Vitezometrul Scade La 0 Si In Acelasi Timp Nici Masina Nu Mai Trage Cum Trebuie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut! Am aceasi problema ca b27jjw cu loganul meu. Am fost pana la Sibiu si din toti km mia inregistrat doar 230 si pica vitezometru si al viteze mici si la viteze mari si cand o turez mai putin si cand schimb si pe la 4 mii de ture! Consumu a crescut arata valori eronate la bord! Are 7 ani masina a inceput toata treaba asta cam din noiembrie asa, la inceput pica de ex de la 90 pana la 80 si isi revenea imediat fractiuni de secunda! Cand iau picioru de pe acceleratie la turati mai mici trepideaza din toate incheieturile si merge in suturi parca ar opri calculatoru injectia! si mai am o problema cand pun frana se aprinde martoru de spate la fara de ceata cateodata puterni si sta aprins si cateodata aprins puternik la inceput si se stinge sa fie de la becu ars de pozittie?

    Comment


    • #17
      Este absolut normal sa faca asa. Traductorul de la cutie transmite semnal si catre ECM. Acesta stie in permanenta viteza de deplasare a autovehiculului. Schimba Traductorul de viteza de pe cutie si o sa revina totul la normal!

      Comment


      • #18
        Originally posted by kyllyboby View Post
        mai am o problema cand pun frana se aprinde martoru de spate la fara de ceata cateodata puterni si sta aprins si cateodata aprins puternik la inceput si se stinge sa fie de la becu ars de pozittie?
        Pentru problema cu martorul de ceata vezi aici :
        sigpic

        Comment


        • #19
          salutare, am avut si eu o singura data aceasta problema vara trecuta pe autostrada, mergeam constant 130 km/h si deodata vitezometrul scadea continuu si masina nu se mai accelera, nu imi asculta comenzile se reducea o data cu vitezometrul(deci vitezometrul indica corect) am apasat acceleratia aproape la maxim si abia abia reuseam sa il incetinesc din scadere, oricum a scazut asa incet pana la 80 km/h cam intr-un minut pana am iesit pe o zona regulamentara (peco) aici am lasat-o la relanti 1 minut pana m-am uitat pe sub capota, dar nimik, m-am intors inauntru am ambalat-o putin si am plecat maid eparte fara probleme, totul a mers ok tot drumul pana la Brasov si inapoi. De atunci nu am mai avut aceasta problema.
          sigpic

          Comment


          • #20
            si mie imi facea asa fordul..si anu asta cand am schimbat distributia,a observat mecanicul furtunul de la turbo avea o taietura de aproximativ 7cm..toata chestia sa intamplat acum 2 ani intr-o depasire cand dintr-o data a cazut tot bordul pt 5 secunde..dupa aia masina nu a mai tras ca la inceput..am fost la 15.000 de mecani si service-uri si degeaba nimeni nu a descoperit nimic pana acum
            Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
            Cine este interesat ma poate contacta pe privat
            sigpic

            Comment


            • #21
              Am avut si eu o problema similara de curand - imi cadea acul de la vitezometru, mai ales dupa ce se incalzea motorul (4linii) Am fost cu ea in service si se pare ca traductorul de viteza era iesit un pic din mufa.
              Momentan am facut peste 100 de km la drum intins si problema nu a mai aparut.

              Comment


              • #22
                daca informatia de viteza nu ajunge la ecu, acesta trece pentru moment intr-un mod "degradat" de functionare astefel incit sa permita totusi functionarea motorului. defectul fiind de scurta durata nu aprinde nici un martor in bord. daca o pui pe tester probabil ca vei gasi vreun defect legat de informatia de viteza.

                Comment


                • #23
                  am si eu o mica problema,am fost la doctor cu masina si cat timp am stat la operatie(probleme cu alternatorul),a venit unul la mine si mi-a zis daca il las sa scoata mufa care are treaba cu vitezometrul,(ca la el nu mai merge si vrea sa vada ceva la mufa).a scos mufa s-a uitat un pic la ea si a bagat-o inapoi.cand am plecat cu masina ,nici vitezometrul la a mea nu mai merge si nici indicatorul de motorica,un sfat daca se poate,sa nu ma mai duc la doctor cu ea,multumesc anticipat

                  Comment


                  • #24
                    Salutari! Scuze ca dezgrop un thread asa vechi, dar am si eu aceeasi problema. Nu ma prea pricep la mecanica si nu stiu unde sa o duc sa mi-o rezolve si am fost la destui mecanici.
                    Ajutor va rog!

                    Comment


                    • #25
                      la un service Dacia unde-ti cumperi un senzor de viteza nou si-l schimba.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google