Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    2. Oprirea motorului sa va face numai dupa scaderea turatiei la relanti. Turbosuflanta functioneaza la viteze si temperaturi constante care sunt mai mari decat cele ale celorlalte categorii de componente ale motorului. Atunci cand un motor functioneaza la capacitate/turatie maxima, viteza si temperatura turbosuflantei sunt de asemenea la maxim. Pot aparea probleme ale motorului sau turbosuflantei atunci cand motorul aflat la turatie maxima este oprit brusc.
    ce om normal ... isi opreste masina la 5000 rpm ...cu turbina in boost ?)
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #92
      Bine punctat Johan cu acea documentație pt ca cred că mai sunt incă destui oameni care nu stiu cum să exploateze corect un motor TD si implicit o turbină.

      Comment


      • #93
        de ce nu ii faci un chip tuning dupa ce modifici wastegate ? de ce nu ii anulezi egr ? si dupa toate astea ii faci un chip ca sa stie sa mearga ecu cu toate modificarile alea. si astfel poate depasi si 1.5 bar. pt a rezolva problema cu pilitura baga niste ulei de 2t in motorina. 0.5-1 litru la un plin. are rezultate garantate. si turbina se poate modifica pentru a rezista la turatii mai mari. se fac anumite piese pe comanda. eu am vazut piese facute pe comanda pentru o turbina de 1.4 tdi. ce vreau sa spun este ca se pot face. si odata cu cresterea turatiei turbinei trebuie folosit un ulei cat mai bun pt a face fata altfel e in zadar.
        Last edited by alessandro; 26 January 2010, 11:07.

        Comment


        • #94
          am inteles ca anularea valvei EGR nu schimba mai nimic, insesizabil. cel care a modificat un 1.5dci si a incercat o gramada de chestii, el fiind felixb.
          la mine e pe vine si softul pentru modificarea wastegate, umbla tot prin alte tari, dar il prind eu la timisoara
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #95
            macar pentru ca respira motorul aer mai curat se merita sa scoti egr. egr nu face decat sa iti bage dupa parerea mea numai toxine care dauneaza performantei in schimbul emisiilor de oxizi de azot si carbon mai mici. am auzit ca ar exista asa ceva si pe benzine (16v) stii ceva ?
            acum depinde si cat de mult tii tu la motorul tau... ca un tdi poate fi mascarit rau de tot. alta turbina+wastegate+galerie custom+camasi si pistoane forjate(daca vrei sa reziste)+egr anulat+un soft pe masura = .......

            Comment


            • #96
              Eu am avut egr anulat tragea un pic mai bine la viteze mici in rest mergea tot asa, masina e mai galagioasa

              Comment


              • #97
                parerea mea ca egr dauneaza grav sanatatii motorului si trebuie scos. dat trebuie hipnotizat ecu cu un soft bun dupa aceea.

                Comment


                • #98
                  Cum ai ajuns tu la aceasta concluzie precum ca EGR-ul dauneaza.

                  Va dau un sfat. Nu mai afirmati niste chestii de care nu sunteti siguri. Altii care nu stiu si vor sa afle afla numai prostii.

                  Intai sa afirmi asemenea prostie, era mai bine sa te documentezi sa sa vezi cum functioneaza acest sistem.

                  Daca citeai observai ca in principal este fecuta de o supapa (fie vacumatica fie electrica), ce se deschide si inchide in functie de necesitatile motorului.

                  Tot la fel daca te documentai, observai ca atunci cand motorul se afla in sarcina supapa EGR este inchisa. Deci atunci cand ai nevoie de putere supapa e inchisa. Supapa se deschide doar in relanti dar si in turatii (in turatii la mers constant).


                  Asa ca nu va luati dupa cineva neavizat si nu interveniti asupra motorului. Nu faceti modificari.


                  Anularea EGR-ului nu implica nicio modificare in ceea ce priveste performanta motorului.
                  Last edited by adicata2003; 3 February 2010, 18:43.

                  Comment


                  • #99
                    mai ce de discutii pe aici ,acum 2 luni am modificat si eu tija magica dar nu cred ca am dat atatea ture la spire dupa cum spunea crististreulea de frica sa nu se intample ceva la intercoler dar oricum se observa diferenta acum cum accelerez se aude fluieratul la turbina si asta inseamna ca lucreaza si sincer parca merge altfel motorul sau poate mi se pare mie !

                    Comment


                    • mai documenteaza te tu despre modul de functionare al EGR care in traducere inseamna Exaust Gas Recirculation. si ceea ce face este sa ia o parte din gazele arse si sa le introduca din nou in admisie. unde vreo data in lumea asta ai sa obtii performanta din introducerea in admisie de gaze arse???? motorului ii trebuie oxigen nu gaze arse. sistemul egr este conceput in detrimentul performantelor dar cu scopul de a redice emisiile poluante de CO si NO.

                      aici vorbim de performante scoase dintr un motor diesel. daca e sa o luam asa nici modificarea deschiderii Wastegate nu e tocmai ok. am mii de ore petrecute prin garaje unde se prepara masini asa ca nu poti sa ma convingi ca egr este benefic pentru masina. este imopsobil sa fie. dar se foloseste pentru a ajuta motorul diesel sa indeplineasca normele de poluare. asta este singurul motiv.

                      Comment


                      • Ai tu mii de ore, dar eu am sute de mii, doar asta e jobul meu.

                        Daca citeai ce am scris anterior nu mai sareai cu gura asa.

                        Motivul pentru care s-a montat EGR, vad ca il sti, asa este cum ai spus tu. Dar vad ca nu sti cum functioneaza acel sistem.


                        Sa-ti fie clar, cand ii dai talpa, acea valva EGR este inchisa, deci este ca si cum nu ar fi acolo, adica niciun gram de gaze esapament nu intra in admisie.

                        Valva sta deschisa doar atunci cand motorul este la mers incet in gol sau turatii ridicate dar in regim constant.

                        Deci tu cand ii dai talpa EGR-ul nu afecteaza deloc performantele, deoarece valva este inchisa si nu intra deloc gaze in camera de ardere. Daca e valva "obosita", datorita delay-ului la inchidere,iti poate afecta performanta motorului, dar nesemnificativ. Sper ca ai inteles ceva.
                        Last edited by adicata2003; 4 February 2010, 18:08.

                        Comment


                        • daca zici sute de mii de ore si luan un exemplu aleator de 200.000 de ore petrecute in garaje cu o medie de 8 ore de munca pe zi asta inseamna ca timp de aproximativ 50 de ani zi de zi ai stat 8 ore in garaj.

                          o sta valva aia inchisa cand ii dai talpa dar pe mine ma bulverseaza numai ideea ca in motor intra gaze arse in loc de aer proaspat.

                          Comment


                          • Iti dai seama ca a fost metaforic spus!!!, chestia cu sute de mii de ani!

                            Comment


                            • Originally posted by marx View Post
                              o sta valva aia inchisa cand ii dai talpa dar pe mine ma bulverseaza numai ideea ca in motor intra gaze arse in loc de aer proaspat.
                              pai tocmai aia e ideea :P gazul inert (cel de evacuare) are rolul de a reduce temperatura de ardere si asta se traduce prin reducerea emisiilor NOx (sa nu uitam ca motorina se aprinde pe la 700-900 grade Celsius). Scaderile de putere oricum sunt mici SI nu afecteaza motorul. Daca de exemplu nu s-ar recicla deloc gazele inerte asta ar putea dauna si din punct de vedere termic: motorul s-ar putea supraincalzi (asta mai rar si in conjuctie cu alte defecte cum ar fi circuitul de racire) plus emisiile de gaze NOx ar fi mai mari. Daca, cantitatea este prea mare atunci emisiile devin mari si motorul va merge prost.

                              Originally posted by adicata2003 View Post
                              Practic un motor termic este o transformare adiabata.
                              nu doar o transformare adiabatica. Fiecare timp (ma refer la motorul in 4 timpi) este o transformare specifica: t0-1 izobara, t1-2 adiabatica, t2-3 izocora+adiabatica, t4-1 izocora+izobara ...
                              Last edited by Silviu; 4 February 2010, 22:42. Reason: Automerged Doublepost
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Si ce treaba are Wastegate-ul cu EGR-ul?
                                Oare nu ar fi mai bine sa va deschideti voi doi un topic unde sa va contrati?
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google