-Wastegate, Acum Home Made Tutoriale : Cum sa iti faci singur Wastegate, Acum Home Made - Pagina 10 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Lucruri generale > Tutoriale : Cum sa iti faci singur

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Wastegate, Acum Home Made

Tutoriale : Cum sa iti faci singur


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 16th September 2011   #181
Pacco
Loganist de 5 stele
 
Pacco's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.8
Posturi: 2,507
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Bun.Deci la logan 65 dci 3 spire, la 70 cate spire pana la urma ? 5 sau 6?
PS:merge treaba asta si pe Golf IV sau Laguna 2?Are bastonasu magic?
__________________
Pacco e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2011   #182
sedativ18
Junior
 
sedativ18's Avatar
 
Data inscrierii: 07-11-2010
Locatie: Videle
Motorizare : Diesel 1.5
Varsta: 25
Posturi: 80
Membru :
[Junior]
Implicit

Cred ca un soft de la RENAULT era .. eram la mecanic si el avea testeru si imi spunea toate datele
sedativ18 e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2011   #183
zeegermans
Loganist de 5 stele
 
zeegermans's Avatar
 
Data inscrierii: 02-02-2010
Locatie: BV - IS
Motorizare : 1.9 tdi - 1.6 mpi
Posturi: 864
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de sedativ18 Vezi Post
Concluzia mecanicului meu , a mecanicilor de unde am cumparat turbina si a mea ... TIJA MAGICA
adica ai cumparat alta turbina, ai montat-o, ai surubarit la tija si apoi s-a dus? sau era turbina originala? masina ai avut-o tu de noua?

conteaza si cum o conduceai tu, daca o lasai bine sa se incalzeasca inainte sa-i dai talpa, daca accelerai progresiv pana la un 2000, apoi tare, daca o lasai sa se raceasca, daca aveai ulei bun, schimbat la timp, etc.

oricum, daca ai aflat de tija westgate, stiai si riscurile implicate.
__________________
internal combustionizer
zeegermans e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2011   #184
Cristi_Xp
Administrator
 
Cristi_Xp's Avatar
 
Data inscrierii: 19-11-2006
Locatie: Timisoara
Motorizare : 3.0TDI quattro
Posturi: 10,260
Membru :
[Administrator]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de sedativ18 Vezi Post
Cred ca un soft de la RENAULT era .. eram la mecanic si el avea testeru si imi spunea toate datele
testul se face in sarcina pe treapta 3 sau 4, cu masina pe loc nu face prea multa presiune .

Citat:
Original a fost postat de Pacco Vezi Post
Bun.Deci la logan 65 dci 3 spire, la 70 cate spire pana la urma ? 5 sau 6?
PS:merge treaba asta si pe Golf IV sau Laguna 2?Are bastonasu magic?
nu e nimic fix , totul depinde de filet si de taria arcului sau ce are ciuperca aia in interior . D-aia trebuie dat progresiv si facute teste cu diagnoza de drum pana ajungi unde vrei .Poti sa dai 10 spire si sa creasca la 1 bar , sau poti sa dai 3 si sa ai deja 1.5 .
In principiu merge la orice are "ciuperca" de wastegate dar daca pe furtunele alea mici de vacuum e si o valva electronica,poti sa o dereglezi cum vrei ca ea tot o sa deschida cand ii zice calculatorul , cum e la dci 85cp.

Last edited by Cristi_Xp; 16th September 2011 at 22:05. Motiv: Automerged Doublepost
Cristi_Xp e offline   Reply With Quote
Vechi 17th September 2011   #185
Pacco
Loganist de 5 stele
 
Pacco's Avatar
 
Data inscrierii: 13-10-2007
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.8
Posturi: 2,507
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am inteles.Pacat ca nu am si eu..
__________________
Pacco e offline   Reply With Quote
Vechi 19th September 2011   #186
sedativ18
Junior
 
sedativ18's Avatar
 
Data inscrierii: 07-11-2010
Locatie: Videle
Motorizare : Diesel 1.5
Varsta: 25
Posturi: 80
Membru :
[Junior]
Implicit

@zeegermans
Ai inteles gresit ... am surubarit la turbina originala si apoi s-a dus ... masina o am de un an si am luat-o la 47k .. acum am 66k
Dupa ce s-a dus am luat alta reconditionata si cu garantie 6 luni (pret 900 lei + asta a mea busita )
sedativ18 e offline   Reply With Quote
Vechi 25th September 2011   #187
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de sedativ18 Vezi Post
Concluzia mecanicului meu , a mecanicilor de unde am cumparat turbina si a mea ... TIJA MAGICA
mi se indoaie total ca a crapat din cauza modificarii tijei wastegate.
mai degraba tu aveai deja o problema la turbina si prin modificarea presiunii ai grabit moartea ei. cine stie cum a condus cel de la care ai cumparat masina. am vazut o gramada de taxi-uri cu turbina cazuta la 50k din cauza mersului subturat pentru a scoate consum mic.

colegul are un MCV 85cai, resoftare stage 2 si 2 spire la wastegate. dupa 45.000km inca nu a crapat nimic.
de precizat ca omul pana la 65.000km facuti intr-un an, a schimbat 3 seturi discuri de frana si 4-5 de placute. asta ca sa se inteleaga cat de animalic merge.

eu circul de vre-o 3ani cu 1.3bar, cel putin 30.000km de atunci.

update:
colegul a ajuns la 120.000km, eu la 104.000km
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

Last edited by crististreulea; 27th February 2013 at 08:35.
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 25th September 2011   #188
padurarud
Loganist de 5 stele
 
padurarud's Avatar
 
Data inscrierii: 10-10-2010
Locatie: bucuresti
Motorizare : MCV1.5 dci 85cp+
Varsta: 36
Posturi: 371
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Ca sa nu am nici cea mai mica indoiala nu o modific si gata. Am masina sh si nu stiu adevarata iei stare cu toate ca merge impecabil(nu si cind am luat-o cind era puturoasa rau)Scoate fum la demaraje dar cred ca nu merita sa ma joc atit timp cit nu e noua.

Sa mai zis si se va mai zice ca totul e pe propri raspundere.
__________________
Pasionat de MCV si natura
padurarud e offline   Reply With Quote
Vechi 29th September 2011   #189
uratzelul
Banned
 
Data inscrierii: 21-03-2009
Locatie: iasi
Motorizare : DC(FARA i)
Posturi: 632
Membru :
[Banned]
Implicit

Nici mie nu-mi vine sa cred ca ti-a crapat turbina din cauza tijei.am si eu date 2 spire si am vreo 3000 km(de la modificarea tijei) si crede-ma ,nai vrea sa stii cum conduc.
uratzelul e offline   Reply With Quote
Vechi 17th February 2013   #190
unknown
Loganist de 5 stele
 
unknown's Avatar
 
Data inscrierii: 02-06-2007
Locatie: Brasov
Motorizare : 1,5 Dci Turbo
Varsta: 30
Posturi: 2,336
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Streulea te astept cu un tutorial despre verificarea etanseitatii sistemului turbo..
__________________
unknown e offline   Reply With Quote
Vechi 18th February 2013   #191
X@by
Loganist de 5 stele
 
X@by's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2008
Locatie: Tg-Mures
Motorizare : 1.5 DCi 90CP
Varsta: 28
Posturi: 1,222
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am dat 4 spire la tija si am facut cam 30000km de atunci si nici-o problema.
__________________
I HAVE A NEED4SPEED!
fara linkuri externe in semnatura
X@by e offline   Reply With Quote
Vechi 18th February 2013   #192
gabonz
Loganist de 5 stele
 
gabonz's Avatar
 
Data inscrierii: 14-09-2010
Locatie: Buftea
Motorizare : 1.5
Posturi: 310
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Salut ! Vin si eu cu urmatoarea intrebare . La audi A6 din 98 1.9 diesel exista aceasta tija ? Deoarece am observat ca scoate cv mai mult fum dupa resoftare si din ce am inteles din posturile anterioare ca aceasta "tiganeala" ar mai diminua putin fumul . Si ca o completare , la 1.5 65cp stock daca dau 2spire se simte ceva diferenta sau se poate intampla cv din simplul motiv ca nu e resoftat ?
gabonz e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2013   #193
loloatevistul
Loganist de 5 stele
 
loloatevistul's Avatar
 
Data inscrierii: 12-06-2011
Locatie: Pitesti
Motorizare : 1.5DCI
Posturi: 202
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu acum am o intrebare, din calculul Kw/Cp mi-a iesit ca a mea are 68 de cai. Deci, ce varianta am eu?) De 65 sau de 70? Cei care aveti modelul de 70, ati dat 6 spire?
loloatevistul e offline   Reply With Quote
Vechi 26th February 2013   #194
bobbyred
Loganist de 5 stele
 
bobbyred's Avatar
 
Data inscrierii: 25-10-2007
Locatie: Bucuresti, Titan sector 3
Motorizare : 1.5dci/82Cp & 1.5dci/90Cp
Varsta: 34
Posturi: 1,662
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

dci 65cp cu soft de la dimsport si 3 spire operatiune facuta acum 2 ani
60.000 km de cand am softul fara probleme nu ciupe ulei nu a crapat turbina

doar un furtun cand am data 4 spire .)
__________________
Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
bobbyred e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2013   #195
crististreulea
super stage 2
 
crististreulea's Avatar
 
Data inscrierii: 14-06-2007
Locatie: timisoara, ghiroda
Motorizare : 1.5dCi
Varsta: 41
Posturi: 6,487
Membru :
[super stage 2]
[LoganClub Timisoara]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de gabonz Vezi Post
Salut ! Vin si eu cu urmatoarea intrebare . La audi A6 din 98 1.9 diesel exista aceasta tija ? Deoarece am observat ca scoate cv mai mult fum dupa resoftare si din ce am inteles din posturile anterioare ca aceasta "tiganeala" ar mai diminua putin fumul . Si ca o completare , la 1.5 65cp stock daca dau 2spire se simte ceva diferenta sau se poate intampla cv din simplul motiv ca nu e resoftat ?
tot ce inseamna motorizare turbo are acea tija ce se poate regla. fara resoftare nu inseamna mai nimic reglarea tijei. ii dai aer si nu prea are ce sa arda, doar uzezi turbina. stock are 0.8bar, 2 spire duce la 1bar, 3 spire 1.3bar.


Citat:
Original a fost postat de loloatevistul Vezi Post
Eu acum am o intrebare, din calculul Kw/Cp mi-a iesit ca a mea are 68 de cai. Deci, ce varianta am eu?) De 65 sau de 70? Cei care aveti modelul de 70, ati dat 6 spire?
cei de la dacia au rotunjit 68 la 70 cai, deci ai varianta de 70 cai.
__________________
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
crististreulea e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2013   #196
danielriz
Loganist de 5 stele
 
danielriz's Avatar
 
Data inscrierii: 21-01-2011
Locatie: Targoviste
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 40
Posturi: 831
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu stiu cat de bine este sa umblam la acea tija,ma gandesc...suntem noi mai "destepti" decat cei de la renault???Posibil,unii dintre noi,eu cu siguranta nu,nu pe acest domeniu,asa ca ...mai studiez
danielriz e offline   Reply With Quote
Vechi 27th February 2013   #197
razvanamza
Loganist de 5 stele
 
razvanamza's Avatar
 
Data inscrierii: 11-03-2008
Locatie: Buzau
Motorizare : hibrid
Varsta: 30
Posturi: 5,048
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

ma bag eu in seaman, desi am gazar: producatorul niciodata nu va scoate puterea maxima din-trun motor, ca nu are interesul. producatorul calculeaza o fiabilitate cat mai mare, care, ai ghicit, este opusul performantei. iar motorul 1.5 dci (cu unele modificari) ajunge la 110 cp de fabrica, ramanand fiabil. un 130 de cai pe un diesel turbo nu e putin, dar nici mult. asa, ca idee, 1.6 turbo benzina poate ajunge si la 300 de cai sau mai mult, cu interne bune. deci motoarele "tin". dar la diesel daca nu stii sa mergi cu el te lasa repede, indiferent cate uleiuri scumpe ii pui sau cat de stock il lasi. am caz in familie de 1.9 TDI crapat turbina de la subturare. reparatia a fost un mizilic: vreo 4000 de roni. mitul tdi-ului nemuritor spune ca tine 1.000.000 de km. asta crapase pe la 200.000.
__________________

razvanamza e offline   Reply With Quote
Vechi 2nd March 2014   #198
sorcer
Fidel ;)
 
Data inscrierii: 15-08-2009
Locatie: Petrosani
Motorizare : 1.5 dci
Posturi: 153
Membru :
[Fidel ;)]
Implicit

Deci 1.5 dci 65 cai , remapat mai de mult si acum 3 spire la wastegate rezulta aprox 1,25 bar presiune.
Click the image to open in full size.

Last edited by crististreulea; 4th March 2014 at 12:09.
sorcer e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 2 Saptamani   #199
NightHawk
Incepator
 
Data inscrierii: 23-07-2015
Locatie: Constanta
Motorizare : 1.5 dci
Varsta: 45
Posturi: 1
Membru :
[Incepator]
Implicit wastegate blocat

Logan 1.5 DCI Euro 4
Totul a inceput intr-o seara... Am schimbat filtrul de motorina si am dat sa plec de pe loc. Masina cand ajungea la 2500 turatii se ineca(dadea in nas). PROBLEMA!!!! A doua zi merg la primul mecanic. Parerea lui ... Injectoare si/sau pompa motorina (verificat injectoare 80 lei; verificat pompa 380 lei). Merg la service 2. Parerea ... regulatorul de presiune...(nu era acela pentru ca seara il schimbasem). Service 3 (reprezentanta Renault) parerea ... Turbina defecta(reparatie 1400 lei). Service 4 ... motorina proasta. Plecand spre casa ma opresc pe marginea drumului nervos, scot camera si incep sa filmez zona motorului. Furtunul de admisie turbina (legatura intre filtrul de aer si turbina) cand ajungea la 2500 de turatii efectiv se gatuia iar wastegate-ul nu misca deloc. Am mers pe varianta turbina defecta. A treia zi dimineata ma "izbeste" un gand ... wastegate blocat. Merg la vulcanizare si il rog pe nenea sa-mi bage aer pe furtunul de intrare in wastegate. Prima incercare, nimic... a doua incercare incepe sa functioneze. Concluzia mea ... turbina. Ma apuc apoi sa o demontez in fata blocului. Desfac 5 suruburi din 6, al 6-lea nu vrea ... Ma enervez si-mi bag picioarele. Merg asa pina pica de tot. Montez tot la loc, iar in timp ce montam ma izbeste gandul 2 (sa vezi ca merge acum). Pornesc motorul si yupiiii...si-a revenit. CONCLUZIA? Wastegate-ul era blocat iar turbina intra in suprasarcina. In loc sa cheltui aprox. 1800 lei am rezolvat cu 2 lei la vulcanizare ... P.S. Traiasca mecanicii din Romania ...
NightHawk e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
acum, home, made, wastegate

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 11:41.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google