Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • egr are o legatura relativa cu wastegate ul deoarece este un subiect adiacent acestuia. incercam sa ne dam seama de utilitatea egr ului in obtinerea de performante maxime dintr un 1.5 dci. si felul in care afecteaza rezultatele obtinute din modificarea wastegate ului.

    @adicata normal ca mi am dat seama ca era spus la figurat faptul ca ai stat sute de mii de ore in garaje.

    @silviu nu crezi ca ar fi bine venita o crestere a temperaturii de ardere care eu garantez ca este benefica 100 % iarna. am mers pe -25 grade cu dci 85 si sincer muream de frig in el. daca stateam 5 minute pe loc dispareau si cele 2 liniute de la temperatura. la 4 nu a urcat niciodata in drumul meu de la bucuresti la sibiu si inapoi.

    Comment


    • Si eu sunt de acord cu tine asupra faptului ca EGR-ul nu ajuta cu nimic in ceea ce priveste performantele motorului. Ba mai mult cand se imbacseste creaza probleme.
      Dar aici se discuta despre Wastegate si presiuni pe admisie.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • lamuritima si pe mine acuma..daca se poate..am montat un ceas de boost pe un logan 1.5 dci 65 cp resoftat am dat si 3 ture la tija.cum se face proba sa vad citi bari baga turbina am fost cu ea in a 3-a si a urcat pina la 1.5....dar nu sa intimplat nimic...nici un bec aprins apsolut nimic oare e bine procedat?atasez o poza cu ceasu
        Attached Files
        sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

        Comment


        • ÃŽi dai până pe la 4000-4500 rpm in 1-a, 2-a, 3-a si dacă nu se aprinde nici un bec atunci e ok,iar dacă se aprinde mai dai o tură inapoi.Eu am tot de 65cp resoftat si i-am dat 3 spire după care am dus-o la turatiile mai sus mentionate si nu s-a aprins nimic.
          Last edited by dany59ddd; 20 February 2010, 03:08.

          Comment


          • Originally posted by dodolorand View Post
            lamuritima si pe mine acuma..daca se poate..am montat un ceas de boost pe un logan 1.5 dci 65 cp resoftat am dat si 3 ture la tija.cum se face proba sa vad citi bari baga turbina am fost cu ea in a 3-a si a urcat pina la 1.5....dar nu sa intimplat nimic...nici un bec aprins apsolut nimic oare e bine procedat?atasez o poza cu ceasu
            cat a stat in 1.5 bar ? 2-3 secunde este permis ...incearca acelasi lucru in treapta 4 sau 5 sa vezi daca aprinde bec .
            De data asta tine-o mai mult sa vezi ce zice.
            Masina este softata?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • va multumesc de ajutor... da este resoftata masina....
              sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

              Comment


              • de cine ?))
                ca iti zic dup aia de ce

                buun...ori iti indica aiurea ceasul ...ori softul nu mai intrerupe la 1.5 bar .
                Ia pe cineva cu un laptop sa iti citeasca presiunea,si compara cu ce arata ceasul.
                Last edited by Cristi_Xp; 21 February 2010, 16:02.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Stie cineva sa-mi zica ce e asta (presupun) dar mai bine astept pareri.

                  Turbina upgrade RENAULT 1.5DCI KKK KP35 + Wastegate

                  Descriere - Turbina upgrade RENAULT 1.5DCI KKK KP35 + Wastegate
                  Turbina upgrade RENAULT 1.5DCI KKK KP35 + Wastegate

                  Alte detalii - Turbina upgrade RENAULT 1.5DCI KKK KP35 + Wastegate
                  Turbina upgrade RENAULT 1.5DCI KKK KP35 + Wastegate

                  - 5435 970 0000
                  - capabila de 85 HP
                  - ball bearing (rulmenti)
                  - 1.5DCI 65CP bolt- on (RENAULT, DACIA)
                  - ungere ulei, racire cu apa

                  o gasiti daca pe google, sau pot pune site-ul dar nu vroiam sa para,fie reclama.

                  Comment


                  • Tija asta la 1.5 dci de pe reno pe unde e ?
                    Renault Scenic II
                    Dacia Logan 1.4 MPI

                    Comment


                    • pe turbina
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • bun, si am vreo sansa sa ajunga la ea sau ? ca m-am uitat vreo 10 min si n-am gasit-o, din cate stiu turbine e undeva in spate la motor.
                        si o intrebare off-topic, dimineata la rece de ce se aude turbina parca, are un sunet chiar foarte frumos dar nu stiu daca e normal, doar de ceva vreme se aude. ms
                        Last edited by bogo4all; 13 March 2010, 22:12.
                        Renault Scenic II
                        Dacia Logan 1.4 MPI

                        Comment


                        • Salut baieti !!

                          La sfatul baietilor de pe aici am dat 2 spire la wastegate . Masina este softata acum 2 ani la 20 000 km acum are 90 000 si este OK . Dupa ce i-am dat 2 spire s-a simtit o mice diferenta . Am citit acum prin primele pagini ale topicului si am vazut ca la cel de 70 de cp se pot da 6 spire ? .

                          Acum intrebarea ... a dat cineva 6 spire ?? sau sa ma rezum la 2 ?
                          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                          Comment


                          • Am stat si am "ascultat" intentionat mai multe loganuri Dci aflate in mers pe strada, doar la cateva mai noi am auzit suieratul/tziuitul turbinei. La mine la fel nici ca se aude si sunt contrariat pt. la toate TDi-urile se aude acel suierat specific inca de la plecarea de pe loc. Aproape iti lasa impresia ca la loganuri turbina lipseste sau functioneaza cu defectiuni, se aude f. vag chiar si la schimbarea tr.I cand teoretic atingi cel putin 2500rpm.
                            Intrebare: cum ne dam seama ca turbina nu are probleme si ca lucreaza? Este necesara oare curatarea EGR de urgenta?

                            Comment


                            • cand nu mai trece de 100 inseamna ca nu mai merge turbina .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                cand nu mai trece de 100 inseamna ca nu mai merge turbina .
                                Multumesc Cristi, faza asta chiar ca nu o stiam. Probabil explicatia vine de la faptul ca fara turbina masina ar mai avea vreo 35-40Cp si topspeedul ar fi 100. Zilele trecute am prins un asfalt negru, proaspat turnat, nici nu am vazut cand am atins 130, deci cred ca imi merge turbina, oricum l-am pus pe tatal meu sa treaca pe langa mine si nu se aude nici un suierat de turbina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google