Viteza Maxima 1,5 Dci 85 Hp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai si explicatia?Difera pinioanele din cv?

    Comment


    • #32
      Normal, dci-urile de 65 si 70 cp (berlina) au aceleasi rapoarte, ma rog, pinioane.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #33
        Originally posted by logabidci View Post
        Hai ca se poate,care dai mai mult de 195?Licitati baieti.
        Se poate cand o zbura porcu! Cand ajunge dci-ul 85 la 4200rpm (~180km/h pe bord si cam 167-168 pe GPS) cade-n cap, atat la cuplu cat si la putere. Cum dracu sa alerge mai tare avand in vedere ca rezistenta aerului e din ce in ce mai mare, presiunea aerului de sub masina creste in asa hal incat, practic, face masina sa pluteasca (de aici vine si senzatia de barca pe valuri). Pentru a depasi bariera celor 200km/h (pe GPS), puterea motorului ar trebui sa fie undeva in jurul valorii de 110-120cp combinata cu elemente de caroserie care sa imbunatateasca aerodinamica. Pana atunci ne multumim cu 167km/h (max 175 daca bate vantul din spate).

        Comment


        • #34
          ma bag si eu in seama aiura in tramvai dar va zic ca merge loganul mai tare de 175
          1.5 dci 70cp resoftat,3 persoane in masina + bagaje ...185 pe ceas si mai mergea dar se termina drumul
          http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

          Comment


          • #35
            Ma bag si eu desi am symbol dci 85 dar urmaresc forumul logan cu atentie de fapt de aici am aflat primele pareri despre motorul de 85cp cind a aparut inainte sa mi iau masina.
            De 2 ori am incercat vara pe autostrada soarelui si am reusit pe ceas ,repet pe ceas 193 si undeva la 4200rpm,mai mult nu mai putea orice i-as fi facut.
            iar fabrica da vit max 177km/h

            Comment


            • #36
              o viteza de 180 190 cum ziceti voi necesita o putere in jurul a 100 cai. puteti sa ii faceti si chip tuning la loganul de 85 cai pt ca turatia este limitata la 4500. deci poate sa aiba si 200 cai ca tot la 4500 cu a 5 a se opreste. eu am mers cu dci 85 pe a2 si mai mult de 175 pe ceas nu a luat. si am tot incercat de la cernavoda la bucuresti. nu a vrut neam.

              Comment


              • #37
                Avem recordul inregistrat la 195,tot pe ceas.Astept depasirea lui,tu la 193 cu un clio nu prea merge dar acceptam pentru ca este aceeasi motorizare.Spre exemplu eu pe a2 am reusit 160 maxim.

                Comment


                • #38
                  la ce turatie cu a 5 a are dci 85 100 km/h ????

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by marx View Post
                    o viteza de 180 190 cum ziceti voi necesita o putere in jurul a 100 cai. puteti sa ii faceti si chip tuning la loganul de 85 cai pt ca turatia este limitata la 4500. deci poate sa aiba si 200 cai ca tot la 4500 cu a 5 a se opreste. eu am mers cu dci 85 pe a2 si mai mult de 175 pe ceas nu a luat. si am tot incercat de la cernavoda la bucuresti. nu a vrut neam.
                    Turatia la diesel este limitata la 4950rpm.
                    @marx. In treapta a V-a, la 100km/h, dci-ul 85 are 2470rpm.

                    Comment


                    • #40
                      Pe ceas?
                      Mi-e aproape imposibil sa cred. Si dci-ul de 65 cp la 2500 rpm are ~105.

                      Comment


                      • #41
                        pai au aceleasi rapoarte in cutie. ca sa vezi, teoria constipatiei, ca mai mult de 190 pe ceas greu se duce, ca da in limitare
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          Pai ca n-au deloc aceleasi rapoarte
                          La dci 65 la ~165-170 (pe ceas) ai ~4000-4200 rpm.
                          La dci 85 ai ceva mai putine rpm.

                          Comment


                          • #43
                            pai intre 4000 si 4200 e mare diferenta. dci85 o fi avnd 4150, adica mai putin decat 4200, dar mai mult decat 4000. ai dat o plaja de turatii asa de "exacta", ca n-are rost sa ne mai tiganim intre benzinar di dizal sunt vreo 500rpm diferenta la 110km/h, iar tu intre dizaluri dai in cazul unei singure motorizari o plaja de ture pt o anumita viteza, posibil mai mare decat diferenta dintre cele doua presupuse tipuri de cutie de viteze folosite.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Mai, sunt doua cutii cu rapoarte diferite la dci 85 cp si dci 65 cp, asta e ideea, si la 100/h mi-e greu sa cred ca sunt 2500 rpm la dci 85 cp, adica mai rau (mai turat) ca 1.5 dci 65 cp (care la 2500 rpm are ~105/h).
                              Nu se poate treaba asta.

                              Comment


                              • #45
                                deci daca dci urile au la 2500 100 km/h. un simplu calcul matematic arata ca la 5000 rpm au 200. real undeva la 185 186. pt ca abaterea la logan cand acu arata 100 viteza reala e 93 95. testat de mine cu gps pe mai multe loganuri. deci la 5000 rpm viteza la dci este 185. cum dci nu o sa aiba niciodata 5000 rpm intr a 5 a o sa aiba doar 4500 rezulta ca: 500 rpm sunt a zecea parte din turatia de 5000 tradus in viteza inseamna 18.5 hm/h. scadem acum 185 - 18.5 = 166.5. deci cu abateri 170. va vi viteza maxima pentru un dci. cu abatere de 5 km/h. nu vorbesc din carti ci toate sunt verificate cu gps. am dat in dci 85 toata autostrada si nu a sarit nici mort de 173 pe gps.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google