Vialle LPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vialle LPI

    Cine a auzit de aceasta instalatie- Vialle?

    Si singurul dealer din RO:

    Pare destul de interesanta- citez:
    ''combustibilul LPG nu mai este vaporizat, ci injectat ca lichid in galeria de admisie. Efectul de racire a vaporizarii, imbunatateste eficienta volumetrica si creste puterea motorului. Prin refolosirea ECU existent pentru benzina, se pastreaza proprietatile originale ale vehiculului si se reduce impactul asupra mediului.''

    Se pare ca merge si pentru injectie directa:
    ''LPDI indeplineste normele EURO5 si EURO6, poate functiona ca un monofuel (este singura instalatie din lume de acest fel, adica se poate folosi numai cu GPL, indiferent de temperatura exterioara, nefiind nevoie de benzina). Bineinteles se poate folosi si benzina, daca se doreste, folosind comutatorul.
    Cu sistemul LPdi, valvele de admisie sunt ocolite, ceea ce-l face potrvit pentru noile motorare cu injectie directa. Gazul este introdus in cilintrii prin injectoarele standard de benzina. Acest sistem revolutionar se bazeaza pe noi tehnologii patentate de Vialle.''
    Saab 9-5 Aero

  • #2
    E de vreun an cred ...mai e si pe la BRC o trasnaie asemanatoare...
    Daca iti iei avion si zbori prin Vest merita atentia...
    Ai intrebat de pret ?
    Cu gazul de la noi sa treaca direct prin injectoarele de benzina ?
    O gluma buna...nu cred ca ajungi la 100k...
    Din cite am inteles se lasa cu modificari pe la pompa de inalta etc...
    Deja intram in zona de SF...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #3
      Dar care e treaba ca introduce gpl ul in forma lichida? Sunt avantaje?
      Instalatia e super tare, e din categoria Prins.
      Din cate am intelesc eu pentru injectie directa se duce pe la 2,000 Eur- dar si concurenta tot pe acolo e.
      Un coleg are pe Saab asa ceva- masina are 210,000 km pe Gpl fara probleme.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • #4
        2000euro e puțin?
        Asta în ideea ca te duci în Ardeal la montaj.
        Ori faci km la greu ori ai consum cu găleata.
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #5
          Depinde cat costa masina la care vrei sa montezi asemenea instalatie
          La un Porsche Cayenne cred ca merita ... la masini sub 20 000 de eur nu prea merita
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #6
            Dacă faci 5000km/an?
            Depinde de motorizare, și consum...
            Nu are treaba cu prețul mașinii...
            Amortizezi valoarea instalației nu a mașinii.
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #7
              Pai din cate stiu eu la injectie directa (cum e GDI de la Kia-Hyundai) in general orice instalatie costa in jur de 8,000- 9,000 lei, corectati ma daca gresesc.
              Si sincer eu as prefera un Porsche pe benzina cu km mai putini pe care sa pun o instalatie de 2,000 EUR, decat sa iau unul diesel in aceiasi bani, dar cu 150,000 km in plus minim

              Daca stiam de aceasta instalatie inainte sa montez Zenit Pro, probabil mi-as fi pus chiar daca am dat pe masina 7,000 EUR si instalatia costa 2,000 EUR.
              Din ce am citit sunt multi dealeri care pun pe afara aceasta instalatie, inclusiv Subaru de la noi.
              Dar acum ma multumesc si cu Zenit Pro- a costat 3,600 lei si deja am amortizat o.
              A mea - Saab 9-5 260 cai, 350 cuplu cu 370 cuplu pe kick down, consuma app. 15% in oras (trafic moderat spre aglomerat in zona de nord) si app 12-13% afara (60 in localitati, 160-170 afara). La un mers mai domol ia cam 10-11.(pana in 140). Din decembrie 2015 pana acum am facut 24,000 km.
              Last edited by eugenmanea; 2 April 2017, 23:48.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #8
                Vorbim discutii mosule...
                LPI in primul rand e cu propan nu LPG...
                Pui LPG se duce pompa din rezervor...
                LiquidSi by Vialle Autogas Systems b.v.

                Au si pentru LPG se pare ...vezi mai sus.

                Stii cum se zice "iarna nu-i ca vara, dimineata nu-i ca seara..."
                Nu tot ce zboara pe dincolo e bun/fiabil la noi. Sa mai zic de montatori?
                Pe injectie directa cu instalatie normala, iti poate da cu virgula maxim la montaj, mai ales daca masina are multi km si nu e "in toate mintile"...
                La asta cu injectie lichida deja sunt prea multe necunoscute...

                Pe injectie multipunct e ok , cam toate tigaile merg si e mai putin pretentios...
                Nu rezolvai nimic daca iti puneai alte avioane pe jucarica ta...amortizai mai greu instalatia.

                Motorizarile TSI sunt de tot rasul la majoritatea marcilor...
                Eu unul am vrut sa raman pe VAG, dar peste 2005 nu prea ai ce lua benzinara ...1.6l 102CP pe unele tigai pana in 2008 si nu prea se gasesc ... asa ca decat TSI/TFSI/FSI am preferat varianta mai putin proasta 8 valve diesel cu 300k/istoric etc...
                Si sunt fan benzina+LPG ...
                Dar pe benzina, VAG-ul s-a dus la vale, Opel la fel, "made in France" nu pun b...t, Japan nu prea gasesti piese rapid, mecanici etc
                Ma gandesc cu groaza cu ce schimb tigaia peste vreo 5-6 ani...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #9
                  Am avut eu vialle LPI (GPL nu propan sau altceva) pe o dubita fiat scudo 2.0 136 cai. Ori benzina ori gaz la fel mergea dar cel mai important consumul de gaz era identic cu cel de benzina, nu se gatuia peste 4000 rpm sau in sarcina (cum am avut alta instalatie demult pe o calibra). Instalatia pe masina arata foarte simplu fara plaman, doar injectoare ecu si butelia si bineinteles conductele de gpl (dintr-un plastic extrem de dur). Singura problema costul pieselor de schimb ..o butelie ~800 euro , un injector ~150e..pompa din rezervor cate sute si aia... si tot asa..ca sa nu mai zic ca nici la pretul ala tot din afara trebuie sa le cumperi. Am avut si am mers cu mai multe masini pe gpl dar ca fiatu' asta nu mergea niciuna.
                  Last edited by tonu_adrian; 7 April 2017, 20:03.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google