Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu am lucrat la tija la un logan de 65 cp din 2006;am dat vreo 5 spire-diferenta a fost semnificativa undeva de la 2500 rpm in sus.
    Nu s-a aprins niciodata becul de avarii din bord.
    Cu tija modificata,am facut peste 40000 km si nu am avut nici o problema pe partea de motor.
    Am vazut mai demult un filmulet in care la ceva ford f150 sau ceva de genu,motor mare diesel,cu vreo 2 spire modificata tija,a castigat vreo 20-25 cp
    Iara m-am culcat tarziu...

    Comment


    • eu totusi va sfatuiesc sa va luati un ceas de boost , ca sa vedeti exact ce presiune face turbina . La 2 spire la unele masini poate sa creasca presiunea cu 0.1 la altele cu 0.5 ,asa macar stii o treaba ca ai dat si n-ai dat degeaba
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Eu nu sfatuiesc pe nimeni sa faca treaba asta daca nu stie nimic despre motoare si turbo.
        Recomand cum a spus si cristi_xp turbo boost si un meserias care sa faca treaba asta.
        Iara m-am culcat tarziu...

        Comment


        • salutare, am si eu un sandel 1.5 dCi - 70 caluti, proaspat remapat stage2, si cam da fum in sarcina (desi din soft mi-a fost scazut putin fumul). intrebarea mea e, cate ture sa dau?
          gone CrAzY! back soon...

          Comment


          • maxim 6 spire. daca te uitai la film stiai
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • am vazut filmul de mai multe ori, dar am vrut sa specific stage2, sa nu ma trezesc ca ii dau presiune prea mare... multumesc cristi
              oricum, mai bine astept sa fac rost de un turbo boost...
              gone CrAzY! back soon...

              Comment


              • chiar si cu stage doi, ceea ce am si eu acum, presiunea nu creste mai mult de cat il lasa waste gate.
                eu am 1.3bar, avaria in bord se aprinde la 1.5bar.
                dupa 6 spire si tu tot 1.3bar ar trebui sa ai
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • perfect... sa imi vina ceasul turbo boost si va zic ce-am facut... merci
                  gone CrAzY! back soon...

                  Comment


                  • Am facut rost de tester aseara si:
                    - presiune initiala: 0.9 bar si fum la greu
                    - 4 ture la wastegate
                    - presiune pe treptele 1 si 2: 1.15 - 1.18
                    - presiune pe treptele 3 si 4: 1.17 - 1.2
                    - overboost: 1.28 bar, cu plecare de la 1500 rpm
                    - fum diminuat zdravan
                    Un zambet larg pe fata mea: priceless
                    In schimb, a cam crescut temperatura: sta la 4 liniute mai tot timpul prin bucuresti
                    gone CrAzY! back soon...

                    Comment


                    • Cred ca dupa revizia de 60000 km, voi incerca sa fac si eu aceasta modificare, pe cont propriu deocamdata.

                      Sper ca colegul Cristi a masurat bine, dar oricum, din moment ce el a dat 3 ture la Loganul de 65 de cai, daca eu dau 2 ture la Symbol de 85 de cai, nu poate sa fie chiar grav, ma gandesc smile.gif . Nu voi da mai mult de 2 ture pana nu voi avea acces la o metoda de masurare presiune in turbina. Daca da vreo eroare, revin cu 1 tura. Oricum, ca de obicei, voi tine lumea la curent.

                      Sa vedem cum se va simti, la acest motor, care spre deosebire de cel de pe Logan, are 1 CP mai putin (85/ 3750 rpm), si cuplul maxim de 200 mn, la 1750 rpm, fata de 1900 la Logan.

                      Cristi, care ai facut deja modificarea la cel de 65 de cai (si nu numai, si alte persoane care au facut modificarea) te rog scrie mai multe impresii despre cum se simte masina dupa modificare, de exemplu, banuiesc ca ai presiune in turbina la o turatie mai mica decat inainte. Cu cat mai mica? Si mai e un aspect foarte important: tu ai am inteles remapare stage 2, si in plus reglajul wastegate-ului. Te rog, poti sa imi spui cum rezista ambreiajul si cutia de viteze la aceasta crestere? Ai ambreiaj original sau ai pus unul de performanta? De cat timp km/ durata ai aceste caracteristici la masina?

                      Multumesc.

                      Comment


                      • Originally posted by boga81 View Post
                        Am facut rost de tester aseara si:
                        - presiune initiala: 0.9 bar si fum la greu
                        - 4 ture la wastegate
                        - presiune pe treptele 1 si 2: 1.15 - 1.18
                        - presiune pe treptele 3 si 4: 1.17 - 1.2
                        - overboost: 1.28 bar, cu plecare de la 1500 rpm
                        - fum diminuat zdravan
                        Un zambet larg pe fata mea: priceless
                        In schimb, a cam crescut temperatura: sta la 4 liniute mai tot timpul prin bucuresti
                        Multumim de info

                        Comment


                        • O sa incerc sa fac maine modificarea.
                          Spun ca incerc pentru ca este un loc extrem de greu accesibil, incomparabil mai putin spatiu ca la Logan, asa ca nu sunt sigur de reusita.

                          Daca voi reusi, voi da cu 2 spire.

                          Imi pare rau ca colegul Crististreulea nu mi-a raspuns la intrebari, speram sa aflu de la el niste informatii valoroase.

                          Comment


                          • Pai si eu am modificarea asta la wastegate...de vreo 20000 km si mai mult decat scrie in topic-ul asta nu e de zis.
                            Ambreiajul stock(de fabrica original) si cutia rezista lejer sa nu crezi ca daca faci modificarea asta cu 2 spire castigi 50cp si iti crapa tie ambreiajul sau cutia)...intrebarea corecta din partea ta trebuia sa fie...cat rezista turbina dupa modificarea asta.
                            Modificarea asta are strict ca scop principal...diminuarea fumului de la evacuare...practic facand amestecul motorina-aer mult mai eficient,iar modificarea asta se face doar de catre cei care au resoftare la motor,atat.

                            Comment


                            • Am facut ieri modificarea, si am dat chiar cu 3 spire.

                              Pana acum, totul pare ok.

                              Dupa senzatie, se pare ca am castigat in jur de 5 cai, dar imi place cum merge si suna motorul.

                              Nu am remapare, ci powerbox.

                              Multumesc si pe aceasta cale colegului Crististreulea pentru ajutorul dat.

                              Comment


                              • Si eu tot 3 ture am dat, si mai mult de 5cp nu castigi din modificarea asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google