Ventilatorul De Pe Radiator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilatorul De Pe Radiator

    am o intrebare: ventilatorul care se raceste lichidul din radiator cand porneste?desi a inceput sa fie cald afara si pe bord arata 4liniute temperatura lichidului de racire, nu mi dau seama daca ventilatorul intra in functiune sau nu. de ce zic asta...pt ca dupa ce urc un deal,las masina mergand deschid capota si ma uit imediat la motor nu l vad invartindu-se.oare se raceste lichidul asa repede?nu ar trebui totusi motorul fiind cald sa se mai invarta si ventilatorul ala macar putin acolo? poate fi defect?
    am vazut ca are praf pe el(desi praful se poate depune si de la mers) si asta ma duce cu gandul ca e stricat. e vreo metoda de a-l vedea in functiune in timp ce sunt cu, capora ridicata?
    am deschis acest topic si pt ca anteriorul(topic) se referea la mirosul de ""covrigi"" ce vine de la motor dupa ce fortzez putin la deal. sa aiba legatura mirosul cu o posibila defectiune a acestui ventilator? sau e normal sa intre in functiune f rar aproape spre deloc,ceea ce ar explica si praful de pe pale

    multumesc din nou anticipat

  • #2
    pai elv porneste mai mult ca sigur daca ai 4 liniute la bord si mirosu de covrigi cred ca este de la ambreiaj daca o fortezi la deal
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #3
      Cred ca iti faci griji degeaba, atata timp cat te incadrezi in cele patru liniute nu cred ca este vreo problema. Praful poate indica faptul ca functioneaza, vezi cum arata un cooler de sursa. Motorul este foarte silentios si nu se aude in timpul mersului, eu cel putin intr-un an nu l-am auzit niciodata mergand, s-a intamplat insa de doua ori sa porneasca in momentul cand plecam de la masina. Mirosul poate fi de ambreiaj cum a spus si colegul mai sus.

      Comment


      • #4
        am mai gasit un raspuns dat de andrei acum 2 ani:
        "La dCi-uri GMV-ul porneste doar in aglomeratie mare sau cu AC-ul pornit si merge doar vreo 10 secunde pentru ca se raceste foarte repede motorul si nu mai e nevoie de functionarea lui. Iar dupa oprirea motorului, nu porneste niciodata la dCi."

        nu inteleg de ce la prima cautare nu mia aratat topicul respectiv ca nu mai cream eu unul nou.
        acum sunt mai linistit.stiu ca VALEO e o firma serioasa,deci probabil imi fac griji degeaba.eram obisnuit cu vechea dacie la care ventilatorul era pus in miscare continuu de curea.

        mirosul nu e de ambreaj,vine din zona galeriei.cineva sugera ca ar fi de la lichidul de racire de asta m-am panicat in legatura cu lentilatorul.
        masina nu e noua.are deja 75mii km deci 4linii mi se pare decent pe caldura asta si apare la vreo 15 minute de mers in afara sau la cativa km de mers in oras.in martie(cand am luat o) apareau 4 linii abia dupa vreo 30minute de mers si deja ma gandeam ca e senzorul defect
        Last edited by lord_wader; 14 June 2009, 18:29.

        Comment


        • #5
          Patru linii sunt si vara si iarna si asta cam dupa 5-10 minute de mers, cel putin asa este la mine. Daca mirosul vine din zona galeriei este posibil ca in timpul mersului sa fi sarit vreo substanta si cand se incinge sa produca acel miros.

          Comment


          • #6
            ventilatoarele astea cred c-au fost puse pe masina sa aiba vreo firma de ce sa le vanda , ventilatorul de la a mea nu a pornit in viata lui , probabil au o racire buna si are nevoie masina draq il stie .
            ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

            Comment


            • #7
              @lord_wader: Postul meu citat mai sus se referea la motorizarile dCi, nu MPi cum ai tu! Normal GMV ar trebui sa porneasca dupa mers mult prin oras cu turatii mai ridicate. Iti poti da seama daca functioneaza daca ai AC sa ii dai drumul sau mergi la service pentru o testare computerizata, dureaza cateva minute.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                scuze andrei,am dat corectare la 1400 in Dci dar nu a mers.
                Dci am.1400 era inainte si era o dacie 1310(1400)

                Comment


                • #9
                  Atunci e normal, stai linistit. Motoarele dCi se incalzescu greu si se racesc repede.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Ieri mi-a pornit si mie prima oara GMV-ul pe Transfagarasan. Am 45000 km si nu pornise niciodata.
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • #11
                      deci la mine vara prin oras la semafor porneste siiigur. Daca vii de la drum lung lasa motorul pornit in soare si va porni
                      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                      Comment


                      • #12
                        Faneluztu si cum s-a manifestat cand a pornit? se aude din interior?

                        Comment


                        • #13
                          Sincer, nici nu mi-am dat seama, a pornit cand oprisem intr-o parcare sa facem poze. Am lasat motorul pornit si m-am cam departat de masina, si cand am venit inapoi mi-a zis Gusi, care ramasese mai aproape, ca a pornit.
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • #14
                            la mine in 56.000 km nu l-am auzit sau vazut sa porneasca niciodata.de functionat functioneaza sigur.

                            Comment


                            • #15
                              cel mai simplu test- porneste aerul conditionat si atunci va porni si ventilatorul.


                              eu din pacate am foarte multe drumuri pe campuri. si am pamantul pe carcasa ventilator si pe motor- am niste dungi de paman( nu praf) s-au speriat aia la service la revizie si eram chiar ingrijorat daca mai porneste ventilatorul ala. dar cum a dat caldura lam prins invartinduse il pandeam de mult )


                              din masina nu se simte cand porneste. de afara langa masina se aude putin ( este acoperit de zogmotul motorului)
                              1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google