Cauzele majore ale consumului de combustibil rezida in starea tehnica necorespunzatoare a automobilului si in stilul defectuos de conducere .Un alt punct nevralgic il constituie instalatia de aprindere. Un element minor in aparenta , dar cu implicatii foarte importante asupra economicitatii functionale a motorului il constituie filtru de aer . In ceea ce priveste celelalte elemente ale automobilului , care pot influenta in mod sensibil consumul de benzina ,pe primul loc se plaseaza pneurile . Scaderea presiunii din pneuri are ca efect cresterea rezistentei de rulare si deci , un consum mai mare de energie pentru deplasarea automobilului . Supraancarcarea automobilului , in special cand aceasta este efectuata prin port-bagaj exterior , constituie o sursa importanta de consum suplimentar de combustibil . Stilul de conducere poate influenta , la randul sau , in mod sensibil economicitatea automobilului . Aceasta influenta se refera la modul in care este manevrata pedala de acceleratie si la regimul de turatie a motorului .











... a uitat sa mentioneze ca trebuiesc demontate si tetierele ca si alea au o greutate si creste consumul, sa nu luam pasageri decat daca este necesar: "iubita nu vrei sa mergi tu cu tramvaiu' si ne vedem acolo ca nu are rost sa consum 0.5 l in plus". Mda... ce sa zic, foarte interesant articolul asta...
) si in timp o mai si pocnesti ... daca opresti motorul in mers risti multe ... si faza cu opritu motorului la semafor ... te ajunge mai mult
Adevarat sunt nou pe forum, in schimb sunt batran in conducere- 27 ani, Loganul este a 4 masina noua pana acum, am ceva cunostinte auto .
vroiam sa zic ca fiind un membru nou nu ar trebui sati inchidem din prima topicul , asa cum au patit multi altii pentru ca dupaia veti fi descurajati sa va exprimati opinia pe forum...
Comment