Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dodolorand View Post
    ce se intimpla daca fac doar 1,5 ture 1.5 dci 65 cp nu iam schimbat softu.astept raspuns...
    dai frate cum a explicat crististreluta eu iam dat prima data doar doua am pus si eu intrebare cum ai pus si tu iar acum am trei ture date si vreo 5700 km de cind am facut operatia si vreau sa zic ca o ia draci

    ps trei ture la 65

    Comment


    • #47
      Originally posted by cata29 View Post
      dai frate cum a explicat crististreluta eu iam dat prima data doar doua am pus si eu intrebare cum ai pus si tu iar acum am trei ture date si vreo 5700 km de cind am facut operatia si vreau sa zic ca o ia draci

      ps trei ture la 65
      dar cica daca nu ai schimbat softu neu e bine sa umbli la tija....
      sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

      Comment


      • #48
        daca nu ai remaparea facuta, e cam dijaba modificarea tijei wastegate.
        probabil ca se simte si fara remaparea facuta, dar ma indoiesc ca se simte la fel de bine ca si atunci cand e remapata.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #49
          Daca am un power box (deci nu e modificat softul) pot sa dau 5 ture la versiunea 70cp stock,respectiv momentan aprox.90 cp?

          Comment


          • #50
            Poti sa ii dai 5 ture atata timp cat folosesti acel power box...dar daca l-ai decuplat apoi trebuie sa umbli iar la turbina sa dai inapoi 5 ture.
            Acel power box la fel ca si resoftarea(remaparea,chiptuning...cum stii tu)...face ca pompa de injectie sa functioneze la o presiune mai mare,bagand mai multa motorina...in felul asta tu ai o cantitate mai mare de motorina in amestec(de aici rezulta si fumul in exces din evacuare dupa aceste resoftari) iar de aer mai putin.Facand modificarea asta cu 5 ture la wastgate-ul turbinei tu practic fortezi turbina sa functioneze la o presiune mai mare si sa bage mai mult aer in amestec.
            Deci inca odata repet,chestia asta cu wastgate-ul de la turbina e valabil doar pentru cei care au resoftari facute sau au power-box,etc...dar daca nu aveti nimic din toate astea si motorul e stock nu umblati la turbina ca nu are rost,ba mai rau stricati si amestecul de aer-motorina si numai functioneaza in parametri normali.

            Comment


            • #51
              turbina nu poate mai mult de 1.25 bari la logan diesel 65 cp))
              eu am 65 resoftat si merg cu 1.2 bari, da am avut si 1.8, am vrut sa vad ce poate turbina tot pe niste pp dastea ca nu scoate mai mult de 1.4 ....
              Last edited by crististreulea; 1 December 2009, 11:50.
              turbo makes torque and torque makes fun

              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

              Comment


              • #52
                Acuma tradu-ne si noua, ma dor ochii de cate ori am citit postul, dar tot nu inteleg ce vrei sa zici
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #53
                  bai lasa`ma...
                  mai mult de 1.5 bar nu te lasa calculatorul , ca iti aprinde becul in bord si iti limiteaza presiunea .Daca ai 1.8 pentru 1-2 secunde e ok ,nu intra in avarie... ce e peste limiteaza el.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #54
                    noyz tata, am mai umblat la tija waste gate si mai nou in treapta 5 pe la 145km/h mi se aprinde becul avarie in bord si isi da in nas.
                    in treptele inferioare simt cum isi da in nas la 4500 si cand ajunge la 4900 taie si alimentarea.
                    deci clar ECU controleaza cumva acea presiune.
                    cu diagnoza pe masina si testat, la 1,5bar taie alimentarea si scade presiunea la 1 bar
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #55
                      sal
                      poate sa ma informeze si pe mine cineva unde este amplasata tija asta ca am si eu un dci de 85 resoftat si as face si eu reglajul.
                      si cate ture este recomandat pana la urma sa strang tija

                      Comment


                      • #56
                        Uite aici in link-ul de mai jos,vezi in filmulet unde e tija turbinei....la dci-ul de 85cp dai 2 ture.

                        Comment


                        • #57
                          cristi buna ideea cu tija,dar cum se spune "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample" ma refer la cei care-si doresc mai mult decat ce au sub picior

                          Comment


                          • #58
                            salutare domnilor, mi-am remapat si eu motorul de 65 si cam fumega, intrebarea mea este cate ture sa-i dau sa nu mai fumege fara ceasuri de presiune si fara presiune masurata nici inainte nici dupa, aaa si am uitat sa mentionez s-a modficat din soft sa scoata mai putin fum, multumesc.
                            sigpic

                            Broker de asigurari DESTINE

                            Comment


                            • #59
                              Dă-i 3 spire si dute fă-i o proba, 1,2,3 chiar si a4-a dă-i până pe la 4500-4700rpm (4800 taie alimentarea) si vezi dacă ti se aprinde becul sau becurile de avarie ca nu stiu cate are,dacă nu,atunci e ok dar dacă se aprind atunci lasi doar două spire.Loganul din filmarea lui Crististreulea e al meu si asa am făcut cum ti-am zis mai sus.E tot de 65cp.La mine a rămas la trei spire,nu a fost nevoie să mai dau inapoi.Se simte ceva diferență la putere si nici nu mai fumegă asa,oricum nu-mi fumega prea tare.Baftă
                              Last edited by dany59ddd; 30 December 2009, 03:16.

                              Comment


                              • #60
                                indicat ar fi sa fac un semn pe piulite cu markeru sa stiu cand s-a facut o rotatie, nu? eu prin 3 rotatii inteleg sa desfac ambele piulite, nu?
                                sigpic

                                Broker de asigurari DESTINE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google