosim o cheie dinamometrica, chiar si eu recomand folosirea de loctite pentru blocaj
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #27
                          Pot readuce un pic la viata acest topic?
                          La minutul 6,20 din tutorial dl. Cristi remarca uzura unei bielete care misca in rotula numai prin influenta gravitatiei si asta ma face sa pun o intrebare:
                          Se pot verifica daca sunt uzate niste bielete DUPA ce au fost date jos de pe masina?
                          Mai exact, eu aveam un mic joc in volan la viteze mici, se balanganea 1-2 cm mai ales la iesirea din viraje. Am ridicat masina pe cric si am tras un pic de roti. Am sesizat un mic joc pe partea dreapta si am banuit ca e capul de bara. Pe stanga nu am sesizat jocuri.
                          Bun zic, e destul de normal la 60 mii km facuti majoritar in orasul nostru plin de gropi.
                          Ma duc la service pentru o parere autorizata si.....mi se confirma: pivotul capului de bara dreapta are joc dar cica si bieleta parca ar avea ceva...
                          Ca sa nu fac treaba de 2 ori, geometrie etc... am schimbat toate cele 4 piese, capete de bara si bielete pe ambele parti (pus Lemforder).
                          Piesele vechi le-am luat acasa si .... dupa ca am vazut tutorialul...ma gandesc daca nu cumva am schimbat degeaba bieletele. Cele date jos nu arata parca nici un fel de juc cand trag cu mana de ele si se misca destul de greu in articulatia aceea rotunda.
                          Nu imi pare neaparat rau ca le-am schimbat dar daca totusi mai sunt bune poate le dau cuiva (nu cu bani).

                          Comment


                          • #28
                            Da, se poate verifica dupa ce au fost date jos de pe masina DAR:

                            - daca se simte jocul la mana, cu ele date jos deja este mult prea multa uzura- dupa parerea mea

                            - uzura cel mai rapid se simte cu ele montate pe masina in mers.....apoi la verificare la mana cu ele montate.....de ce? niciodata cu ele demontate nu vei reusi sa actionezi cu fortele care le dezvolta masina in mers......

                            Deci pt finete si cei care se respecta.....cand se simte in mers, se pot schimba ( chiar daca cu masina oprita la verificare nu se simte, din motivele de mai sus)....

                            Universal se admite ca atunci cand simti jocul cu masina oprita la mana, trebuiesc schimbate.......deja s-a trecut de prima faza si se impune schimbarea....

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google