@fanelutzu: personal nu cred ca nu ti-a pornit vreodata, chiar daca dieselul se incalzeste greu si se raceste usor. Ca nu l-ai auzit sau "prins" vreodata pornit e altceva. Nu exista, mai ales pe calduri si in trafic greu, sa nu porneasca. Daca ai AC, iarasi merge, fiindca porneste automat pe treapta 1 la pornirea AC-ului.
Ventilatorul De Pe Radiator
Collapse
X
-
Nu am AC. Daca chiar a pornit fara sa-mi dau eu seama inseamna ca s-a oprit in aceeasi pozitie-am facut un semn pe el si tot acolo a stat mult timp.
Comment
-
Originally posted by lord_wader View Postam o intrebare: ventilatorul care se raceste lichidul din radiator cand porneste?desi a inceput sa fie cald afara si pe bord arata 4liniute temperatura lichidului de racire, nu mi dau seama daca ventilatorul intra in functiune sau nu. de ce zic asta...pt ca dupa ce urc un deal,las masina mergand deschid capota si ma uit imediat la motor nu l vad invartindu-se.oare se raceste lichidul asa repede?nu ar trebui totusi motorul fiind cald sa se mai invarta si ventilatorul ala macar putin acolo? poate fi defect?
am vazut ca are praf pe el(desi praful se poate depune si de la mers) si asta ma duce cu gandul ca e stricat. e vreo metoda de a-l vedea in functiune in timp ce sunt cu, capora ridicata?
am deschis acest topic si pt ca anteriorul(topic) se referea la mirosul de ""covrigi"" ce vine de la motor dupa ce fortzez putin la deal. sa aiba legatura mirosul cu o posibila defectiune a acestui ventilator? sau e normal sa intre in functiune f rar aproape spre deloc,ceea ce ar explica si praful de pe pale
multumesc din nou anticipat
-opresti pe dreapta
-salti capota
- astepti 10 min sau mai mult desi nu e cazul pe caldura asta si vezi daca porneste sau nu acel ventilator.
Daca nu porneste sa te duci la service.
Cat astepti poti tura in sprituri de max 2000rpm sa se incalzeasca mai repede.
Sa nu fie ac pornit sau caldura deschisa.
Comment
-
La diesel nu este indicat sa dai sprit,daca dupa atitea raspunsuri inca ai indoieli parerea mea mergi intr-un service sa o puna pe un tester si de acolo rezulta clar la ce temperatura lucreaza motorul(posibil ca termostatul sa fie defect sau chiar afisajul sa indice eronat).Oricum stai linistit explicatia data de andrei este o explicatie corecta si justa.
Comment
-
Originally posted by RACINGCODE View PostPoti sa dai sprit la diesel daca nu ambalezi la max, la 1500-200rpm e chiar mai bine decat sa stea in ralanti.
Comment
-
Te rog sa ma crezi ca asta e meseria mea si ca nu este absolut nici o problema.
Cea mai mare problema la diesel de care nu putem scapa este mersul in gol.
Sigur daca ambalezi un diesel cu sprituri la 4000rpm si peste poate deveni periculos.
Motorul de renault este bun si solid, dar desigur exista cateva accesorii care fac probleme.
Comment
-
@flooorin: la dieseluri nu se aude, fiind estompat de zgomotul motorului. La mine a pornit si la -10 grade cand urcam muntele si tot patru linii am avut la apa, iar radiatorul nu a ajuns vreodata sa fiarba.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
@flooorin: In caz ca nu ai observat, threadul asta e deschis in sectiunea dedicata motorizarilor diesel. La motorizarile pe benzina e normal sa porneasca des, pentru ca se incalzesc repede si se racesc greu.
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostSi nu e bine sa dai spritzuri la nici un diesel de pe pamantul asta!
Comment
-
ieri am auzit/vazut ventilatorul pornind.termometrul din zona bucium din Iasi indica 33grade,era f cald afara,masinile circulau bara la bara.am tras masina intr-o "parcare"(vorba vine parcare,ca nu exista asa ceva in ro),am lasat motorul sa mearga,am tras capota.era soare f puternic.la 30secunde dupa ce am tras capota ca sa bata caldura spre motor a inceput sa se invarta.20 de secunde maxim,apoi s a oprit. acum stiu ca functioneaza
Comment
-
Originally posted by lord_wader View Postieri am auzit/vazut ventilatorul pornind.termometrul din zona bucium din Iasi indica 33grade,era f cald afara,masinile circulau bara la bara.am tras masina intr-o "parcare"(vorba vine parcare,ca nu exista asa ceva in ro),am lasat motorul sa mearga,am tras capota.era soare f puternic.la 30secunde dupa ce am tras capota ca sa bata caldura spre motor a inceput sa se invarta.20 de secunde maxim,apoi s a oprit. acum stiu ca functioneazasigpic
Comment
-
sall, am si io o problema: cand am oprit motorul, ventilatorul tot functiona cam 4-5 min, si tot nu s-e oprea, dar am pornit masina si am oprito si s-a oprit si el. nu mi sa intamplat pana acum cu motoru oprit sa mearga ventilatoru... este vreo problema??? a mai intalnit cineva asa ceva???ast raspunsurile voastre
Comment
Comment