Vibratii In Volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii In Volan

    Problema pe care o intampin am mai expus-o in threadul cuiva dar nu am fost lamurit, consider ca nu e o problema majora dar cel putin stresanta.
    Pe drumurile pietruite,sau gropi, imi vibreaza un pic volanul in mana, mai exact la fiecare piatra care este iesita in relief, totodata se aude si un zgomot de vibratie, nu stiu cum sa exemplific, dar de exemplu cei care au avut bicicleta, tineti minte ca ghidonul se mai slabea la o anumita perioada,(de la borduri, gropi etc) si aparea un joc atunci cand miscai ghidonul inainte inapoi sau dadeai in gropi. Cam asa patesc si eu la masina, ideea este ca daca misc de volan, el nu se misca, nu face zgomot, ci doar atunci cand merg pe drumuri nasoale, unde toate vibratiile se reflecta prin roti -> axul volanului si inplicit in volan.
    Specific ca am facut revizia in august, le-am spus de problema celor de la Tulcea, au ridicat-o, au verificat-o peste tot, roti, caseta, etc. si nimic.
    Asa ca am nevoie de sfatul vostru, poate trebuie sa strang vreo piulita pe sub volan, adica sa il dau jos, sa vad axul care sustine volanul, nu cunosc sistemul, dar axul ala trebuie sa aiba vre'un reglaj la terminatia lui, ca doar nu sta in aer, are o sustinere.
    Ca sa nu ziceti ca e placebo, vreau sa mai zic ca pe aceleasi drumuri merg si cu alt logan care nu se manifesta ca cel descris mai sus, volanul e teapan, fara zgomote si vibratii, ba chiar mi se pare ca se invarte mai greu.

  • #2
    n-o fi avand servo...!?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Stai ma @seba ca am servo, si are si celalalt logan. Sper ca nu bag pe nimeni in ceata cu romanul scris mai sus

      Comment


      • #4
        acu' sigur m-ai bagat in ceata...
        ma, tu ai ph2 cu volan reglabil? poate scartaia jegul ala de balama/cupla sau cum i-o fi zicand...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          daca pe bucsaraie si pe pivoti nimic,atunci verifica presiunea in roate,fata 2,0 atm si spate 2,2 atm ai pe usa la sofer indici de presiune pe diferite drumuri
          verifica si problema presiunii si revino cu ce ai facut si de la ce era
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            nu imi scartaie nimic, nu am volan reglabil, am doar un mic joc, care se manifesta si sonor, este exact la nivelul volanului, nu scartaie sau face ce am specificat in momentul rotirii de volan, merg pur si simplu drept nu misc volanul, cum dau de drum prost, hop zgomot sub volan. Am incercat sa umblu pe acolo, am dat jos plasticile din jurul volanului, manete, am mers fara ele ofroad, la fel face. Eram gata sa dau jos volanul sa vad ce mecanism se ascunde sub el, dar nu am avut trox asa mare. Pana la urma ma XXX pe el de joc ca si asa de 1 an de zile la fel face, nu s-a intensificat, dar stiti cum e, vrei ca masina sa fie ceas.

            Comment


            • #7
              si eu am aceeasi bataie, am fost in service prima data nu m-au crezut, au zis ca totu e ok...m-am dus si a 2-a oara si a venit unul de la ei si a condus-o pe piatra cubica si a vazut care e treaba. Mi-au facut programare si au facut o diagnosticare ca mai apoi sa-mi spuna ca trebuie sa schimbe caseta de directie, astept sa vina, sa ma sune si sa ma duc s-o schimbe.
              Acum, ce sa zic , mai am un prieten care are laureat (eu am preference, deci nu are voal reglabil) si el si-a schimbat caseta de directii de curand din cate am inteles pt. moment a scapat de bataia in voaln si troncanit, insa are o alta problema: cand franeaza brusc trage dreapta...si cei de la service i-au spus ca asta e din cauza volanului reglabil. Eu nu stiu, nu ma prea pricep dar cam asta au spus cei de la service care poate ca "se pricep".
              Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

              Comment


              • #8
                nu stiu daca am aceeasi problema ca florian, dar similara presupun ca este. Cand merg pe drumuri accidentate, gropi, pietris, in mare parte un drum forestier intr-o stare mai proasta se intampla ceva foarte deranjant. Mi se misca volanul la fiecare piatra mai mare sau groapa mai urata. Nu ramane teapan in pozitia lui, ci se misca ba stanga, ba dreapta. Nu stiu daca acest lucru este normal asa ca va rog sa ma lamuriti si p mine. Mentionez ca am gume mai late 205/55/16....sa fie oare de la ele???
                SUCCES is MY only motherfucker option , failure's NOT!!!

                Comment


                • #9
                  mare ti-e gradina Doamne

                  Originally posted by Simon View Post
                  ....... insa are o alta problema: cand franeaza brusc trage dreapta...si cei de la service i-au spus ca asta e din cauza volanului reglabil. Eu nu stiu, nu ma prea pricep dar cam asta au spus cei de la service care poate ca "se pricep".
                  sa mearga inapoi in service si sa le zica la mecanicii aia,ca rht mai mare nu au putut minca,decat sa zica ce au spus mai sus "si cei de la service i-au spus ca asta e din cauza volanului reglabil",cum sa fie posibil asa ceva,ori are unghiul de fuga dus,ori franeaza mai tare pe partea dreapta,pe stanga sa nu aibe pistonasul etrierului blocat sau sa mearga mai greu...Doamne iarta-ma ca mare ti-e gradina cu prosti,sa mearga domne inapoi in service si sa ai dea de cap ca nu e adevarat treaba cu ,la franare trage dreapta din cauza volanului reglabil pe inaltime
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    handicapati pe post de mecanici auto...
                    cum mama dracu de numa la dacie franeaza mai atre o parte din cauza volanului reglabil? mari handicapati astia de la audi, mercedes, bmw, lancia, jaguar, ca ei la volanele lor reglabile n-or reusit sa faca masinile sa fuga de cur la franare si tot volane regalbile au...
                    pe langa blocajul placutelor, care ar insemna sa traga dreapta si pe drept, nu doar pe curbe, mai poate fi o bucsa slabita sau un capat de bara. sau un brat al cadrului motor cu joc la prinderea in caroserie. desi m-as indoi de asta ultima...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      am avut pe mina un logan,la care a trebuit sa schimb tot ce inseamna parte mecanica pe fata bascule cu bucsi si pivot,bilete de directie si capat de bara(dupa terminarea lucrarii l-am trimis val vartej sa isi faca unghiurile)flanse amortizor,tot ce sa mai,dar sincer eu am mers cu el si in afara de troncanit,dar troncanit nu tragea stanga sau tragea dreapta,mi-e greu sa cred ca asa ceva ar putea fi cauza ,bucsile,nu le exclud ca si tu seba ai mare dreptate
                      dar sa zici ca iti trage de la reglajul volanului stanga sau dreapta,ori trebuie sa fii incult ori trebuie sa lasi mecanica si sa te apuci de gradinarit
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #12
                        ma gandeam daca e o bcsa sparta la bratul inferior, isi poate modifica bratul unghiul fata de axa masinii si atunci ramane roata un pic in urma pe franare, se deschide asimetric unghiul de fuga si iminge astfel in bara de directie din dreapta, fapt simtit si-n volan si in comportamentul masinii, ca trage intr-o parte...stiu ca la masinile cu suspensie tip paralelogram deformabil (double wishbone) cum era la raposata 1300, alea au brat tirant care regleaza unghiul de avans/intarziere al rotii si acolo daca se slabeste capul de fixare, bate si fuge masina intr-o parte, atat pe gaz cat si pe franare. la mcpherson, daca bratul inferior e rupt sau ovalizata prinderea bucsei, joc la cadrul motor, ma gandesc ca efectul de ramanere in urma al rotii e acelasi si se traduce tot prin smucitura aplicata barei de directie, ceea ce simti in volan ca "trage" intr-o parte...dau si eu cu presupusul, nu-s mecanic...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut prieteni!O problema asemanatoare am si eu:Nu-mi place comportamentul volanului;la viteze mici simt cum are tendinta sa faca un mic joc stanga dreapta parca s-ar plia dupa denivelarile drumului(sa fie de la anvelope sau de la servodirectie).Presiunea pe fata e 2.0 dupa carte.Pe de alta parte am facut un test la 70 km/h am lasat volanul liber,desi pastra directia are un tremur stanga dreapta de 1 maxim 2 grade.Nu stiu daca e corecta exprimarea dar prea transmite toate miscarile .Nu e o chestie prea evidenta dar parca ma ingrijoreaza.Ca si detalii Preference DCI,48000km,anvelopele aceleasi de la cumparare,pe cat pot evit gropile,verific presiunea lunar ; Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            Mai oameni buni e normal sa se miste volanul la viteza mica pe drum cu denivelari si chiar si pe piatra cubica e normal sa se simta o usoara vibratie a volanului

                            Comment


                            • #15
                              Eu nu am avut asemenea probleme la masina mea si sper sa nu am,dar inainte sa am loganul am avut un matiz si tot asa aveam joc undeva sub volan "asa mi se parea"am sunt meseriasul si mia spous sa vad bucse,beletebde directie.......si mi-a mia spus k la caseta se mai afla un surub din care mai poti strange din joc"in cazul daca ar juca din caseta" dar se va misca mai greu in curbe,deci inceraca si tu sa vezi daca ai ceva asemanator la caseta de directie sau daca nu vezi ca ai vreo bucsa sub volan"ca la batrana dacie 1300"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google