-Wastegate, Acum Home Made Tutoriale : Cum sa iti faci singur Wastegate, Acum Home Made - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Lucruri generale > Tutoriale : Cum sa iti faci singur

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Wastegate, Acum Home Made

Tutoriale : Cum sa iti faci singur


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 25th July 2009   #1
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit Wastegate, Acum Home Made

nu va recomand sa va faceti asa ceva! provoaca dependenta!
cei cu benzinare, nu intrebati, pentru voi nu este asa ceva
ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
Apasa aici
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 25th July 2009   #2
detail
Loganist de 5 stele
 
detail's Avatar
 
Data inscrierii: 28-02-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci85(+20)
Posturi: 1,443
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cu spire multe se obtin "maxim shasa cai" si un furtun spart...
Trebuia sa pui si filmul cu "blow-off" pentru impatimitii de putere...
detail e offline   Reply With Quote
Vechi 25th July 2009   #3
mumus
Banned
 
Data inscrierii: 26-05-2009
Locatie: Romania , Brasov
Motorizare : 1.2 tsi
Varsta: 37
Posturi: 7,769
Membru :
[Banned]
Implicit

sa vezi de no sa apara micii tunari...de no sa se laude ca le fuge dieselul de numa..ca au dat sase spire..sau 8...pana le face poc
mumus e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #4
soboBN
Loganist de 5 stele
 
soboBN's Avatar
 
Data inscrierii: 08-06-2008
Locatie: Bistrita
Motorizare : 1.5 dCi 65 CP Remapat
Varsta: 25
Posturi: 1,150
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca faci ce a zis cristi,cresti presiunea in turbo.Riscul sa spargi furtune e destul de mare.Un lucru care se schimba printr-o remapare,nu e presiunea in turbo?
__________________
Cumpar volan de Duster
soboBN e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #5
DeLuXe
Loganist de 5 stele
 
DeLuXe's Avatar
 
Data inscrierii: 04-09-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 8v de burundi
Posturi: 2,873
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

nu ... presiunea in turbo e mecanica ... din cunostintele mele minimale despre motoarele disel

remaparea consta in modificarea timpilor de injectie al uce injectie corect?

cat despre modificarea presiunii in turbo ... ma abtin .. cristi a fost foarte specific cand a zis :,, poti sa strici cam tot ce e pe acolo" dar la fel de bine poate sa nu faca nici un rau dar la modificarea planeitatatii vanelor s-a gandit cineva?

intrebarea mea e ... turbo baga aer da? bun ... tragem cheia 2 3 6 ture ... bagam mai mult aer da? bun ... dar motorina care intra nu e aceiasi? adica ...
__________________
My ride

Last edited by DeLuXe; 26th July 2009 at 01:46.
DeLuXe e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #6
detail
Loganist de 5 stele
 
detail's Avatar
 
Data inscrierii: 28-02-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dci85(+20)
Posturi: 1,443
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Lasand gluma la o parte (aia cu shasa cai frumooshi), dupa remapare (care evident aduce mai multa motorina) este bine sa se creasca presiunea in turbo, dar din cunostiintele mele cu cca. 1 tura...
detail e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #7
mumus
Banned
 
Data inscrierii: 26-05-2009
Locatie: Romania , Brasov
Motorizare : 1.2 tsi
Varsta: 37
Posturi: 7,769
Membru :
[Banned]
Implicit

la benzinar nu exista nici un fel de tija magica???
mumus e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #8
soboBN
Loganist de 5 stele
 
soboBN's Avatar
 
Data inscrierii: 08-06-2008
Locatie: Bistrita
Motorizare : 1.5 dCi 65 CP Remapat
Varsta: 25
Posturi: 1,150
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Chiar la inceput scrie ca pt ce-i cu benzinare nu exista asa ceva,deci n-are rost sa intrebati.
__________________
Cumpar volan de Duster
soboBN e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #9
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

mumus: a fost deja unul, dupa ce a dat 8 spire mi-a zis ca si-a bulit distributia, o sarit de la punct 4 dinti. iti dai seama ce "bestia dracu" o devenit masina aia?
soboBN: din remapare creste foarte putin presiunea in turbina, 0.1, 0.2bari, dar cu cheia magica cresti pana la 1,4bari, moment in care intra ECU in protectie si taie alimentarea. e chiar neplacut sa vezi cum trage ca nebuna si dupaia isi da in bot
DeLuXe: corect punctat. dar ce face wastgate, cand ajunge la o anumit apresiune, wastegate deschide si arunca presiunea in evacuare, deci pierde putere si arunca si motorina nearsa (fum). prin modificarea tijei, deschiderea o face mai tarziu, deci putin mai multa putere si arderea completa a combustibilului.
nu stiu cum se comporta pe un motor stoc, dar la cel remapat se stie ca are debitul marit.
mumus: imi pare rau sa te dezamagesc, dar la benzinare nu exista tije magice. dar ai putea monta tu una
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #10
DeLuXe
Loganist de 5 stele
 
DeLuXe's Avatar
 
Data inscrierii: 04-09-2007
Locatie: Constanta
Motorizare : 8v de burundi
Posturi: 2,873
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

deci in concluzie e o completare necesara la un debit de motorina marit in urma remaparii corect? de ce nu se modifica cu mai mult(necesarul de ardere completa) presiunea in turbo din remapare?
__________________
My ride
DeLuXe e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #11
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

penca softul nu poate controla mecanic deschiderea wastegate, care banui ca se face pe baza unei supape.
din cate am inteles, stoc e 0.6bari, dupa remapare 0.8bari si cam atat. banui ca asta e limita ce poate face softul. dar ce spun eu acum sunt presupuneri.
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #12
bro
Loganist de 5 stele
 
bro's Avatar
 
Data inscrierii: 28-12-2008
Locatie: Timisoara, Resita
Motorizare : 1.4 GPL
Posturi: 804
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Timisoara, LoganClub Resita ]
Implicit

si niste teste, before/after? hai Cristi, ca se poate
bro e offline   Reply With Quote
Vechi 26th July 2009   #13
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

nu, nu am teste before/after, va las pe voi sa concluzionati
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 5th August 2009   #14
Andrei21us
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 07-12-2007
Locatie: Giurgiu
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 152
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

de unde stii ca la cel de 65 se da 3 la ala de 70-6 si ala de 85-2???
Unde scrie??? te rog spune-mi
Andrei21us e offline   Reply With Quote
Vechi 5th August 2009   #15
Andrey RS
Membru LOGAN Club
 
Andrey RS's Avatar
 
Data inscrierii: 29-10-2008
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 2.0 16v Turbo gt2871r-4 & haltech 430hp++
Varsta: 23
Posturi: 306
Membru :
[Membru LOGAN Club]
Implicit

La cel de 65cp presiunea in turbina este de 0.8 bari stock,iar la cel de 85cp este de 0.9 bari...prin ''tija magica'' nu faci decat sa maresti presiunea in turbina,furtunul acela crapa doar la cele de 65cp deoarece ''traseul'' este mai scurt,la variantele cu intercooler nu are ce sa crape deoarece presiunea se mai pierde pe traseul intercooleru-lui.
Acest lucru se face deobicei la cei cu soft...este un castig destul de vizibil,dar daca masina merge pe softul de fabrica nu se merita sa dai de ''tija''
@Mumus:Nu are ce sa faca poc deoarece turbina stock de logan de 65cp nu poate mai mult de 1.25 bari motoarele 1.5 dci de pe logan rezista si la 2.1 bari, iti vine sa crezi?
__________________
RenaultSport172Turbo
Andrey RS e offline   Reply With Quote
Vechi 5th August 2009   #16
Seba
sofer amator
 
Seba's Avatar
 
Data inscrierii: 24-05-2007
Locatie: Timisoara
Motorizare : 1.6_16v/1.4mp3
Varsta: 39
Posturi: 13,197
Membru :
[sofer amator]
Implicit

rezista...dar cat timp?
cat despre faza cu prea putina motorina, aia e discutabila, dat fiind ca la motorina nu exista riscul de detonatii dac amestecul e prea sarac, nu ii faleste cu nimic motorului daca i se da mai mult aer. singura diferenta e ca cresterea de putere nu va fi la fel de mare ca si atunci cand dai mi multa motorina la aer mai mult.
mumus, ai fost pilot de kart, deci ma astept sa ai niste minime cunostiinte de mecanica...ai vazut tu vreun benzinar ASPIRAT s aiba wastegate? sau loganurile benzinare au turbo?
__________________
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Seba e offline   Reply With Quote
Vechi 6th August 2009   #17
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Andrei21us Vezi Post
de unde stii ca la cel de 65 se da 3 la ala de 70-6 si ala de 85-2???
Unde scrie??? te rog spune-mi
am testat cu laptopul legat pe diagnoza. nu am testat la o singura masina, am testat pe vreo 5-6


Citat:
Original a fost postat de anca16v Vezi Post
nu zau? )
ma refeream la cei care au logan
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2009   #18
miki_stan
Avansat
 
miki_stan's Avatar
 
Data inscrierii: 07-12-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 8V 98 Cp remapat
Varsta: 30
Posturi: 129
Membru :
[Avansat]
Implicit

Salut, am facut si eu la un logan 1.5 dci de 70 cp chestia cu tija "magica" dar eu m-am luat dupa un baiatu' care merge cu masina ca nu e bine sa stragi piulitele , ca nu vede rostu, le desfaci ca sa impinga tija mai mult, m-am luat dupa el si ce crezi .....ii deschide mai repede turbina (cat de mult o deschide nu stiu), a dat cu ea a 1 a , a 2 a pana in 4500 rpm si nu sa aprins nimic in bord. ce am remarcat ca se aude turbina mai repede si mai tare
Intrebare: am procedat bine sau e total gresit?
Bafta.

Last edited by miki_stan; 16th September 2009 at 19:16. Motiv: Automerged Doublepost
miki_stan e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2009   #19
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,260
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

daca ai facut invers ...s-ar putea sa ai presiune mai mica in turbo ca de obicei )
ca sa lamuresti treaba , nu trebe decat un ceas de boost ,si se rezolva.
Costa 1.7 mil si vezi exact ce ai facut , si stii ce trebuie sa faci.
Ce fac majoritatea , o faceti ochiometric ...daca e bine e bine..daca se aprinde becu iar asa.Stiu un mcv de 85cp+soft care avea 1.5 bar si nu ii aprindea nici un bec si nici nu ii limita... acum cum ti-o fi norocul .De aia zic, cel mai bine un ceas si gata.
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2009   #20
cata29
Banned
 
Data inscrierii: 05-02-2009
Locatie: romania
Motorizare : 1.5 dci +++
Posturi: 789
Membru :
[Banned]
Implicit

salut eu am un dci de 65 si am dat nu mai 2 spire si se cunoaste un pic diferenta intrebarea mea cristi ore sa o dau si pa treia??
cata29 e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
acum, home, made, wastegate

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 04:13.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google