V-a Picat Ceva La Motor/injectie 1,5 Dci 85CP ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • V-a Picat Ceva La Motor/injectie 1,5 Dci 85CP ?

    Salutare.
    Ma adresez celor cu DCI de 85 CP
    Vreau sa va intreb daca va picat ceva la motor sau injectie la modelul asta.
    Eu am Ambition 85 CP + soft.
    Masina produsa in 2007, inmatriculata pe 1 apr 2008 si eu o am de pe 25.10.2008.
    Am luat-o cu 27.000 Km si acum am 89.500 Km
    E softata de la 35.000 Km
    Am folosit Castrol Magnatec Diesel 5W40
    Revizii la zi.
    Am fugarit ceva masina asta, inclusiv "dungulite" sau cum le ziceti voi )
    Pina acum nu am probleme cu ea.
    Singura observatie ... mananca ulei si scoate fum la blana. Completez 1-1,5 L la 15.000km (de la schimb la schimb).
    Motorina ... de la o sursa de incredere (rompetrol).
    Voi ati avut alte probleme ?
    sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
    :I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:

  • #2
    chestia aia cu uleiul nu stiu daca e normala defapt cred ca sigur nu-i a buna , si eu am tot dci de 85 cai dar fara cip nu manca gram de ulei esti sigur ca la tine masina manca ulei sau ai luat nivelul gresit ....
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

    Comment


    • #3
      Daca tie ti se pare ok ca mananca 1 l de ulei si scoate fum la greu,eu zic ca e pa turbina.

      Comment


      • #4
        si mie mi-a zis cineva care a fost in spatele meu ca scoate ceva fum dar mi s-a spus ca asa scoate in blana dupa o resoftare.si am observat si eu alte dizaluri resoftate care scot.acuma na...chestia cu uleiu...
        Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

        Comment


        • #5
          amice,o verificare in service ar fi ok ptr tine,dar presimt ca turbina ta cam trebuie schimbata

          Comment


          • #6
            spunea cineva pe forum ca i-au picat 3 injectoare. dar masina e in garantie. asa ca, cum iti e norocul si cu masinile astea...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Resoftare fara wastegate manarit= fum. E logic sa ai motorina nearsa daca nu ii dai aer, nu? Deci, orice diesel care da fum nu are neaparat turbina terminata.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Nu e normal sa dea cu fum in nici un caz, in fine... Ideea e ca daca fumul este negru, e motorina nearsa, dar daca este albastru atunci e "broblem". Fumul albastru este uleiul ars si poate la fel de bine sa fie de la o turbina tzandari.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  La loganurile dci (trei de 70 cai si doua de 85, dar van si pick-up, nu berlina) de de la o firma la care am lucrat, nu picase nimic esential in cei 120 - 135k km pe care ii aveau ultima data si erau saracutele abuzate din greu...le calareau aia si "dadeau" in ele ca disperatii, probabil in lipsa de femei sau ceva
                  Faceau manevre cu motorina, bagau de prin butoaie, cred ca faceau si "ceva" in rezervor, doar sa fie plin si tot rulau fara greturi...
                  Doar consumabile si revizii si alea vai de ele, mai mult lipsa. In schimb, aveau ceva probleme cu rugina, mai ales alea van.
                  Acuma, nu comentez despre rugina la dacia ca nu e ceva neobisnuit ci din contra si oricum se intampla si la case mai mari, dar am observat ca cu cat masina e mai "hingherita" si mai abuzata asa cu atat n-are nici pe dreq - si aici vorbesc strict de dci de care se plange si fuge toata lumea - pe cand daca o resfeti asa si mergi stresat de parca ai avea bomba in portbagaj, parca se "prosteste" nu stiu...efectiv nu am gasit nicio explicatie pt care masinile de firma alea tavalite rezista fata de alea personale...ca doar nu pune dacia motoare speciale sau ceva pt masini de firma.
                  Sau or fi vanurile, pickup-urile sau mcv-urile mai "dure" decat berlinele ? Doar au aceleasi motor...sau nu ?
                  Keyboard error or no keyboard present.
                  Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                  Comment


                  • #10
                    iti sustin puntul de vedere , masinile pe firma cu km multi alimenteaza de regula cu un card de la o anumita benzinarie , nu prea e mai alimenteaza cu bon fiscal si decontare la firma , in felul asta motorina e din pompa si procentul calitativ e mai crescut . Persoanele fizice alimenteaza de la bidon de la astfel de angajati de firma , de la stat sau privat, bidoanele nu sunt mereu curate, a mai fost si benzina in el , apoi pacura, apoi apa etc etc , in plus de asta sunt soferi care dupa ce ca merg cu motorina la juma de pret mai si chinuie motorul in regim subturat doar doar mai scade putin consumul...de aici mai apar alte probleme
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #11
                      Eu am mai spus-o: La diesel, mersul subturat dauneaza grav. E mai bine sa-l alergi pe 2500-3500 rpm.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        esti nebun? acolo consuma...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          daca turbina e dusa atunci nu mai trage si ai fi observat acest lucru. deci nu e turbina.

                          ai putea sa vb cu baietii care aschimba softurile. am inteles ca poate sa fie de la soft sa nu bage mai mult aer si cine stie ce.

                          ce sa consume.ca daca si la diesel ne plangem de consum mai ales la motoarele astea de renault. parerea mea e ca sunt niste motoare foarte reusite, fiabile,consum mic, performante ok.

                          la 2500 ture la drum lung ( 110-115km/h ) consum sub 4,5 -
                          1.5 dc

                          Comment


                          • #14
                            pai omul are lipa ulei la 10 mii cate un litru de ulei.ori asta sigur se duce si se arde de aici si o gasca de fum .iar singurul loc pe unde ar papa ulei e pe la turbina.in general dci-urile resoftate scot o tara de fum ,daca nu se umbla la wastegate cum zicea ady.asta e valbil despre motorina.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google