Un Prestige...MIC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri am trecut la...adidasi; a se citi anvelope de vara. Rotile de iarna au fost spalate; pe anvelope aplicat o solutie de protectie de la K2 si la magazie cu ele.
    Cu aceasta ocazie, ma gandeam la faptul ca iarna aceasta anvelopele de iarna n-au rulat pe zapada mai mult de 5-600km, iar solutia Crossclimate pare sa fie de luat in seama. Anvelopele de iarna au deja 5 ani si vreo 30 de mii; probabil le voi mai folosi 2 sezoane, dupa care...?
    La fiecare schimb al anvelopelor de iarna, butucul de centrare al rotilor a fost cu peria de sarma si aplicat un strat de vaselina cu cupru; prietenii stiu de ce.
    Inspectie vizuala discuri si placute; primele au o uzura de cca 2-2,2mm, iar despre placute (Ferodo FDB 1871), inca nu poate fi vorba de inlocuire.
    In dec. urmeaza ITP-ul si functie de nr. de km. efectuati pana atunci, voi decide daca schimb anul acesta sau anul viitor discurile.
    In rest, nicio problema de semnalat; poate doar aia ca masina se apropie de 99.000km.
    Ce poate spune un utilizator de Logan, care n-a inlocuit decat distributia, fara pompa de apa, la 3 ani si 54.000 (clauza de garantie), cablul de ambreiaj (pe garantie), doua seturi de becuri H4, doua seturi de stergatoare, un set de anvelope si bineinteles reviziile de an?
    Despre motorizare...ma felicit de cate ori am un drum lung de facut sau de o ...fortare in atac, pentru alegerea facuta; nici cu dCi-ul nu mi-e rusine, dar asta e alta problema care nu face obiectul discutiei.
    Attached Files
    Last edited by IancuMIC; 4 April 2016, 18:40.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Poți sa dai mai multe detalii despre vaselina cu cupru și despre soluția de la K2. Multumesc anticipat!

      Comment


      • Vaselina cu fulgi de cupru; e foarte rezistenta la temperaturi ridicate si impiedica griparea.
        Solutia de la K2, pentru protectia cauciucului.
        Attached Files
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Discurile mele la ~99.000.
          Cel din stanga e mai uzat din cauza culiselor.
          ...
          Minimul recomandat e de 17,7; mai merg deci.
          Attached Files
          Last edited by IancuMIC; 4 April 2016, 18:39.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • eu le-am schimbat la 70 de mii si nu le-am maltratat decat in primul an, nu mai mult de cateva zeci de km (am coborat de 2 ori transfagarasanul pe liber (un fel de coasting) si 1 data transalpina, cand nu stiam de frana de motor), in rest purtat foarte delicat cu ele

            le-am schimbat pt ca in iarna a6a dupa 1 zi-2 de stat faceau un zgomot infernal in masina, rugineau de le lua naiba, se auzeau ca franele de tren, cateva franari. la mana se simtea o adancitura pronuntata, santul sapat de placute in disc. am facut bine ca le-am schimbat, nu aratau prea fericit cu toate ca am folosit numai placute din reprezentanta, unu avea santuri/suprafata era exfoliata pe o portiune de 3-4cm

            nu stiu cum te tin pe tine 100.000...

            le-am schimbat cu trw, dupa prima iarna nici un zgomot
            Last edited by cristi....; 4 April 2016, 21:56.

            Comment


            • Pai l-au tinut 100k pentru ca stie sa folosesca corect frana de motor nu degeaba are experienta in sofat.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • pai da dar dupa aia am invatat si eu

                cum lumea tot zice ca reperele din fabrica sunt cele mai bune si ca nu mai gasesti piese atat de calitative, tratamentul la care le-am supus eu nici n-ar fi trebuit sa se simta, ci din contra, ar fi trebuit sa fie un fel de rodaj a la dr_mke

                bine, cand am coborat de pe transalpina, vara, +30 de grade, mirosea a frane incinse si dupa 4 h de pauza, inca nu se racisera complet ))

                au mers bine in cei 6 ani si 70 de mii de km, singura chestie jalnica era iarna. in rest nu auzeam nimic. dar iarna de la umiditate era tragedie la primele franari, un scrasnist puternic, care disparea insa dupa 3-4 franari
                Last edited by cristi....; 4 April 2016, 22:04.

                Comment


                • Mai este o chestie, nenea Iancu a schimbat atunci cand a trebuit placutele de frana un aspect important pentru prelungirea vietii discurilor.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • si asta am facut. primul rand de placute schimbat la 40 de mii, ca asa mi s-a parut mie ca de vina pt zgomot ar fi placutele. erau mai putin de 50% uzate

                    al doilea rand , tot de origine, au mers numai 30 de mii de km, uzura si mai mica, aveau carne o gramada, dar pt ca am schimbat discurile am zis sa nu pun tot placutele de origine si sa-i pun placute noi, tot trw care-s mai moi

                    deci practic dpdv al placutelor am cam aruncat cu banii pe fereastra. o data ca m-am grabit eu iar a doua oara nici n-am ajuns sa le uzez asta e
                    parerea mea ca placutele de origine sunt un pic mai dure. astea trw mai moi imi plac f mult
                    dar sa nu poluam topicul omului

                    Comment


                    • Originally posted by cristi.... View Post
                      nu stiu cum te tin pe tine 100.000...
                      Originally posted by prometheus View Post
                      Pai l-au tinut 100k pentru ca stie sa folosesca corect frana de motor nu degeaba are experienta in sofat.
                      Acum nu cred ca stapanesc eu la perfectie toate tainele conducerii preventive dar, un element de baza cum ar fi anticiparea traficului, m-a ajutat intotdeauna. In cuvinte scurte, important e sa stii cand si cat sa ridici piciorul de pe acceleratie. In aceiasi ordine de idei si la franare e la fel; cand si cat trebuie sa apesi pe pedala de frana.
                      Ce trebuie subliniat este faptul ca eu am grosimea minim recomandata e de 17,7mm, la discuri.
                      Din cate imi amintesc, placutele le-am schimbat pe la vreo 70 si ceva de mii; un coleg moderator chiar glumea spunand ca le-am inlocuit din plictiseala.
                      Poze de acum doi ani, cu ocazia inlocuirii; va las pe voi sa decideti cat mai mergeau.
                      Attached Files
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • chiar ca le-ai schimbat de plictiseala

                        mai mergeau un 25-30 de mii

                        Comment


                        • La stilul de condus al lui nenea Iancu posibil sa mai fi tinut inca 20.000 km.

                          Comment


                          • Asadar, ne pregatim de revizie.
                            Raman consecvent si voi merge pentru al 3 lea schimb cu Ravenol; in rest filtre de aer si habitaclu de la Mann (cel de aer de origine e tot Mann ), iar cel de ulei de origine.
                            Total piese 278 de lei.
                            Usor, usor Loganul a adunat 104 mii in ~8 ani (in noiembrie). Ce am inlocuit; placutele de frana, cablul ambreiaj, distrubutia si accesoriile, un set de bujii NGK Iridium, 3 seturi de bec far, bateria, doua w5w cu led si ambele de la pozitie/stop frana, parca unul de la tabloul de climatizare, doua seturi de huse, un set de anvelope de vara Conti-Eco5; sper sa nu fi scapat ceva.
                            Nu am ce sa reprosez acestei masini, iar daca ar fi sa scot in evidenta punctul forte al acesteia, ar trebui sa pomenesc despre motor si dupa aceea de cheltuielile extrem de scazute.
                            Consumul e unul decent, din punctul meu de vedere, adica un 5,8-6 %, afara, pe durata verii.
                            Bateria, implineste luna viitoare 3 ani; testerul arata ca e inca...tanara.
                            Attached Files
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Cat mai multi km in continuare! Foarte bine intretinuta masina, iar starea tehnica dupa 8 ani e impecabila.
                              Drumuri bune!

                              Comment


                              • Multumesc; asemenea.
                                La anul va urma probabil distributia+ accesoriile si pompa de apa care este cea de prima echipare, discurile si sa vedem cum vor fi pana atunci, amortizoarele.
                                Distributia a fost inlocuita in nov. 2012, LA 54.000km.
                                Din punct de vedere tehnic masina este perfecta (a "suportat" si doi incepatori, persoane de gen feminin, ceea ce nu e putin, totusi); nici n-as accepta sa fac vreun compromis, din acest punct de vedere.

                                Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google