Vibratii Ale Volanului / Inele De Centrare .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii Ale Volanului / Inele De Centrare .

    Salut.

    Am si eu niste jante mega drive copia celor de pe BMW pe 15".

    Problema este ca la viteze mai mari de 100 km/h am trepidatii ale volanului si nu stiu care ar putea fi cauzele.

    Vreau sa va spun ca jantele au venit cu inelele de centrare din plastic specifice acestora . Au fost echilibrate la montare si totusi am aceasta problema.

    Un prieten mi-a zis ca sunt niste inele speciale pentru logan dar nu stiu exact .

    Avand in vedere ca jantele au venit cu inelele respective de centarare nu ar fi trebuit sa mai am niciun fel de problema.


    Astept sfaturi si pareri din parea voastra.

  • #2
    Inelele pot fi de plastic(cele care vin cu jantele) sau de aluminiu pe care le poate face cineva la strung. Eu am de plastic si n-am nici o problema. E posibil ca cel care a echilibrat rotile sa nu le fi facut corect. Incearca la alta vulcanizare.
    Toata lumea se plinge ca nu are memorie, dar nimeni nu se vaita ca nu are logica.

    Comment


    • #3
      salutare

      dar acele inele nu pot sa fie si de cauciuc???? ale mele asa sunt din cate imi amintesc
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • #4
        Este recomandat ca dupa ce parcugi niste km cu masina sa faci o re-echilibrare. Daca vibratia a aparut dupa primii km atunci are o problema aparatul pe care s-a facut echilibrarea.
        Super Oferte Accesorii Logan

        Comment


        • #5
          Salut.
          Incearca si muta rotile de pe fata pe spate[daca le-ai echilibrat si pe ele] asta sa fi sigur ca sunt echilibrate neconform.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Augustin-Yng View Post
            Salut.
            Incearca si muta rotile de pe fata pe spate[daca le-ai echilibrat si pe ele] asta sa fi sigur ca sunt echilibrate neconform.
            Numai bine.
            Augustin exact asta am facut am mutat jantele de pe fata pe spate si invers si ce crezi pe acelasi drum cu aceleasi viteze am impresia ca acum cu cele de pe spate puse pe fata vibreaza si mai tare decat inainte .

            Originally posted by ToranagaSama View Post
            Este recomandat ca dupa ce parcugi niste km cu masina sa faci o re-echilibrare. Daca vibratia a aparut dupa primii km atunci are o problema aparatul pe care s-a facut echilibrarea.
            Problema asta o am inca de la inceput cu vibratia respectiva .

            Posibil sa fie cei de acolo nepriceputi sau aparatul sa nu fie ok pentru ca a fost ceva de genu montare gratuita undeva pe Cheiul Dambovitei . NU era cine stie ce service-ul dar acum nu stiu ce sa zic.
            Last edited by RsA; 21 May 2012, 13:23. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Am avut si eu problema asta anu trecut cu rotile de iarna. Dupa montaj imi trepidau cand ajungeam pe la 120, am fost si le-am reechilibrat pe alt aparat si nu mai aveam nici o vibratie.
              Super Oferte Accesorii Logan

              Comment


              • #8
                Mersi . Cred ca asta o sa fie urmatorul pas pe care o sa.l fac si eu
                Sper sa se rezolve si sa nu mai am problemele astea dupa reechilibrare.
                Daca mai aveti si alte idei sau rezolvari care imi pot fi folositoare le astept cu mare placere.
                Last edited by Seba; 23 May 2012, 00:24.

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Da, pai atunci inseamna ca cei care au facut echilibrajul nu sunt asa priceputi.
                  refa echilibratul sau poti merge la ei sa verifice/remedieze asta daca vor vrea sa-si remedieze neefectuarea echilibrajului corect.
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    fugi la autosoft si uita de alte balacarii de "vulvanizari" ;)
                    echilibreaza-le pe toate si ti-ai rezolvat problema
                    tre sa refac si eu echilibratul ca am facut vreo 2 mii de km cu jantele noi
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #11
                      Prietenii de la Autosoft cand mi.am pus cauciucurile de iarna mi.au rupt buza unuia dintre cauciucurile de vara.
                      O sa fac din nou echilibarea .
                      Dar daca tot veni vorba cum e treaba cu jantele noi si cu reechilibratul?
                      De ce sa reechilibrezi doar pentru ca ai jante noi??
                      Last edited by Seba; 23 May 2012, 00:25.

                      Comment


                      • #12
                        Se mai intampla, fiecare padure are uscaturi, dar aparatele de echilibrat ce le folosesc sunt cele mai bune.

                        S-ar aseaza cauciucul pe janta la rulare si zica-se ar fi buna o reechilibrare la niste km dupa ce montezi anvelopele pe jante, oricum simt ceva finut si eu dupa 120 km/h si o sa dau o fuga sa le refac, macar pe fata.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          Am inteles dar asta se face o singura data din momentul cand ti.ai luat jantele noi nu este o regula generala nu?
                          Last edited by Seba; 23 May 2012, 00:26.

                          Comment


                          • #14
                            numa prima data cand rulezi jantele cateva sute de km. in rest drumuri uscate si talpa grea
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by RsA View Post

                              Dar daca tot veni vorba cum e treaba cu jantele noi si cu reechilibratul?

                              De ce sa reechilibrezi doar pentru ca ai jante noi??
                              Se echilibreaza roata, care este compusa din anvelopa si janta; nu toate jantele, fie ele noi au aceleasi centru de greutate; asa ca se echilibreaza de fiecare data cand se inlocuieste una din cele doua componente ale rotii, pentru a evita neplaceri de genul celor expuse, respectiv vibratii in volan.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google